To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 769726-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 76/847-41-26
faks: 076 72 46 780
e-mail: aromanska@ug.polkowice.pl
www: https://bip.polkowice.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.82.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów mienia stanowiącego własność gminy Polkowice w ramach zadań budżetowych pn.: „Zakup usług remontowych” i „Usługi komunalne”. Zakres prac obejmuje: 1) zdemontowanie elementów drewnianych (np. w ławkach, pergolach, pomostach itp.), 2) zdemontowanie elementów metalowych (np. furtka, panel ogrodzeniowy, siatka ogrodzeniowa, itp.), 3) zdemontowanie elementów z tworzywa sztucznego (np. płyta HDPE itp.), 4) zdemontowanie urządzeń małej architektury (np. kosz, gablota, stojak rowerowy, ławka, trzepak, urządzenie zabawowe itp.), 5) pomalowanie elementów drewnianych (np. w ławkach, pergolach, pomostach itp.), 6) pomalowanie konstrukcji i elementów metalowych (np. panel ogrodzeniowy, słupek, kosz, gablota, stojak rowerowy, trzepak, urządzenie zabawowe itp.), 7) pomalowanie elewacji, powierzchni tynkowanych, 8) uzupełnienie murków, ścian z cegły i betonu, 9) uzupełnienie tynku zewnętrznego, 10) uzupełnienie nawierzchni mineralnej tj. piaskowej, żwirowej itp. w brakujących miejscach, 11) wymiana elementów ceramicznych w pokryciach wiat, itp., 12) wymiana 1m2 elementów gontów bitumicznych w pokryciach wiat itp. 13) zamontowanie elementów drewnianych (np. w ławkach, pergolach, pomostach itp., 14) zamontowanie elementów metalowych (np. furtka, panel ogrodzeniowy, siatka ogrodzeniowa, itp., 15) zamontowanie elementu z tworzywa sztucznego (np. płyta HDPE itp., 16) zamontowanie urządzeń małej architektury (np. kosz, gablota, stojak rowerowy, ławka, trzepak, urządzenie zabawowe itp.), 17) naprawę nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, płytek chodnikowych na ternie placów rekreacyjnych, 18) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, płytek chodnikowych w obrębie obiektów małej, 19) wymiana zewnętrznych okładzin ceramicznych, gresu, kamienia naturalnego itp., 20) spawanie (np. przyspawanie furtki, pręta w panelu ogrodzeniowym itp. 21) rozbiórka betonowych, murowanych obiektów komunalnych, obiektów małej architektury itp. Zamawiający w pkt. VIII SIWZ Kryteria wyboru oferty określa szacunkowe ilości robót planowanych do wykonania. Ilość robót wskazanych przez Zamawiającego stanowi ilość szacowaną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót planowanych do wykonania przez Wykonawcę w granicach finansowych określonych maksymalną nominalną wartością zamówienia bez roszczeń odszkodowawczych stron. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru poszczególnych zakresów robót ujętych w określonych protokołach typowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w §1 projektu umowy. Uwaga: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych z zastrzeżeniem zapisu umownego w § 5 ust. 1, pkt 14 a)-b), pkt 16 a)-g) i pkt i 17 a). 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z zastosowaniem materiałów i urządzeń, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 - ustawy Prawo budowlane. 3) Na każde żądanie przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych nowych elementów, materiałów bądź mieszanki betonowej: certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 4) Wykonawca we własnym zakresie sprawdzi ciężar użytych elementów bądź materiałów. 5) Każdorazowo po demontażu należy posegregować uzyskane elementy, bądź materiały, a następnie uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego ich ewentualne przeznaczenie i tak: a) elementy nie nadające się do ponownego wykorzystania przetransportować na miejsce składowania (do 10 km), Wykonawca ponosi koszty wywiezienia i zagospodarowania odpadów; b) elementy nadające się do ponownego wykorzystania przetransportować (do 10 km) i złożyć w gminnym budynku gospodarczym przy wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego; c) elementy metalowe nie nadające się do ponownego wykorzystania przetransportować i zdeponować w punkcie skupu złomu (do 10 km), Wykonawca przekaże przedstawicielowi Zamawiającego dokument przekazania złomu np.; (PZ); d) elementy metalowe skorodowane, nie nadające się do sprzedaży w skupie złomu przetransportować na miejsce składowania (do 10 km), Wykonawca ponosi koszty składowania odpadów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 262012.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TAURA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Konstytucji 3 Maja 1
Kod pocztowy: 67-200
Miejscowość: Głogów
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 186773.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 229356.75
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa fontanny wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Jesionowej w Polkowicach
- Budowa i przebudowa oświetlenia drogowego i terenu, ul. Kmicica, Polkowice
- Zakup wyposażenia do pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół w Polkowicach
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Polkowicach
- "Wymiana odcinka sieci ciepłowniczej i przyłączy c.o. w rejonie ul. Legnicka 15 - Hubala 36 w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont i konserwacja budowli przejazdowych typu "S" zlokalizowanych w korycie rzeki Wisła na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.