To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 605750-N-2019
Numer ogłoszenia: 540218441-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 15 8670427
faks: 15 8670432
e-mail: sekretariat@szpitalopatow.pl
www: www.szpitalopatow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SKL.5/ZP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Nazwa zamówienia: SL.5/ZP/2019 Zamówienie na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa
sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych dla Szpitala Św. Leona w Opatowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.2. Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. • opis części zamówienia: 4 (pakiety) 2.3. Przedmiot zamówienia stanowią wyroby medyczne
dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.). Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty,
certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.4. Zamawiający wymaga, by termin ważności dostarczonego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy danej partii towaru. 2.5. Zamawiający wymaga, by na dostarczony sprzęt medyczny jednorazowego użytku oraz materiały opatrunkowe stanowiące przedmiot niniejszego
zamówienia wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości liczonej od daty dostawy danej partii towaru. 2.6. Miejsce realizacji zamówienia – dostaw: Szpital Św. Leona Sp. z o.o., ul. Szpitalna 4, 27-500 Opatów, powiat opatowski, województwo świętokrzyskie.
2.7. UWAGA: Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy
czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Z uwagi na specyfikę zamówienia, zamawiający nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu
zamówienia, zostały określone w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej. 6. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: pakiet 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawcy złożyli swoje oferty traktując poszczególne zadania zawarte w częściach / pakietach jako ofertę części / pakietu. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
NAZWA: pakiet 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawcy złożyli swoje oferty traktując poszczególne zadania zawarte w częściach / pakietach jako ofertę części / pakietu. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
NAZWA: pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122438.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 122438.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 122438.67
Waluta: PLN
NAZWA: pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31440.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31440.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33173.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Opracować dokumentacji projektowej dla zadań inwestycyjnych pn.: "Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1559T Kolonia Okalina - Daromin w m. Karwów w km 2+952 wraz z dojazdami"
- "Świadczenie usług psychologicznych w rozwoju Rodzinnych Form Pieczy Zastępczej na terenie powiatu Opatowskiego" - II powt.
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Przetarg TP/21OL/04/2025/WCLN na dostawy wyrobów medycznych, podłoży, materiałów zużywalnych wykorzystywanych w toku procedur medycznie wspomaganej prokreacji w WCLN WSP
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa pieluchomajtek i majtek 2025/2026
- ZP/CZD/066/25 Dostawa akcesoriów do aparatów medycznych ERBE.
- 05/2025 Sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych odzieży jednorazowej oraz rękawic diagnostycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.