To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ (RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, KOMBINEZONÓW, MASECZEK, OCHRANIACZY)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613241-N-2020
Numer ogłoszenia: 540238700-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 41 30 111
faks: 32 41 30 112
e-mail: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ (RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, KOMBINEZONÓW, MASECZEK, OCHRANIACZY)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-2200-36/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej: rękawiczek niesterylnych jednorazowego użytku, kombinezonów ochrony osobistej, fartuchów jednorazowych barierowych, ochraniaczy na buty (wysokich). Zamówienie składa się z 4 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 – rękawice diagnostyczne lateksowe, Pakiet nr 2 – Kombinezony ochrony osobistej, Pakiet nr 3 – fartuchy jednorazowe barierowe, niesterylne, Pakiet nr 4 – ochraniacze na obuwie, wysokie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3.1 ÷ 3.4 do SIWZ. 3.
Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 z późn. zm.) i rozporządzeniem MZ z
dnia 17 lutego 2016r. w sprawie sposobu dokonywania zgłoszeń i powiadomień dotyczących wyrobów medycznych (Dz.U. z 2016r., poz. 210) – w zakresie jakim dotyczy oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 5. Termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia będzie wynosił, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 6. Termin płatności: do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionego oryginału faktury
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 18.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet 1 – rękawice diagnostyczne lateksowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 182666.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SKAMEX sp.z o.o. sp. k. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 234275.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 256845.60
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 2 – Kombinezony ochrony osobistej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 349200.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” s.j. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4a
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 254610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 542430.00
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 3 - fartuchy jednorazowe barierowe, niesterylne,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” s.j. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4a
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 185484.00
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 4 - ochraniacze na obuwie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku "C" Sądu Rejonowego w Czeladzi
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, STAPLERÓW, HEMOSTATYKÓW, JEDNORAZOWYCH WSZCZEPIALNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w 2024 roku
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.