eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWymiany zaworów równoważących i odcinających na instalacji wody lodowej oraz dostawy i wymiany przyłączy pomp ciepła technologicznego w budynku H oraz wymiana instalacji ciepła technologicznego w budynku C (wieżowiec)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-01

Ogłoszenie nr 510410682-N-2021 z dnia 2021-02-01 r.
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy:

Wymiany zaworów równoważących i odcinających na instalacji wody lodowej oraz dostawy i wymiany przyłączy pomp ciepła technologicznego w budynku H oraz wymiana instalacji ciepła technologicznego w budynku C (wieżowiec)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764904-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540550623-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 11260740000000, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 525 854 304
faks: 525 854 076
e-mail: zamowienia@jurasza.pl
www: www.jurasza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiany zaworów równoważących i odcinających na instalacji wody lodowej oraz dostawy i wymiany przyłączy pomp ciepła technologicznego w budynku H oraz wymiana instalacji ciepła technologicznego w budynku C (wieżowiec)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NLZ.2020.271.109

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wymiana uszkodzonych zaworów równoważących na układzie chłodu wraz z dołożeniem zaworów odcinających oraz dostawa i wymiana przyłączy pomp ciepła technologicznego – część nr 1; 2) Wymiana instalacji wodnej central wentylacyjnych doprowadzającej technologię budynek c – wieżowiec 10 piętro wentylatorownia i poziom -1 – część nr 2; Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1a i załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w pkt. 3 SIWZ, zwanej dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 2 niepodzielne części, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej z nich winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji oraz w załączniku nr 1a do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.72.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wymiana uszkodzonych zaworów równoważących na układzie chłodu wraz z dołożeniem zaworów odcinających oraz dostawa i wymiana przyłączy pomp ciepła technologicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40650.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Konsultingowe SANIVEST
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 59
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 61383.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 61383.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72324.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wymiana instalacji wodnej central wentylacyjnych doprowadzającej technologię budynek c – wieżowiec 10 piętro wentylatorownia i poziom -1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 43900.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Konsultingowe SANIVEST
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 59
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 61463.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 61463.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 70602.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.