To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 766745-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 89 5274387
faks: 89 5274387
e-mail: pkpszwolsztyn@op.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
. Przedmiotem zamówienia jest: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie na trasach: Część I Punkt startowy: Ostróda Punkt docelowy : Wygoda Przez miejscowości: Ostróda - Tyrowo-Turznica- Reszki- Marynowo- Bałcyny- Smykówko-Smykowo- Jankowiec (Rudno)-Naprom- Pietrzwałd- Zajączki- Glaznoty- Wygoda powrót do Ostródy przez te same miejscowości. Z transportu będzie korzystało 19 osób Oraz Trasa : Wygoda – Jagodziny- Wygoda oraz powrót Wygoda-Jagodziny-Wygoda Z tego transportu będzie korzystało 4 osób Łącznie 144 km dziennie Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie. Część II Punkt startowy: Ostróda Punkt docelowy: Wygoda Przez miejscowości: Ostróda – Ornowo - Brzydowo- Kraplewo- Durąg- Pancerzyn- Domkowo - Ryn- Bednarki- Kitnowo- - Dylewo- Bartki- Giętlewo- Wygoda. powrót do Ostródy przez te same miejscowości Z transportu będzie korzystało 13 osób Łącznie 135 km dziennie Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie. Część III Punkt startowy: Ostróda Punkt docelowy: Wygoda Przez miejscowości: Ostróda- Samin-Grunwald- Osiekowo- Gardyny-Wierzbica- Klonowo- Wygoda. powrót do Ostródy przez te same miejscowości Z transportu będzie korzystało 10 osób Łącznie 192 km dziennie Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie. Część IV Punkt startowy: Ostróda Punkt docelowy: Tarda Przez miejscowości: Boguszewo - Zalewo - Liwa - Miłomłyn ul. Kwiatowa , ul. Rynek , ul. Kolejowa , ul. , ul. Ilińska - Tarda Wieś - ŚDS Tarda powrót do Ostródy przez te same miejscowości Z transportu będzie korzystało 17 osób Łącznie 97 km dziennie Wszyscy uczestnicy muszą być w Tardzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Tardy godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie. Część V Punkt startowy: Ostróda Punkt docelowy: Tarda Przez miejscowości: Winiec – Malinnik– Wólka Majdańska- Majdany Wielkie – Bynowo- Karnity – Dębinka – Miłomłyn, ul. Przejazdowa ul. Twarda , ul. Leśna- ŚDP Tarda powrót do Ostródy przez te same miejscowości Z transportu będzie korzystało 21 osób Łącznie 160 km dziennie Wszyscy uczestnicy muszą być w Tardzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Tardy godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie. Transport dla wszystkich tras od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający dopuszcza możliwość przerwy wakacyjnej w ilości 15 dni. Po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy z 10-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne trasy (części zamówienia). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o ofercie rozumie się przez to ofertę częściową składaną przez Wykonawcę na część zamówienia. Na każdą część przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa. 2. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w dalszej części SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, tj. tzw. pracowników fizycznych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zawarty został w projekcie umowy (zał. Nr 5) załączonym do niniejszej SIWZ w tym: - informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 6. Przepisy ust. 4 i 5 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 8. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 9. Zamawiający nie przewiduje dowozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 100517.76 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Handel i Usługi Transoportowe Sławomir Jastrzębowski ul. Ogrodowa 2, 11-015 Olsztynek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 2
Kod pocztowy: 11-015
Miejscowość: Olsztynek
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 93955.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 101871.36
Waluta: PLN
NAZWA: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86410.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Handel i Usługi Transoportowe Sławomir Jastrzębowski ul. Ogrodowa 2, 11-015 Olsztynek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 2
Kod pocztowy: 11-015
Miejscowość: Olsztynek
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 100666.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 108087.75
Waluta: PLN
NAZWA: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 115637.76 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PTO Lipnicki SP.Z.O.O. SP.K. ul. Żeromskiego 43, 14-300 Morąg
Email wykonawcy: ksiegowosc@lipnicki.pl
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 43
Kod pocztowy: 14-300
Miejscowość: Morąg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 100035.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 122062.08
Waluta: PLN
NAZWA: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 69420.96 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Handel i Usługi Transoportowe Sławomir Jastrzębowski ul. Ogrodowa 2, 11-015 Olsztynek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrodow2
Kod pocztowy: 11-015
Miejscowość: Olsztynek
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 75576.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80908.67
Waluta: PLN
NAZWA: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 114508.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PTO Lipnicki SP.Z.O.O. SP.K. ul. Żeromskiego 43, 14-300 Morąg
Email wykonawcy: ksiegowosc@lipnicki.pl
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 43
Kod pocztowy: 14-300
Miejscowość: Morąg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 86804.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 110896.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Żeromskiego 11 w Olsztynie
- OBO 2025 Osiedle Zielona Górka: Budowa oświetlenia przy ul. Czereśniowej w Olsztynie - etap 1 i 2
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 28 w Olsztynie
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji- II POSTĘPOWANIE
- System kolejkowy
- Remont dachu w budynku przy ul. Kossaka 2/4 oraz w budynku przy ul. Lubelskiej 43C w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- "Dowóz uczniów do przedszkola w Korczynie oraz szkół w Korczynie, Iskrzyni i Komborni, w roku szkolnym 2025/2026"
- Świadczenie usług transportu medycznego samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.