Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Ogłoszenie nr 766745-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Rejonowy w Ostródzie ul. Sienkiewicza 15, 14 - 100 Ostróda
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 89 5274387
faks: 89 5274387
e-mail: pkpszwolsztyn@op.pl
www: www.pkpsostroda.pl
adres profilu nabywcy: www.pkpsostroda.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak,
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL): Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Rejonowy w Ostródzie, ul. Sienkiewicza 15, 14-100 Ostróda
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie na trasach:
Część I
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy : Wygoda
Przez miejscowości:
Ostróda - Tyrowo-Turznica- Reszki- Marynowo- Bałcyny- Smykówko-Smykowo- Jankowiec (Rudno)-Naprom- Pietrzwałd- Zajączki- Glaznoty- Wygoda
powrót do Ostródy przez te same miejscowości.
Z transportu będzie korzystało 19 osób
Oraz Trasa : Wygoda – Jagodziny- Wygoda oraz powrót Wygoda-Jagodziny-Wygoda
Z tego transportu będzie korzystało 4 osób
Łącznie 144 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
Część II
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy: Wygoda
Przez miejscowości:
Ostróda – Ornowo - Brzydowo- Kraplewo- Durąg- Pancerzyn- Domkowo - Ryn- Bednarki- Kitnowo- - Dylewo- Bartki- Giętlewo- Wygoda.
powrót do Ostródy przez te same miejscowości
Z transportu będzie korzystało 13 osób
Łącznie 135 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
Część III
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy: Wygoda
Przez miejscowości:
Ostróda- Samin-Grunwald- Osiekowo- Gardyny-Wierzbica- Klonowo- Wygoda.
powrót do Ostródy przez te same miejscowości
Z transportu będzie korzystało 10 osób
Łącznie 192 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
Część IV
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy: Tarda
Przez miejscowości:
Boguszewo - Zalewo - Liwa - Miłomłyn ul. Kwiatowa , ul. Rynek , ul. Kolejowa , ul. , ul. Ilińska
- Tarda Wieś - ŚDS Tarda
powrót do Ostródy przez te same miejscowości
Z transportu będzie korzystało 17 osób
Łącznie 97 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Tardzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Tardy godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
Część V
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy: Tarda
Przez miejscowości:
Winiec – Malinnik– Wólka Majdańska- Majdany Wielkie – Bynowo- Karnity – Dębinka – Miłomłyn, ul. Przejazdowa ul. Twarda , ul. Leśna- ŚDP Tarda
powrót do Ostródy przez te same miejscowości
Z transportu będzie korzystało 21 osób
Łącznie 160 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Tardzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Tardy godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
Transport dla wszystkich tras od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający dopuszcza możliwość przerwy wakacyjnej w ilości 15 dni. Po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy z 10-dniowym wyprzedzeniem.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne trasy (części zamówienia).
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem.
Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o ofercie rozumie się przez to ofertę częściową składaną przez Wykonawcę na część zamówienia.
Na każdą część przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa.
2. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w dalszej części SIWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp,
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań,
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, tj. tzw. pracowników fizycznych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
3. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zawarty został w projekcie umowy (zał. Nr 5) załączonym do niniejszej SIWZ w tym: - informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu,
4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
6. Przepisy ust. 4 i 5 stosuje się wobec dalszych podwykonawców.
7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
8. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
9. Zamawiający nie przewiduje dowozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 4.01.2021 - 31.12.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie , o którym mowa w art. 5 Ustawy z dnia 6 września 2001 roku
o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019r. poz.58 z późn.zm.) udzielone na okres obejmujący termin wykonania zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- zdolność techniczna
Część I zamówienia Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 busem na minimum 20 miejsc siedzących dopuszczonym do ruchu drogowego z aktualnym przeglądem technicznym i rejestracją. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia.
część II zamówienia Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 busem na minimum 18 miejsc siedzących dopuszczonym do ruchu drogowego z aktualnym przeglądem technicznym i rejestracją. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia.
część III zamówienia Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 busem na minimum 15 miejsc siedzących dopuszczonym do ruchu drogowego z aktualnym przeglądem technicznym i rejestracją. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia.
Część IV zamówienia Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 busem na minimum 19 miejsc siedzących dopuszczonym do ruchu drogowego z aktualnym przeglądem technicznym i rejestracją. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia.
Część V zamówienia Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 busem na minimum 21 miejsc siedzących dopuszczonym do ruchu drogowego z aktualnym przeglądem technicznym i rejestracją. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia.
- zdolność zawodowa
Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował personelem przewidzianym do realizacji zadania:
Części I-II-III-IV-V
Wymagane jest wskazanie kierowców z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania pojazdami danego rodzaju tj. min. jeden kierowca na każdą cześć zamówienia.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych wraz
z ofertą oświadczeń i dokumentów wedle reguły spełnia / nie spełnia.
Informacje dodatkowe:
W przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
- odnoszącego się do zdolności zawodowej, wykonawcy muszą wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia;
Spełnianie warunków zostanie ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 9 pkt 2 lit. a, b siwz. Nie wykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. Wartości pieniężne zrealizowanego przedmiotu zamówienia wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, wyrażone w walutach obcych, należy przeliczyć na złote polskie według średniego kursu walut NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale VI ust.1. pkt 2) lit. a-b niniejszej SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w Rozdziale VI ust. 2 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5. Ustawy Pzp.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane(art.22a ust.4 Pzp)
4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1)zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli
wykaże zdolności techniczne lub zawodowe.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zał. Nr 3 do SIWZ); 2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami(zał. Nr 4 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
czas podstawienia pojazdu zastępczego: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalne są, pod rygorem nieważności, zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, w zakresie wysokości należnego podatku; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego w trybie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę 3. Zamawiający w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo do zmiany czasu dowożenia i odwożenia, trasy i ilości kursów, a tym samym długości przejazdu w przypadku zmian wynikających z organizacji pracy Środowiskowego Domu Samopomocy w ............, jak również innych okoliczności o obiektywnym charakterze. 4. W przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 wpływają na łączną wartość umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany łącznej wartości umowy określonej w § 8 ust.2. 5. Wysokość wynagrodzenia netto, w przypadku o którym mowa w ust. 2 pkt 1, nie podlega zmianie. 6. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2 , dokonywana będzie w drodze aneksu do umowy, w sytuacji wykazania przez Wykonawcę wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia. Zmiana dokonywana będzie ze skutkiem na dzień ustalonego przez Zamawiającego i wykazanego przez Wykonawcę wywarcia przez zmianę, o której mowa w ust. 2, wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić fakt zaistnienia zmiany, o której mowa w ust. 2 , oraz wykazać jej wpływ na koszty wykonania zamówienia w terminie 14 dni: od dnia, w którym wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nastąpił lub od dnia, w którym Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności, wymaganej od niego jako przedsiębiorcy, mógł się o wpływie zmiany dowiedzieć. W przypadku zgłoszenia faktu zaistnienia zmiany po upływie terminu lub jej niezgłoszenia, Strony przyjmują, że zaistniała zmiana nie miała wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 8. Wykonawca, celem wykazania wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia, może posłużyć się dowolnym dowodem pozwalającym na obiektywną weryfikację wpływu rzeczonej zmiany, w szczególności dokumentami urzędowymi lub opiniami biegłych, przy czym zobowiązany jest wykazać wpływ zmiany w zakresie: 1) terminu, od którego zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz 2) wysokości wzrostu kosztów wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wynikającego z tej zmiany. 9. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w §8 ust. 2, odpowiadać będzie wprost proporcjonalnie wzrostowi kosztów Wykonawcy wywołanego wystąpieniem przypadku, o którym mowa w ust. 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy : Wygoda
Przez miejscowości:
Ostróda - Tyrowo-Turznica- Reszki- Marynowo- Bałcyny- Smykówko-Smykowo- Jankowiec (Rudno)-Naprom- Pietrzwałd- Zajączki- Glaznoty- Wygoda
powrót do Ostródy przez te same miejscowości.
Z transportu będzie korzystało 19 osób
Oraz Trasa : Wygoda – Jagodziny- Wygoda oraz powrót Wygoda-Jagodziny-Wygoda
Z tego transportu będzie korzystało 4 osób
Łącznie 144 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
czas podstawienia pojazdu zastępczego: | 40,00 |
Nazwa: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy: Wygoda
Przez miejscowości:
Ostróda – Ornowo - Brzydowo- Kraplewo- Durąg- Pancerzyn- Domkowo - Ryn- Bednarki- Kitnowo- - Dylewo- Bartki- Giętlewo- Wygoda.
powrót do Ostródy przez te same miejscowości
Z transportu będzie korzystało 13 osób
Łącznie 135 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
czas podstawienia pojazdu zastępczego: | 40,00 |
Nazwa: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy: Wygoda
Przez miejscowości:
Ostróda- Samin-Grunwald- Osiekowo- Gardyny-Wierzbica- Klonowo- Wygoda.
powrót do Ostródy przez te same miejscowości
Z transportu będzie korzystało 10 osób
Łącznie 192 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
czas podstawienia pojazdu zastępczego: | 40,00 |
Nazwa: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy: Tarda
Przez miejscowości:
Boguszewo - Zalewo - Liwa - Miłomłyn ul. Kwiatowa , ul. Rynek , ul. Kolejowa , ul. , ul. Ilińska
- Tarda Wieś - ŚDS Tarda
powrót do Ostródy przez te same miejscowości
Z transportu będzie korzystało 17 osób
Łącznie 97 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Tardzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Tardy godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
czas podstawienia pojazdu zastępczego: | 40,00 |
Nazwa: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie i Tardzie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Punkt startowy: Ostróda
Punkt docelowy: Tarda
Przez miejscowości:
Winiec – Malinnik– Wólka Majdańska- Majdany Wielkie – Bynowo- Karnity – Dębinka – Miłomłyn, ul. Przejazdowa ul. Twarda , ul. Leśna- ŚDP Tarda
powrót do Ostródy przez te same miejscowości
Z transportu będzie korzystało 21 osób
Łącznie 160 km dziennie
Wszyscy uczestnicy muszą być w Tardzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Tardy godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
czas podstawienia pojazdu zastępczego: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa maszyny do czyszczenia i pielęgnacji lodu (rolba) na lodowisku przy ul. Jeziołowicza 4 w Olsztynie
- Budowa chodnika na odcinku od działki Os. "Leśny Zakątek" do pętli autobusowej
- Dostawa samochodu do mobilnych badań cytologicznych - CYTOBUS - powtórka
- Sporządzenie dokumentacji projektowej na przystosowanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową dwóch lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Kasprowicza 5 B w Olsztynie. Post II.
- Usługa wsparcia organizacji konferencji - X Zjazdu Towarzystwa Biologii Rozrodu w Warszawie w dniach 12-14 września 2024 r.
- SZP.221-5.2024 Zakup i dostawa noszy do transportera wraz z usługą wykonania przeglądu technicznego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Pilchowice do placówek oświatowych w Gliwicach i Knurowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
- Dowóz uczniów do szkół - rok szkolny 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.
- Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2024/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.