eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieSukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-27

Ogłoszenie nr 510408884-N-2021 z dnia 2021-01-27 r.
Dom Pomocy Społecznej:

Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762951-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 68647085927000, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 326 721 573
faks: 326 722 256
e-mail: dps_zawiercie@isn.pl
www: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Nr sprawy IZ.261-0041/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu, wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 9:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. 2. Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie wymaga, aby dostarczany towar był świeży, wysokiej jakości, nie mrożony (nie dotyczy asortymentu „flaki wołowe”), z odpowiednim terminem przydatności do spożycia zapewniającym jego bezpieczne zużycie oraz wyprodukowany i dostarczony zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCP. Każdy dostarczony asortyment musi być opatrzony datą przydatności do spożycia. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych. 3. Towar będzie dostarczany w opakowaniach umożliwiających jego identyfikację, środkiem transportu Wykonawcy. Środek transportu musi być dopuszczony przez Państwową Inspekcję Sanitarną do przewozu żywności. Koszty każdego transportu oraz rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. Jeżeli wymaga tego specyfika zamawianego produktu, Wykonawca dostarczy go w dodatkowym opakowaniu chroniącym przed uszkodzeniem, utratą właściwości, zniszczeniem w trakcie transportu. 5. Cały asortyment powinien spełniać wymagania określone Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać normy jakościowe HACCP oraz Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 7. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. 8. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez wyznaczonego pracownika Domu Pomocy Społecznej. 9. Wykonawca musi zrealizować każde zamówienie, również te o niskiej wartości. 10. Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy wartości nominalnej umowy. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 11. Dom Pomocy Społecznej ma prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji formularza asortymentowo-cenowego. Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń o wykonanie umowy i pozostałą część wynagrodzenia. 12. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie, będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości. 13. Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Dom Pomocy społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie w dniu, w którym dostarczono wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towary wolne od wad i spełniające wymagania jakościowe, na koszt własny, w terminie . . . . (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza9, 42-400 Zawiercie może zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty. Termin realizacji reklamacji stanowi kryterium oceny ofert – opisany w rozdziale XXII SIWZ. 14. W przypadku dostarczenia towaru: a) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych – Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie może odmówić jego przyjęcia; b) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością – Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42- 400 Zawiercie, może odmówić przyjęcia dostawy; c) z opóźnieniem w terminie dostawy – Dom Pomocy Społecznej, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie,może odmówić jej przyjęcia. 15. Miejsce dostawy: Realizacja dostaw odbywać się będzie bezpośrednio do magazynu żywnościowego Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu pod adres: Dom Pomocy Społecznej ul. Rzemieślnicza 9 42-400 Zawiercie. 16. Obowiązki Wykonawcy określa również Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 164315.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H. MARKUS Marek Krupa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Matejki 46
Kod pocztowy: 43-600
Miejscowość: Jaworzno
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 145139.29

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 145139.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 203640.78
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.