To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-27
Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 762951-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 326 721 573
faks: 326 722 256
e-mail: dps_zawiercie@isn.pl
www: https://bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Nr sprawy IZ.261-0041/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu, wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą na podstawie zleceń przekazywanych telefonicznie, osobiście, przesyłanych e-mailem, faksem, składanych na co najmniej 3 dni przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy należy realizować średnio 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku wg potrzeb działu żywienia w godz. 7:00 – 9:00. W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu poprzedzającym dzień świąteczny. 2. Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie wymaga, aby dostarczany towar był świeży, wysokiej jakości, nie mrożony (nie dotyczy asortymentu „flaki wołowe”), z odpowiednim terminem przydatności do spożycia zapewniającym jego bezpieczne zużycie oraz wyprodukowany i dostarczony zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCP. Każdy dostarczony asortyment musi być opatrzony datą przydatności do spożycia. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do przygotowania asortymentu dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych. 3. Towar będzie dostarczany w opakowaniach umożliwiających jego identyfikację, środkiem transportu Wykonawcy. Środek transportu musi być dopuszczony przez Państwową Inspekcję Sanitarną do przewozu żywności. Koszty każdego transportu oraz rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. Jeżeli wymaga tego specyfika zamawianego produktu, Wykonawca dostarczy go w dodatkowym opakowaniu chroniącym przed uszkodzeniem, utratą właściwości, zniszczeniem w trakcie transportu. 5. Cały asortyment powinien spełniać wymagania określone Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać normy jakościowe HACCP oraz Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 7. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. 8. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez wyznaczonego pracownika Domu Pomocy Społecznej. 9. Wykonawca musi zrealizować każde zamówienie, również te o niskiej wartości. 10. Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy wartości nominalnej umowy. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 11. Dom Pomocy Społecznej ma prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji formularza asortymentowo-cenowego. Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń o wykonanie umowy i pozostałą część wynagrodzenia. 12. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie, będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości. 13. Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Dom Pomocy społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie w dniu, w którym dostarczono wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towary wolne od wad i spełniające wymagania jakościowe, na koszt własny, w terminie . . . . (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza9, 42-400 Zawiercie może zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty. Termin realizacji reklamacji stanowi kryterium oceny ofert – opisany w rozdziale XXII SIWZ. 14. W przypadku dostarczenia towaru: a) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych – Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie może odmówić jego przyjęcia; b) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością – Dom Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Rzemieślnicza 9, 42- 400 Zawiercie, może odmówić przyjęcia dostawy; c) z opóźnieniem w terminie dostawy – Dom Pomocy Społecznej, ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie,może odmówić jej przyjęcia. 15. Miejsce dostawy: Realizacja dostaw odbywać się będzie bezpośrednio do magazynu żywnościowego Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu pod adres: Dom Pomocy Społecznej ul. Rzemieślnicza 9 42-400 Zawiercie. 16. Obowiązki Wykonawcy określa również Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 164315.13 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.H. MARKUS Marek Krupa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Matejki 46
Kod pocztowy: 43-600
Miejscowość: Jaworzno
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 145139.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 203640.78
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa wraz z montażem komór chłodniczych
- Dostawa mebli medycznych
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2026r. (3 Części)
- Zakup wraz z dostawą samochodu dostawczego
- "Zakup namiotów pneumatycznych z osprzętem i nagrzewnicą, agregatem i oświetleniem - 4 zestawy."
- Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej: Część 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych - 20 litrów Część 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody - 15 litrów
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Internatu ZSTW w Trzcianie na rok 2026
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: część A - mięso, konserwy i przetwory z mięsa; część B - drób i podroby drobiowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 2 w Lidzbarku od 1 stycznia 2026 do 31 grudnia 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Lidzbarku na rok 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





