To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Doposażenie Szkół Podstawowych z Aglomeracji Opolskiej w zestawy słuchawek i mikrofonów (800szt.) oraz wizualizery (110szt.) do wspomagania prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu 9.1.2 Kreatywna Opolszczyzna -program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 - 2020 z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt 9.1.2 Kreatywna Opolszczyzna -program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020 z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 768340-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 48774579895
faks: 48774047535
e-mail: bpater@rzpwe.opolskie.pl
www: http://bip.rzpwe.opolskie.pl/7/strona-glowna-bip.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Doposażenie Szkół Podstawowych z Aglomeracji Opolskiej w zestawy słuchawek i mikrofonów (800szt.) oraz wizualizery (110szt.) do wspomagania prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu 9.1.2 Kreatywna Opolszczyzna -program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 - 2020 z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 35/ZP/RZPWE/9.1.2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu tj. słuchawek i mikrofonów (800szt.) oraz wizualizerów (110szt.) do siedziby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą spełniać łącznie następujące kryteria/być:
fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku
nie refabrykowane,
nie mogą pochodzić z ekspozycji,
pierwszej jakości,
wprowadzone do obrotu,
odpowiadające obowiązującym normom,
posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa,
zgodne z zasadniczymi wymaganiami: tj. muszą posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego umocowanego przedstawiciela i/ lub oznakowane znakiem CE.
posiadać odpowiednią funkcjonalność, tj. spełniać swoje przeznaczenie
trwałe i estetyczne, np.: nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu),
3) Zamawiający zaznacza, że dostarczone rozwiązania mają być przyjazne i proste w użytkowaniu przez osoby nie posiadające wiedzy technicznej. Zaproponowane i wdrożone rozwiązania nie powinny wymagać od użytkownika specjalistycznej wiedzy, zarówno w zakresie samej obsługi jak i przygotowania do obsługi.
4) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu, w miejscu ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego i na życzenie Zamawiającego rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego.
5) Wykonawca elementy przedmiotu zamówienia dostarczy w oryginalnych opakowaniach producenta.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub nie jest dostępny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt.
7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w formularzu rzeczowo-cenowym) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji.
8) Za dostarczone elementy przedmiotu zamówienia (w tym ubezpieczenie, stan techniczny) odpowiada Wykonawca do czasu protokolarnego odbioru zrealizowanego całego zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku elementów szklanych Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć przedmiot dostawy, tzn. w sposób uniemożliwiający potłuczenie się w/w elementów i odpowiednio oznakować opakowania (np. ostrożnie szkło).
9) Po dostawie i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zostanie sporządzony protokół odbioru, którego data wykonania oznacza odbiór końcowy realizacji zadania oraz początek okresu gwarancji. Protokół sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, dla każdej ze stron po jednym egzemplarzu. Protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonanej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia 100% dostarczonego przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności ze specyfikacją oraz przedstawioną ofertą w obecności Wykonawcy lub jego upoważnionego przedstawiciela. Sprawdzenie odbywać się będzie przy dostawie w miejscu, do którego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
10) Wykonawca zobowiązuje się do złożenia przy dostawie sprzętu dokumentacji w języku polskim, w tym: dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, deklaracji zgodności, certyfikatów/ zaświadczeń normami określonymi w opisie oferowanego urządzenia.
11) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub nie jest dostępny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt.
12) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w formularzu rzeczowo-cenowym) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji.
13) Wykonawca zapewni termin gwarancji minimum 24 miesiące
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 32.34.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 164489.43 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Rafał Pajek Megamaszyny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Guznera 55
Kod pocztowy: 47-175
Miejscowość: Spórok
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 195000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 195000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/18/2025/A2/A Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku magazynowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Oleskiej 95
- "Zapewnienie posiłków dla uczestników półkolonii półkolonii organizowanych przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zapewnienia wsparcia logistycznego i realizacji stref projektów naukowych podczas 9 pikników plenerowych na terenie całej Polski
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Dostawa sceny mobilnej wraz z elementami nagłośnienia i oświetlenia dla MDK Witosa
- Zakup, dostawa, montaż pętli indukcyjnej ze wzmacniaczem oraz sprzętu do streamingu
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.