eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówUsługa: dozór i konserwacja dźwigów oraz urządzeń i sieci energetycznej dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-25

Ogłoszenie nr 510407935-N-2021 z dnia 2021-01-25 r.
Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.:

Usługa: dozór i konserwacja dźwigów oraz urządzeń i sieci energetycznej dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770345-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 20749596000000, ul. Inwalidów Wojennych 26, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 380 58 01
faks: 71 389 27 99
e-mail: przetarg@pcm-wolow.pl
www: www.pcmwolow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa: dozór i konserwacja dźwigów oraz urządzeń i sieci energetycznej dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 13/PCM/2020/ZP/A

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń dźwigowych, zgodnie z książkami rewizji dźwignic, zaleceniami producenta oaz przepisami Urzędu Dozoru Technicznego eksploatacji dźwigów oraz usługi związane z eksploatacją instalacji elektrycznej w budynkach Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o.o.

A/ Przeglądy okresowe i konserwacja dźwigów:

Wykaz urządzeń dźwigowych podlegających konserwacji:
Rodzaj urządzenia Wytwórca Lokalizacja dźwigu Nr rejestracyjny Liczba przystanków Ładowność w kg
Dźwig typ sSH1600-P Dźwigpol Aleje Jerozolimskie 28 - Brzeg Dolny Przychodnia M3128002579 4 1600
Dzwig typ 0 Dźwigpol Aleje Jerozolimskie 28 - Brzeg Dolny Przychodnia M3128002578 4 400
Dzwig typ SDC ZUD Aleje Jerozolimskie 26 -
Brzeg Dolny Przychodnia 3128001181 4 500
Dźwig Osobowy Liftprojekt Ul. Piłsudskiego 34 - Przychodnia Wołów N3128007268 4 900
Dźwig Towarowy Zakłady Urządzeń Dźwigowych Ul. Inwalidów Wojennych 26 - Szpital Wołów 3128003426 5 100
Dźwig Szpitalny P.U.H.P. Pilawa Ul. Inwalidów Wojennych 26 - Szpital Wołów N3128008347 5 1600
Dźwig Szpitalny Windpol Ul. Inwalidów Wojennych 18 - Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy w Wołowie N3128003815 4 1000


B/ Eksploatacja instalacji elektrycznej w budynkach Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie – Obiekty w Brzegu Dolnym i Wołowie:

- okresowy przegląd instalacji i urządzeń energetycznych (dwukrotne sprawdzenie w ciągu miesiąca sprawności agregatu, dokonać wpis w książce o dokonanych czynnościach),
- odpowiedzialność za terminowość przeglądów dokonywanych przez UDT;
- usuwanie awarii instalacji w placówkach PCM;,
- przegląd i konserwacja transformatora 20/04 kV po stronie niskiego zasilania,
- przegląd i konserwacja rozdzielni głównej NN Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna w Brzegu Dolnym,
- przegląd i konserwacja urządzeń zasilających budynki szpitala – zasilania dwustronne
- całodobowa dyspozycyjność podczas zgłaszania awarii elektrycznych

3.2. Eksploatacja instalacji i urządzeń elektrycznych będzie dokonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami prawa.
3.3. Wykonawca wykonywał będzie usługę z należytą starannością i obowiązującymi przepisami oraz zobowiązuje się przestrzegać obowiązkowych przepisów z zakresu przeciwpożarowego i bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.4. Prowadzenie dokumentacji techniczno ruchowej przeprowadzanych wszelkich prac konserwacyjnych, eksploatacyjnych i napraw.
3.5 Zleceniobiorca przystąpi do usuwania awarii w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia, chyba że awaria grozi przerwaniem działalności placówek i stwarza zagrożenie użytkownikom, wówczas przystąpi do usuwania awarii tak szybko, jak to możliwe.
3.6 Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
3.7 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawca, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu ofertowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne.
3.8 Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego dokumentu i załączników. W przypadku uwag czy wątpliwości proszony jest o zasygnalizowanie ich przed terminem składania ofert, gdzie żądanie wyjaśnień w pierwszej połowie terminu do składania ofert spowoduje, że zamawiający zawsze udzieli odpowiedzi na podniesione zapytanie. Udzielone odpowiedzi na pytania stanowić będą integralną część SIWZ. Zamawiający po terminie składania ofert nie będzie miał możliwości zmiany zasad postępowania wskazanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca winien zwrócić uwagę na terminy wskazane przez zamawiającego i przestrzegać wymagań tam wskazanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.75.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 245700.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZEDIIE S.C. ul. Zbożowa 15, 56-120 Brzeg Dolny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 330402.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 330402.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 330402.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.