To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - Zadanie II - sprzęt ogrodniczy i gospodarczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
Numer ogłoszenia: 504310-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 68 470 33 03, 68 455 36 73
faks: 68 455 36 73
e-mail: cis_zgora@poczta.onet.pl
www: www.cis.zielonagora.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu "Lepsze jutro II" realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - Zadanie II - sprzęt ogrodniczy i gospodarczy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CIS.ZP.2.2020.P3
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu na 7 części
i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy –
na jedną, kilka lub wszystkie części.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części:
a) Część 3 – Taczki;
b) Część 4 – Kosiarki;
c) Część 5 – Narzędzia ogrodnicze;
d) Część 7 – Wał do trawy i wertykulator;
e) Część 8 – Sekatory;
f) Część 9 – Odśnieżarki i posypywarka;
g) Część 11 – Dmuchawa spalinowa plecakowa.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia określonego dla poszczególnych części zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt ogrodniczy i gospodarczy zgodnie z zestawieniem rodzajowo -ilościowym zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wg załącznika nr I.3. do SIWZ;
4. Wykonawca na dostarczone sprzęty udzieli rękojmi oraz gwarancji mechanicznej na okres minimum:
a) 12 miesięcy – dla części 3, 5, 7, 8;
b) 24 miesiące – dla części 4, 9, 11.
Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ;
5. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w ramach ceny ofertowej produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy określone w niniejszej SIWZ sprzęty ogrodnicze i gospodarcze. Transportu sprzętów ogrodniczych i gospodarczych objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
7. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę prac projektowych, wytwórczych, transportowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy.
8. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji – nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca – nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
9. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem stanowi jeden z elementów zamówienia pn. Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu „Lepsze jutro II” realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, które zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy pzp udzielane jest w częściach.
10. Zadanie realizowane w ramach umowy nr RPLB.07.04.02-08-0001/17-00 o dofinansowanie projektu "Lepsze jutro II" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach: Osi Priorytetowej 7. Równowaga społeczna, Działania 7.4 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej, Poddziałania 7.4.2 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej realizowane przez ZIT Zielona Góra.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 16.16.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Taczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3924.85 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młoda 53
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2698.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2698.82
Waluta: pln
NAZWA: Kosiarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13299.30 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Waldemar Adamczyk Centrala Elektrotechniczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bród 5
Kod pocztowy: 26-660
Miejscowość: Jedlińsk
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12177.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12306.01
Waluta: pln
NAZWA: Narzędzia ogrodnicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4529.78 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Waldemar Adamczyk Centrala Elektrotechniczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bród 5
Kod pocztowy: 26-660
Miejscowość: Jedlińsk
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3339.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9520.20
Waluta: pln
NAZWA: Wał do trawy i wertykulator
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5132.98 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młoda 53
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3891.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3891.24
Waluta: pln
NAZWA: Sekatory
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części zamówienia
NAZWA: Odśnieżarki i posypywarka
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części zamówienia
NAZWA: Dmuchawa spalinowa plecakowa
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części zamówienia
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





