To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-21
"Sukcesywne dostawy paliw - tankowanie pojazdów CUW w 2021 r." 2 Części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 766276-N-2020
Numer ogłoszenia: 540547237-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 671 07 65
faks: 32 671 07 73
e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl
www: http://www.cuw-zawiercie.4bip.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Sukcesywne dostawy paliw - tankowanie pojazdów CUW w 2021 r." 2 Części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w 2021 r. do pojazdów mechanicznych oraz do urządzeń spalinowych, będących w posiadaniu Centrum Usług Wspólnych, realizowana poprzez bezgotówkowe tankowanie na stacji paliwowej należącej do Wykonawcy, to jest stacji do której prawo do dysponowania posiada Wykonawca. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 1) Część I - Zadanie nr 1 - przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w 2021 r. do pojazdów mechanicznych oraz do urządzeń spalinowych, będących w posiadaniu Centrum Usług Wspólnych, Zespół ds Remontów i Napraw w Zawierciu Kądzielowie, przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, realizowana poprzez bezgotówkowe tankowanie w/w na stacji paliwowej Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Zawiercie, w zakresie poniższych paliw: a) olej napędowy, w skrócie ON - w ilości szacunkowej do 45 000 litrów b) benzyna bezołowiowa (etylina), w skrócie E95 - w ilości szacunkowej do 4 000 litrów 2) Część II - Zadanie nr 2 - przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw w 2021 r. do pojazdów mechanicznych oraz do urządzeń spalinowych, będących w posiadaniu Centrum Usług Wspólnych, Zespół ds Remontów i Napraw w Pilicy, ul. Żarnowieckiej 47, realizowana poprzez bezgotówkowe tankowanie w/w na stacji paliwowej Wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Pilica, w zakresie poniższych paliw: a) olej napędowy, w skrócie ON - w ilości szacunkowej do 13 000 litrów b) benzyna bezołowiowa (etylina), w skrócie E95 - w ilości szacunkowej do 2 000 litrów II. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, dotyczące obydwóch części zamówienia - odpowiednio. 1. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w formie bezgotówkowego tankowania pojazdów, oraz w celu napełnienia zbiorników urządzeń spalinowych - kanistrów, w ilościach i terminach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. Paliwa, będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wszystkie wymogi aktualnie obowiązujących norm technicznych i jakościowych, w szczególności tych określonych w Polskich Normach, przenoszących europejskie normy zharmonizowane,(PN-EN 228 dla E95 i PN-EN 590 dla ON) z uwzględnieniem wymagań dla w/w paliw dla sezonu „letniego”, „przejściowego" i „zimowego” oraz określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 3. W przypadku spadków temperatury Wykonawca zapewni Zamawiającemu odpowiedni gatunek oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia, zapewniając spełnienie odpowiednich własności niskotemperaturowych, a w szczególności odpowiedniej temperatury zablokowania zimnego filtra (CFPP) oznaczonej zgodnie z normą PN-EN 116. Na potwierdzenie powyższego, Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może zażądać od Wykonawcy przedstawienia aktualnego świadectwa lub certyfikatu jakości sprzedawanych paliw. 4. Stacja paliwowa Wykonawcy, zlokalizowana w Zawierciu lub Pilicy, w zależności od danej części zamówienia, winna w całym okresie obowiązywania umowy odpowiadać aktualnym przepisom Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie oraz posiadać co najmniej 2 czynne, zalegalizowane dystrybutory w tym co najmniej jeden do tankowania ON i co najmniej jeden do tankowania E95. Dystrybutory muszą zapewniać rozliczenia ilościowe paliw w temperaturze referencyjnej 15° C. 5. Określone dla obydwóch części zamówienia i wskazane w Dział I ust. 1 pkt. 1} i 2} ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza zakupić Zamawiający w roku 2021r., Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym (nie więcej niż o 40%) w zależności od bieżących potrzeb - w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w związku z niezrealizowaniem całego zamówienia. Pojazdy Zamawiającego są wykorzystywane między innymi do zimowego utrzymania dróg i w zależności od panujących warunków atmosferycznych i częstotliwości wyjazdów zmienia się znacząco zapotrzebowanie na paliwo. Zamawiający działając z największą starannością nie jest w stanie przewidzieć faktycznego zapotrzebowania na paliwo w 2021r. 6. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia całodobowego bezgotówkowego tankowania pojazdów Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu. 7. Tankowanie będzie realizowane, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego - w dowolnym terminie i o dowolnym czasie. 8. W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej, z powodu której nie będzie możliwe tankowanie na stacji, o której mowa w ust. 4, Wykonawca zapewni Zamawiającemu tankowanie na wskazanej przez siebie stacji paliw na terenie miasta Zawiercie lub Pilicy - odpowiednio, na swój koszt, z uwzględnieniem takiego tankowania na wystawionej Zamawiającemu Fakturze VAT, po cenie nabycia, nie wyższej jednak niż cena obowiązująca w danym dniu na stacji paliwowej Wykonawcy, z zastosowaniem upustu dla Zamawiającego. 9. Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostaw paliwa na stację paliwową, o której mowa w ust. 4, tak aby zapewnić realizację przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ust. 5 i 6. 10. Wykonawca musi dysponować niezależnym źródłem prądu, tak aby w przypadku przerwy w dostawie prądu możliwe było tankowanie pojazdów lub kanistrów Zamawiającego. 11. Zamawiający przekaże Wykonawcy - w zakresie każdej części oddzielnie, wykaz pojazdów i urządzeń, przeznaczonych do tankowania, a także listę osób upoważnionych do bezgotówkowego zakupu paliwa w imieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania paliwa wyłącznie zgodnie z wykazem. Wykaz będzie podlegał aktualizacji, w sytuacji każdej zmiany taboru samochodowego lub osób upoważnionych. 2. Szczegóły związane ze sposobem realizacji zamówienia oraz rozliczania zrealizowanej ilości paliwa zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. III. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez wykonawcę minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. 2) „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz jakościowych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od określonych w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 63.71.26.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 189691.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Circle K Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 86
Kod pocztowy: 02-603
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 211510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 211510.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57772.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 01
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TOMAR Sp. z o.o. Sp.K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żarnowiecka 50
Kod pocztowy: 42-436
Miejscowość: PILICA
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64890.00
Waluta: 64890.00
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.