eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-21

Ogłoszenie nr 510406420-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614751-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 29267500000000, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 255 41 61
faks: 122 691 057
e-mail: dps@dpsnowaczynskiego.pl
www: www.dpsnowaczynskiego.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - opieka społeczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 7/PZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.
Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.
Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1494 kg, wędliny - łącznie 1901,4 kg, mięso drobiowe - łącznie 1428 kg, wędliny drobiowe - łącznie 561 kg;
Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.
Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r.: mleko, śmietana - łącznie 10404 L, masło, margaryna - łącznie 780 kg, sery różne - łącznie 2061,3 kg, jogurt, kefir - łącznie 839,4 L;
Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.
Dostawy pieczywa w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 11730 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 38064 szt., obwarzanki - 360 szt., bułka tarta - 60 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą - 60 kg, pączek, drożdżówka z serem - 1092 szt., ciasto rolada biszkoptowa z kremem - 60 kg;
Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.
Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy – łącznie 1128,72 kg; ksylitol – 9 kg; miód - łącznie 17,4 kg; herbata, kawa, kakao - łącznie 1536 szt.; makaron - 642 kg; mąka pszenna, mąka ziemniaczana - łącznie 570 kg; kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 729 kg; musztarda, majonez, ketchup - łącznie 171 kg; olej - 135 L; przyprawy - łącznie 1910 szt.; budyń, kisiel - 1380 szt.; pieczywo cukiernicze - łącznie 148,8 kg; przetwory owocowe i warzywne - łącznie 6018 szt.; 492,6 kg oraz 395,7 L; galaretka owocowa - 60 kg; drożdże - 6 kg; barszcz biały - 210 szt; groch, fasola - 78 kg; masa kajmakowa – 15,3 kg; jaja - 16200 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r.: herbatniki, wafle - łącznie 77,4 kg, dżem - 43,2 kg;
Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.
Dostawa warzyw i owoców od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 3755 kg, ziemniaki 7350 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 500 kg, sałata lodowa, sałata zielona, por, szczypiorek - łącznie 1450 szt., ogórek zielony, pomidor - łącznie 390 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 55 kg, pieczarka - 75 kg, papryka czerwona - 70 kg, cytrusy, banany, kiwi, - łącznie 645 kg, jabłka, gruszki - łącznie 1300 kg;
Dostawa warzyw i owoców od 01.04.2021 r. do 30.06.2021 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda - 75 kg, kalafior młody 60 szt., sałata, rzodkiewka - łącznie 280 szt., marchew młoda obcinana - 120 kg, burak młody obcinany – 120 kg, botwinka 60 szt., cebula młoda obcinana 20 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 180 kg, szczypiorek / cebula zielona 120 pęczków, ziemniaki 1470 kg, truskawka 70 kg, arbuz - 50 kg;
Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: I - VI 2021 r.
Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 2250 kg, ryby mrożone – 152,4 kg, makrela wędzona - 54 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 1008 szt., śledź solony matjas - 90 kg
Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.
Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r.: pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 390 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - 120 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 149479 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski ,,ZDRÓJ" Spółka Jawna Adam Gonciarz, Tomasz Gonciarz
Email wykonawcy: zm.zdroj@op.pl
Adres pocztowy: ul. Zdrojowa 25
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 72061.54

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 72061.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 81622.74
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122267 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Email wykonawcy: prezes@osm-bochnia.com.pl
Adres pocztowy: ul.Wygoda 147
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 60244.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60244.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 61183.87
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 76890 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: W&M Raczek Sp. z o. o.
Email wykonawcy: wmraczek@wp.pl
Adres pocztowy: Krzyszkowice 474
Kod pocztowy: 32-445
Miejscowość: Krzyszkowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 39231.62

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39231.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45837.54
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 90183 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
Email wykonawcy: inplus2@op.pl
Adres pocztowy: ul. Dojazdowa 3
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 44204.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44204.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44787.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 72278 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ryszard Rutkowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe „KRAK-OGRÓD”
Email wykonawcy: rutkowskiryszard57@gmail.com
Adres pocztowy: Jazdowiczki 13
Kod pocztowy: 32-100
Miejscowość: Proszowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 27926.34

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27926.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32271.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: I - VI 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42050 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: "Widan Polska" Sp. z o. o.
Email wykonawcy: a.paszkiewicz@widan.eu
Adres pocztowy: ul. Jasińskiego 56 b
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17945.51

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17945.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24626.67
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: I - VI 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16910 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „GRUBCIO” S. c. K. i D. Świątańscy
Email wykonawcy: biuro@grubcio.com.pl
Adres pocztowy: ul. Do Huty 37A
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9531.82

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9531.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9531.82
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.