To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-20
Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 759634-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 058 7810120, 7820124 w. 55, 38
faks: 058 7820124 w. 38
e-mail: sekretariat@mopsgdynia.pl
www: www.mopsgdynia.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOPS.DZP.322.3.23/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej na potrzeby MOPS w Gdyni. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość niżej wymienionych części zamówienia:
1) Część 1 – Maseczki
2) Część 2 – Kombinezony, fartuchy oraz okulary ochronne
3) Część 3 – Rękawiczki
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Maseczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45650.16 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 17
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 16
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U Adrianno Damianii Export-Import Leon Kajfasz
Email wykonawcy: sales@adrianno-damianii.pl
Adres pocztowy: ul. Na Wzgórzach 27
Kod pocztowy: 34-116
Miejscowość: Spytkowice
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52369.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 229200.00
Waluta: zł
NAZWA: Kombinezony, fartuchy oraz okulary ochronne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 202848.78 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPHU Dafi Adam Łobodziński
Email wykonawcy: handel@dafipapier.pl
Adres pocztowy: ul. Kombatantów 1
Kod pocztowy: 15-110
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 249504
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 324000
Waluta: zł
NAZWA: Rękawiczki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W przypadku prowadzonego postępowania wadą, o której mowa powyżej jest brak dokonania czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w terminie związania ofertą. Zgodnie bowiem z treścią art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzonego postępowania, termin składania ofert upłynął w dniu 9 grudnia 2020 r. Termin związania ofertą określony w SIWZ wynosił 30 dni i upłynął w dniu 07.01.2021 r. Zgodnie z art. 85 ust. 2 ustawy Pzp „Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.” W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający ani Wykonawcy nie skierowali wniosku o przedłużenie terminu związania ofertą. Upływ terminu związania ofert powoduje ich wygaśnięcie, w związku z czym Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Opracowanie aktualizacji projektu planu ochrony obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka PLB220005 w ramach zadania "Opracowanie projektów planów ochrony"
- Zakup loży laminarnej na potrzeby Pomorskiego Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa pięciu stacji monitorowania do latarni morskich LM wraz z ich montażem i podłączeniem do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej oraz systemu SYMON II Urzędu Morskiego w Gdyni
- Kompleksowa obsługa cateringowa w siedzibie Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego w podziale na zadania.
- Zagospodarowanie terenu zieleni przy Al. 17 Grudnia w Gdyni
- wyceny nieruchomości w roku 2026
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu w ramach Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby Gminy Zaklików
- Realizacja dostaw w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup wyposażenia magazynu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu Ochrona Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
- Zakup i dostawa łodzi, drona i innego wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.