eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-20

Ogłoszenie nr 510405405-N-2021 z dnia 2021-01-20 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych:

Usługa wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”, ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju PO WER 2014-2020". Nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-Z301/18-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609730-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540234174-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 000001347, Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: http://us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.068.2020.UG

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług wparcia i rozwoju Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią opartego na oprogramowaniu SAP, zwanego dalej „Systemem”, w
łącznej liczbie do 120 osobodni (1 osobodzień = 8 godzin roboczych). 2) Zakres zamówienia obejmował: a)
naprawę awarii, błędów i usterek systemu SAP wraz z przekazaniem dokumentacji wykonanej zmiany w
Systemie; b) udzielanie administratorom systemu wsparcia w czynnościach związanych z wgrywaniem
poprawek oraz not aktualizacyjnych system zgodnie z obowiązującymi w organizacji Zamawiającego
procedurami; c) udzielanie administratorom i użytkownikom kluczowym wsparcia w zakresie rozwiązywania
problemów aplikacyjnych związanych z użytkowaniem systemu SAP; d) udzielanie wyznaczonym przez
Zamawiającego użytkownikom systemu SAP profesjonalnej pomocy (konsultacje zdalne lub w miejscu
wskazanym przez Zamawiającego) w korzystaniu z systemu z użyciem funkcjonalności, jakie posiada
wdrożony system Zamawiającego; e) udzielanie administratorom systemu wsparcia w zakresie wykonywania
prac konfiguracyjnych w systemie SAP; f) aktualizacje systemu, dostosowywanie systemu SAP do
zmieniających się przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego; g) realizowanie prac
polegających na modyfikacji i rozwoju systemu SAP wraz z opracowaniem i przekazaniem Zamawiającemu
dokumentacji dotyczącej realizowanej modyfikacji. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił
załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 5)
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewidywał
udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt
6 ustawy Pzp. 7) Zamówienie będzie realizowane w terminie od daty zawarcia umowy przez okres 12
miesięcy albo do wyczerpania 120 osobodni świadczenia usług w zależności od tego, które z wymienionych
zdarzeń nastąpi wcześniej. 8) 1) Wymagany maksymalny czas reakcji liczony od zgłoszenia serwisowego: a)
Awaria do 1h, b) Błąd do 6h roboczych, c) Usterka do 24h roboczych. W przypadku, gdy zgłoszenie
serwisowe zostanie dokonane poza godzinami roboczymi (tj. poza godzinami 8:00-16:00), uważa się je za
złożone o godz. 8:00 następnego dnia roboczego po dacie tego zgłoszenia. Nie dotyczy to zgłoszeń awarii. 2)
Wymagany maksymalny czas rozwiązania problemu liczony od zgłoszenia serwisowego: a) Awaria do 8h, b)
Błąd do 16h roboczych, c) Usterka do 56h roboczych. Czas rozwiązania problemu stanowi pozacenowe
kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego czasu, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe
punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia
oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 10) Zamawiający nie
przewidywał wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11) a) W przypadku, gdy Wykonawca
zamierzał zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żądał wskazania
przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania
firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust.7 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W
przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom,
Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega
obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.25.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 262000 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SI-Consulting Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ślężna 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 309960

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 309960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 309960
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.