Ogłoszenie z dnia 2021-01-19
Asysta techniczna i konserwacja oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - system OTAGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 412 672 100
faks: 412 672 110
e-mail: przetargi@um.ostrowiec.pl
www: www.um.ostrowiec.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Asysta techniczna i konserwacja oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - system OTAGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WI.271.41.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Usługa asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Miastem - Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego oraz przez jednostki organizacyjne Gminy Ostrowiec Świętokrzyski.
Usługa asysty technicznej obejmuje:
1. pomoc i doradztwo w sprawie używania Programów
2. usuwanie stwierdzonych w czasie eksploatacji, a dotychczas niewykrytych błędów i usterek programów, także zgłaszanych przez Zamawiającego
3. aktualizację oprogramowania wynikającą ze zmiany przepisów prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym
4. udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania kolejnych wydań Programów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora
5. serwis struktur bazy Systemu OTAGO
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 292675.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Asseco Data Systems S.A.
Email wykonawcy: dzial.wdrozen@otago.pl
Adres pocztowy: ul. Podolska 21
Kod pocztowy: 81-321
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 346659.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 346659.24
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i lit. b ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Wykonawca zapewnia aktualizację oprogramowania, zgodność funkcjonowania z przepisami prawa, a także ciągłość pracy ZSI OTAGO. Wykonawca jest autorem wyżej wymienionego oprogramowania i ma wyłączność praw autorskich.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności w odniesieniu ...
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO SAMOCHODÓW I SPRZĘTU, EKSPLOATOWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG MIEJSKICH W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W 2026 r. DOKONYWANY NA PODSTAWIE IDENTYFIKACYJNYCH KART PALIWOWYCH.
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Zakup paliw płynnych
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w 2026 roku
- Zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu repertoryjno-biurowego w komórkach organizacyjnych Sądu Rejonowego w Słubicach wraz z usługą opieki autorskiej
- Dostawa, migracja i wdrożenie oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania do harmonogramów wraz ze szkoleniami, wsparciem i dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o., Nr sprawy DZP/24 TP/2025.
- Rozbudowa systemów wspomagających pracę Urzędu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Wzmocnienie systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrazów..." - etap I
- Świadczenie usług serwisowych Otwartych danych ZTM oraz Mapy Online ZTM.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





