eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › "Świadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA w 2021 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-01-19

Ogłoszenie nr 510404873-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
Prezydent Miasta Tychy:

"Świadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA w 2021 roku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny 51592200000000, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: www.umtychy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA w 2021 roku"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW.2610.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania związanego z obsługą zasobu geodezyjnego i kartograficznego użytkowanego przez pracowników Wydziału Geodezji UM Tychy.

Usługa ta składa się z dwóch części:
1. części ryczałtowej z tytułu opieki autorskiej płaconej w okresach kwartalnych, na którą składa się:
1.1. w zakresie nadzoru autorskiego: informowanie o zmianach w Oprogramowaniu, aktualizację platformy IUIP i SOWA – udostępnianie niezależnych uaktualnień nowych wersji modułów Oprogramowania, wzbogacających funkcjonalność i/lub cechy niefunkcjonalne (np. wydajność, stabilność) wersji poprzednich, wraz z opisem modyfikacji oraz instrukcją instalacyjną. Udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji w zakresie oprogramowania poprzez platformę Mantis. Warunkiem koniecznym jest to, żeby w okresie trwania asysty, obowiązywała bezwzględnie gwarancja na użytkowane oprogramowanie. Oznacza to odnowienie/wydłużenie gwarancji w sytuacji, w której jej okres ustał/ustałby przed upływem okresu świadczenia asysty, subskrypcję dla SOWY oraz udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji.

1.2. w zakresie serwisu oprogramowania:
a) rozwiązanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz administratorów lokalnych Oprogramowania w formie telefonicznej, mailem, faxem oraz przez system zdalnych formularzy zgłoszeń Helpdesk dla operatorów i administratorów Oprogramowania. Usługa świadczenia wsparcia serwisowego zawiera m.in.: możliwość zgłaszania problemów, związanych z użytkowaniem systemu, zadawania prostych pytań dot. obsługi aplikacji, konfiguracji zasilania, rozpoznawania błędów i ostrzeżeń wraz z analizą plików źródłowych, jeśli to konieczne, konfiguracji aplikacji użytkowych planu miasta, zarządzania serwerem ORACLE itp.;
b) usuwanie błędów Oprogramowania w zakresie systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy. Przez błąd należy rozumieć usterkę polegającą na działaniu niezgodnym ze specyfikacją funkcjonalną modułów, na które została udzielona licencja. Błędy dzieli się na:
 krytyczne tj. takie, które uniemożliwiają korzystanie z Oprogramowania – czas naprawy – do 16 godzin roboczych od momentu zgłoszenia, z czasem reakcji na zgłoszony błąd krytyczny – do 8 godzin roboczych. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
 niekrytyczne tj. takie, które nie wstrzymują możliwości korzystania z Oprogramowania, ale uniemożliwiają wykonywanie za jego pomocą czynności niezbędnych w bieżącej pracy większości użytkowników – czas naprawy – do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia,
 drobne usterki tj. takie, które nie wstrzymują możliwości korzystania z Oprogramowania i mają znikomy wpływ na wykonywanie za jego pomocą czynności niezbędnych w bieżącej pracy większości użytkowników – czas naprawy – do 30 dni roboczych od momentu zgłoszenia;
c) pomoc w reinstalacji Oprogramowania, w przypadku wystąpienia awarii narzędzi/sprzętu serwera lub innej sytuacji, która wymaga wykonywania czynności instalacyjnych realizowana w formie konsultacji telefonicznych, mailowych oraz przy użyciu narzędzia zdalnego dostępu;
d) weryfikowanie procesów automatycznego zasilania, obejmujące prowadzenie weryfikacji wyników procesów zasilania danych, zwłaszcza w przypadkach, kiedy zostały zdefiniowane jako zadania inicjowane cyklicznie w sposób automatyczny (np. zasilanie danych SWDE), awaryjne odtwarzanie zawartości baz danych sprzed zasilania, w sytuacjach tego wymagających (np. zdekompletowanie danych wynikłe z nagłego przerwania procesu zasilania). Weryfikacja procesów zasilania odbywać się będzie 1 raz w tygodniu;
e) wykonanie przeglądu konserwacyjnego sprzętu i Oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miasta Tychy. Usługa obejmuje wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego sprzętu i Oprogramowania wraz ze sporządzeniem raportu.
1.3. w zakresie zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych: bieżącej aktualizacji dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych, a w szczególności:
a) opisu struktury zbiorów danych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych
i powiązania między nimi;
b) wykazu pól informacyjnych, w których przetwarzane są dane osobowe wraz z opisem ich znaczenia;
c) wykazu tabel z danymi osobowymi w oprogramowaniu wraz opisem ich znaczenia. Wykonawca dostarczy zaktualizowaną dokumentację w terminie do jednego miesiąca od daty podpisania umowy serwisu i nadzoru autorskiego oraz zobowiązany jest do podpisania odrębnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
2. części nie objętej ryczałtem, w zakresie wykonania prac wykraczających poza ramy opieki autorskiej, mających na celu wykonanie pełnej reinstalacji Oprogramowania w siedzibie Zamawiającego w przypadku, gdy sytuacja tego wymaga, po uzgodnieniu przez Strony zakresu oraz w przypadku przeprowadzenia wizyt konsultacyjno-szkoleniowych jak również wykonanie drobnych prac wdrożeniowych na zlecenie Zamawiającego w zakresie pełnego wykorzystania Oprogramowania w ramach puli do 50 godzin prac dodatkowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.25.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 134400.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: HyperView sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@hyperview-gl.pl
Adres pocztowy: ul. Chorzowska 44b pok. 403
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 162852.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 162852.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 162852.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1. pkt 1) b ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne
Art. 67 ust. 1. pkt 1) b ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów – jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;

Uzasadnienie faktyczne
Firma HyperView Sp. z o.o. jest właścicielem opartego na platformie IUIP oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem. Z uwagi na specyfikę usług związanych z nadzorem autorskim i serwisem technicznym nad oprogramowaniem mogą one być świadczone tylko przez jednego wykonawcę (autora oprogramowania) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, oraz w związku z ochroną własności intelektualnej struktur wykorzystanych do utworzenia systemów informatycznych.

W związku z powyższym w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego staje się zasadne zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.