"Świadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA w 2021 roku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: (032) 7763333
faks: (032) 7763344
e-mail: poczta@umtychy.pl
www: www.umtychy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Świadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA w 2021 roku"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW.2610.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania związanego z obsługą zasobu geodezyjnego i kartograficznego użytkowanego przez pracowników Wydziału Geodezji UM Tychy.
Usługa ta składa się z dwóch części:
1. części ryczałtowej z tytułu opieki autorskiej płaconej w okresach kwartalnych, na którą składa się:
1.1. w zakresie nadzoru autorskiego: informowanie o zmianach w Oprogramowaniu, aktualizację platformy IUIP i SOWA – udostępnianie niezależnych uaktualnień nowych wersji modułów Oprogramowania, wzbogacających funkcjonalność i/lub cechy niefunkcjonalne (np. wydajność, stabilność) wersji poprzednich, wraz z opisem modyfikacji oraz instrukcją instalacyjną. Udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji w zakresie oprogramowania poprzez platformę Mantis. Warunkiem koniecznym jest to, żeby w okresie trwania asysty, obowiązywała bezwzględnie gwarancja na użytkowane oprogramowanie. Oznacza to odnowienie/wydłużenie gwarancji w sytuacji, w której jej okres ustał/ustałby przed upływem okresu świadczenia asysty, subskrypcję dla SOWY oraz udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji.
1.2. w zakresie serwisu oprogramowania:
a) rozwiązanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz administratorów lokalnych Oprogramowania w formie telefonicznej, mailem, faxem oraz przez system zdalnych formularzy zgłoszeń Helpdesk dla operatorów i administratorów Oprogramowania. Usługa świadczenia wsparcia serwisowego zawiera m.in.: możliwość zgłaszania problemów, związanych z użytkowaniem systemu, zadawania prostych pytań dot. obsługi aplikacji, konfiguracji zasilania, rozpoznawania błędów i ostrzeżeń wraz z analizą plików źródłowych, jeśli to konieczne, konfiguracji aplikacji użytkowych planu miasta, zarządzania serwerem ORACLE itp.;
b) usuwanie błędów Oprogramowania w zakresie systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy. Przez błąd należy rozumieć usterkę polegającą na działaniu niezgodnym ze specyfikacją funkcjonalną modułów, na które została udzielona licencja. Błędy dzieli się na:
krytyczne tj. takie, które uniemożliwiają korzystanie z Oprogramowania – czas naprawy – do 16 godzin roboczych od momentu zgłoszenia, z czasem reakcji na zgłoszony błąd krytyczny – do 8 godzin roboczych. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
niekrytyczne tj. takie, które nie wstrzymują możliwości korzystania z Oprogramowania, ale uniemożliwiają wykonywanie za jego pomocą czynności niezbędnych w bieżącej pracy większości użytkowników – czas naprawy – do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia,
drobne usterki tj. takie, które nie wstrzymują możliwości korzystania z Oprogramowania i mają znikomy wpływ na wykonywanie za jego pomocą czynności niezbędnych w bieżącej pracy większości użytkowników – czas naprawy – do 30 dni roboczych od momentu zgłoszenia;
c) pomoc w reinstalacji Oprogramowania, w przypadku wystąpienia awarii narzędzi/sprzętu serwera lub innej sytuacji, która wymaga wykonywania czynności instalacyjnych realizowana w formie konsultacji telefonicznych, mailowych oraz przy użyciu narzędzia zdalnego dostępu;
d) weryfikowanie procesów automatycznego zasilania, obejmujące prowadzenie weryfikacji wyników procesów zasilania danych, zwłaszcza w przypadkach, kiedy zostały zdefiniowane jako zadania inicjowane cyklicznie w sposób automatyczny (np. zasilanie danych SWDE), awaryjne odtwarzanie zawartości baz danych sprzed zasilania, w sytuacjach tego wymagających (np. zdekompletowanie danych wynikłe z nagłego przerwania procesu zasilania). Weryfikacja procesów zasilania odbywać się będzie 1 raz w tygodniu;
e) wykonanie przeglądu konserwacyjnego sprzętu i Oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miasta Tychy. Usługa obejmuje wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego sprzętu i Oprogramowania wraz ze sporządzeniem raportu.
1.3. w zakresie zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych: bieżącej aktualizacji dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych, a w szczególności:
a) opisu struktury zbiorów danych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych
i powiązania między nimi;
b) wykazu pól informacyjnych, w których przetwarzane są dane osobowe wraz z opisem ich znaczenia;
c) wykazu tabel z danymi osobowymi w oprogramowaniu wraz opisem ich znaczenia. Wykonawca dostarczy zaktualizowaną dokumentację w terminie do jednego miesiąca od daty podpisania umowy serwisu i nadzoru autorskiego oraz zobowiązany jest do podpisania odrębnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
2. części nie objętej ryczałtem, w zakresie wykonania prac wykraczających poza ramy opieki autorskiej, mających na celu wykonanie pełnej reinstalacji Oprogramowania w siedzibie Zamawiającego w przypadku, gdy sytuacja tego wymaga, po uzgodnieniu przez Strony zakresu oraz w przypadku przeprowadzenia wizyt konsultacyjno-szkoleniowych jak również wykonanie drobnych prac wdrożeniowych na zlecenie Zamawiającego w zakresie pełnego wykorzystania Oprogramowania w ramach puli do 50 godzin prac dodatkowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.25.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 134400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: HyperView sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@hyperview-gl.pl
Adres pocztowy: ul. Chorzowska 44b pok. 403
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 162852.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 162852.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1. pkt 1) b ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne
Art. 67 ust. 1. pkt 1) b ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów – jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;
Uzasadnienie faktyczne
Firma HyperView Sp. z o.o. jest właścicielem opartego na platformie IUIP oprogramowania objętego niniejszym zamówieniem. Z uwagi na specyfikę usług związanych z nadzorem autorskim i serwisem technicznym nad oprogramowaniem mogą one być świadczone tylko przez jednego wykonawcę (autora oprogramowania) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, oraz w związku z ochroną własności intelektualnej struktur wykorzystanych do utworzenia systemów informatycznych.
W związku z powyższym w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego staje się zasadne zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont toalet w biurowcu w Tychach przy ul. Budowlanych 59.
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Arkadowej 9a/8 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja pomieszczeń podbasenia w Sportowej Szkole Podstawowej nr 19 przy al. Niepodległości w Tychach - I etap - II postępowanie
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
- USŁUGA DOSTĘPU, UTRZYMANIA I MODYFIKACJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI PROJEKTU "ZACHODNIOPOMORSKIE MAŁE SKARBY - II EDYCJA"
- OPIEKA SERWISOWA NAD KOMPUTERAMI, SIECIAMI I SERWERAMI W GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ JEDNOSTKACH TERENOWYCH
- Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Elektronicznej Karty Znieczuleń na Bloku Operacyjnym
- Kompleksowa obsługa informatyczna Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.