To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Węgrowie oraz posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 777296-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 257 922 377
faks: 257 922 377
e-mail: zamowienia@wegrow.sr.gov.pl
www: www.wegrow.sr.gov.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.wegrow.sr.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Węgrowie oraz posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): A.261-90/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego i posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej
w Węgrowie, przy ul. Przemysłowej 20 (z wyłączeniem powierzchni obiektu przeznaczonej dla Prokuratury Rejonowej).
2. Powierzchnia siedziby Sądu Rejonowego w Węgrowie rozlokowana jest na czterech kondygnacjach.
1) Zestawienie powierzchni:
a) Powierzchnia wewnętrzna – 3333,71 mkw.
b) Powierzchnia zewnętrzna (parking oraz chodniki od ulicy) – 1956 mkw.
2) Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania:
a) Zadanie nr I: obejmuje usługi sprzątania powierzchni biurowych – „wewnętrznych” w budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie.
b) Zadanie nr II: obejmuje usługi utrzymania czystości na przylegających do budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie terenów zewnętrznych (parking oraz chodniki od ulicy).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, częstotliwość prac objętych zamówieniem oraz charakterystykę powierzchni określa Załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji przedmiotu zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U.
z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego za prace oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. na okres realizacji całej umowy.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby oddelegowane do realizacji przedmiotu zamówienia nie były karane za przestępstwo. Do świadczenia usługi mogą być skierowane osoby, które złożą oświadczenie o niekaralności.
6. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zatrudnienia takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację zamówienia;
b) Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do zatrudnienia jednego dyżurnego pracownika od poniedziałku do piątku dla potrzeb doraźnych (w poniedziałki
w godz. od 8.00 do 18.00, zaś od wtorku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00);
c) wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie;
d) wyposażenia pracowników w jednolitą odzież ochronną i roboczą oraz imienne identyfikatory, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
e) zakupu na własny koszt środków technicznych oraz materiałów i środków czystości niezbędnych do wykonania usług, w tym środków i materiałów do czyszczenia urządzeń biurowych, np. monitorów komputerowych oraz środków do dezynfekcji klamek, poręczy, włączników prądu, osłon z plexi, środków do mycia powierzchni płaskich (materiały i środki czystości muszą być odpowiednie do czyszczenia konkretnych powierzchni – szczegółowe zestawienie powierzchni zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz do uzupełniania we własnym zakresie celem zapewnienia ciągłości materiałów do sanitariatów takich jak: koszt mydła w płynie, papieru toaletowego do łazienek, ręczników papierowych, wkładów do odświeżaczy powietrza, worków jednorazowych na odpady (śmieci) oraz płynu i gąbek do mycia naczyń;
f) wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych maszyn i urządzeń;
g) wykonania usługi z zachowaniem reżimów sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi technologiami i przepisami.
7. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed złożeniem ofert obejrzenie lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz dział VII – Informacje o sposobie porozumiewania się (…) ust. 9 SIWZ).
8. Ponadto Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:
a) przedstawienia pisemnych oświadczeń osób realizujących przedmiot zamówienia, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za płacę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie na umowę o pracę obejmować musi okres realizacji całego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego. Wykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z przedmiotem umowy (wykaz osób) będzie stanowił załącznik do umowy. W przypadku zmiany osób świadczących usługi sprzątania, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu aktualny wykaz osób oraz załączyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego potwierdzające zatrudnienie nowej osoby na umowę o pracę (oświadczenie);
b) przedstawienia aktualnych oświadczeń o niekaralności pracowników skierowanych do wykonywania czynności. W przypadku gdy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność zatrudnienia innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego załączając aktualne oświadczenie o niekaralności pracownika;
c) złożenia wykazu środków chemicznych jakich Wykonawca będzie używać do wykonania zamówienia łącznie z przeznaczeniem danego środka chemicznego (do czyszczenia jakiej powierzchni będzie używane) oraz oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że używane środki czystości, dezynfekcyjne, higieniczne i sprzęt techniczny są dopuszczone do stosowania w kraju i są zgodne
z obowiązującymi wymaganiami i przepisami uprawniającymi do stosowania
w obiektach użyteczności publicznej i posiadają aktualne wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa, w tym Państwowego Zakładu Higieny są ekologiczne
i posiadają znak CE;
d) złożenia wykazu urządzeń mechanicznych, jakie przez okres obowiązywania umowy będą przechowywane w miejscu wykonywania usługi. Zamawiający zaznacza, iż nie posiada pomieszczeń garażowych, w których mógłby być przechowywany większy sprzęt techniczny.
e) złożenia oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że używany sprzęt techniczny jest sprawny i bezpieczny dla pracowników Zamawiającego.
9. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni kalendarzowych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. W celu weryfikacji spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający może żądać w szczególności:
a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
c) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię, nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
10. W przypadku nie przedstawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokumentu potwierdzającego wymagania, o których mowa powyżej, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną zgodnie z zapisami umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, tzn. nie dokonano otwarcia wszystkich ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Przebudowa drogi wewnętrznej będącą własnością gminy Liw w miejscowości Jartypory
- Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Starawieś ul. Kanałowa i ul. Węgrowska
- Modernizacja energetyczna budynku OSP w Węgrowie
- Remont instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Sądu i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie oraz remont sufitów segmentowych podwieszanych wraz z remontem zainstalowanego oświetlenia
- Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Węgrowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie mieszanym z przyłączami w miejscowości Liw"
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Usługa sprzątania dla seniorów i osób z niepełnosprawnościami w ramach programu "Czysty Dom"
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- "Świadczenie usług sprzątania lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego"
- Usługa polegająca na świadczeniu usług sprzątania w obiektach Urzędu Morskiego w Gdyni
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.