To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
Modernizacja wraz z doposażeniem Centrum Operacyjnego Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim realizowanego w ramach projektu pn. " Zintegrowane stanowiska zarządzania i informowania o ryzyku w sytuacji kryzysowej" nr PL/2020/PR/0084, współfinansowany przez Unię Europejskiej ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Zintegrowane stanowiska zarządzania i informowania o ryzyku w sytuacji kryzysowej" nr PL/2020/PR/0084, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
Numer ogłoszenia: 759173-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 95 738 14 91
faks: 95 738 14 95
e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
www: www.lubuska.policja.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Modernizacja wraz z doposażeniem Centrum Operacyjnego Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim realizowanego w ramach projektu pn. " Zintegrowane stanowiska zarządzania i informowania o ryzyku w sytuacji kryzysowej" nr PL/2020/PR/0084, współfinansowany przez Unię Europejskiej ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-23/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia jest Modernizacja wraz z doposażeniem Centrum Operacyjnego Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim. 2. Centrum
Operacyjne zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku KWP przy ul. Kwiatowej 10 3. Modernizacja polegać będzie na przebudowie fizycznej
pomieszczeń, wyposażeniu w nowoczesny sprzęt audio video, IT, przebudowie istniejącego okablowania oraz wykonaniu nowego okablowania oraz
dedykowanej zabudowy biurowej wraz z aranżacją wnętrza. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Rozbudowę Centrum Operacyjnego na którą
składają się roboty remontowo-budowlane, roboty branży elektrycznej i roboty branży sanitarnej. b) Dostawę i montaż mebli specjalistycznych. c)
Doposażenie Centrum Operacyjnego w Gorzowie Wlkp. w: komputery PC, laptopy z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym,
oprogramowanie graficzne CorelDraw Graphics Suite, urządzenie wielofunkcyjne, konsolę radiową. d) Doposażenie Centrum Operacyjnego w Gorzowie
Wlkp. w system dystrybucji obrazu i dźwięku. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ wraz z załącznikami i rysunkami, który jako
całość stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Kody CPV: 32000000-3 system dystrybucji obrazu i dźwięku, 30213000-5 komputery osobiste, 45450000-6
roboty remontowe, 39130000-2 – meble biurowe, 39113100-8 fotele, 39515410-2 rolety wewnętrzne. 6. Miejsce realizacji zadania: Komenda Wojewódzka
Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2021r. 8. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem zorganizowanym przez siebie. 9. Wykonawca
zobowiązuje się do przygotowania i przekazania Zamawiającemu zakupionego sprzętu oznakowanego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi informacji i
promocji Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 10. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy
jest fabrycznie nowy, dobrej jakości i wolny od wad. 11. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia okresów gwarancji zaoferowanych w Formularzu
Ofertowym (zał. Nr 1 do SIWZ) w ramach kryterium oceny ofert. W okresie gwarancji Wykonawca przejmuje na siebie, na swój koszt wszelkie obowiązki12. Szczegóły dot. gwarancji i serwisu zawiera Projekt umowy (zał. nr 7 do SIWZ) oraz OPZ (zał. nr 8 do SIWZ) 13. Wykonawca ponosi pełną
odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe podczas transportu. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu umowy, Wykonawca
zobowiązany jest do jego wymiany na pełnowartościowy. 14. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby
Zamawiającego. Szczegóły płatności zawiera Projekt umowy (zał. nr 7 do SIWZ). Niezależnym od stron umowy warunkiem płatności wynagrodzenia z
tytułu prawidłowego wykonania umowy jest dostępność środków na rachunku bankowym Zamawiającego uzależniona od uruchomienia rezerwy celowej
jednostki przeznaczonej na sfinansowanie projektu pn. „Zintegrowane stanowiska zarządzania i informowania o ryzku w sytuacji kryzysowej” w ramach
Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Uregulowanie należności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Zamawiającego środków. Z tego tytułu
Wykonawca nie będzie dochodził ewentualnego roszczenia i odsetki powstałe w wyniku nieterminowej zapłaty należności 15. Szczegóły dotyczące realizacji
przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 7 do SIWZ). 16. Wszystkie
załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 17. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków
towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. W związku
z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy
techniczno–jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
SIWZ i OPZ stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 32.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 586189 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ośrodek Komputerowy Infostil Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Kombatantów 2
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 745995
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 745995
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania "Zapewnienie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym"
- Zakup i dostarczenie sprzętu i wyposażenia pożarniczego oraz przeciwpowodziowego w podziale na 6 części (...).
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Zakup cyfrowego systemu mikrofonów bezprzewodowych umożliwiającego realizację dźwiękową wydarzeń studenckich dla studentów PW.
- "Zakup sprzętu i środków na potrzeby zespołu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 z podziałem na części"
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





