To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 764395-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (43) 841 50 60
faks: (43) 841 50 60 wew. 14
e-mail: sekretariat@dpsskrzynno.pl
www: https://bip-dps.powiat.wielun.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2020/2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.361.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla workowanego typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2020/2021 r. w ilości 160 ton. Planowany harmonogram dostaw: Grudzień 2020 r. - 48 t. Styczeń 2021 r. - 24 t. Luty 2021 r. - 24 t. Marzec 2021 r. - 24 t. Kwiecień 2021 r. - 24 t. Maj-czerwiec 2021 r. 16 t. Terminy i ilości poszczególnych dostaw, o których mowa wyżej są wielkościami szacunkowymi w okresie wykonania zamówienia i nie są wiążące dla Zamawiającego. Rzeczywisty harmonogram dostaw dostosowany będzie do potrzeb Zamawiającego uzależnionych od warunków atmosferycznych. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, zapewniającej prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych, odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm oraz spełniać poniższe parametry: 1) uziarnienie 5-25 mm; 2) typ: 31.2; 3)klasa 26/05/06; 4) spiekalność RJ max. 10; 5) temp. mięknienia popiołu min. 1150 ˚C; 6) wilgotność max.15 %; 7) zawartość popiołu max. 10 %; 8) wartość opałowa min. 26 MJ/kg; 9) zawartość siarki max. 0,6%. Zamawiający zastrzega, iż, parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone aktualnym certyfikatem/świadectwem jakości. Zaoferowany ekogroszek powinien pochodzić bezpośrednio z kopalń zlokalizowanych na terenie Polski. Zamawiający wymaga dostaw ekogroszku w perforowanych workach foliowych po 25 kg każdy, ułożonych jednakowo co do ilości na wszystkich paletach o łącznej masie ekogroszku do 1200 kg na palecie, szczelnie zafoliowanej od góry i z boków. Palety pozostają do rozliczenia ilościowego przez Zamawiającego i zwrotu. Wykonawca zobowiązany będzie na koszt własny do: 1) dostarczania suchego ekogroszku samochodem samowyładowczym (tj. samochód z HDS +przyczepa bądź samochód z windą rozładowczą + przyczepa), posiadającym również zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych; 2) rozładunku ekogroszku we własnym zakresie w siedzibie Zamawiającego na płytę rozładunkową o wymiarach 6 m x6 m; 3) zapewnienia przy każdej dostawie trzech kopert foliowych bezpiecznych w rozmiarze B4 do pobrania próbek ekogroszku. Dostawy będą realizowane wyłącznie od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, w godzinach od 7:00 do 14:00 do siedziby Zamawiającego. Dostawy ekogroszku protokolarnie odbierać będzie Komisja składająca się z pracowników Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonych dostaw. Z każdej dostawy Komisja Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowcy) będzie pobierała próby dostarczonego ekogroszku. Każdorazowo pobierane będą 3 próby (1 próba dla Wykonawcy, 1próba dla Zamawiającego i 1 próba rozjemcza). W przypadku ujawnienia podczas odbioru nieprawidłowości np. brak certyfikatu /świadectwa jakości, brak karty przewozowej, nieodpowiedniej jakości ekogroszku (ocenionego na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę certyfikatu), mokrego bądź oblodzonego ekogroszku, Zamawiający jest uprawniony do odmowy odbioru i wyznaczenia terminu usunięcia nieprawidłowości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.11.12.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122392.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 105288.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 112176.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2024/2025 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec
- Dostawa węgla kamiennego eko - groszek na sezon grzewczy 2024/2025 do Urzędu Gminy w Smykowie i jednostek organizacyjnych Gminy Smyków
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.