eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczewo › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2020/2021 NA TERENIE GMINY KLESZCZEWO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401005-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2020/2021 NA TERENIE GMINY KLESZCZEWO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597959-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo, krajowy numer identyfikacyjny 53591300000000, Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 061 8176017, 8176020, 8176033
faks: 618 176 184
e-mail: urzad@kleszczewo.pl, a.zdobylak@kleszczewo.pl
www: www.kleszczewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2020/2021 NA TERENIE GMINY KLESZCZEWO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2020/2021, na terenie Gminy Kleszczewo. Zimowe utrzymanie jezdni to usuwanie śniegu, zapobieganie oraz likwidowanie śliskości zimowej w celu zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego. usuwaniu zasp śniegowych na drogach i ulicach Gminy Kleszczewo. 2. Szczegółowy zakres usług został określony Planem zimowego utrzymania dróg zwanym dalej /PZUD/- stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 3. Na terenie objętym zamówieniem zostały określone trzy kolejności i standardy odśnieżania dróg i ulic. 4. Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem – 54,14 km 5. UWAGA: W przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności może wystąpić konieczność odśnieżania innych dróg będących we władaniu Zamawiającego nie wymienionych w zamówieniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia kolejności odśnieżania dróg będących przedmiotem zamówienia w momencie wystąpienia szczególnych okoliczności. 6. Sposób wyceny: W kalkulacji ceny należy uwzględnić ryczałtowe ceny jednostkowe 1) koszt jednokrotnego odśnieżenia 1 km drogi, 2) koszt jednokrotnego posypywania 1 km drogi – mieszanką 25% soli i piasku 75%, 3) koszt jednokrotnego łącznie odśnieżania i posypywania 1 km drogi – mieszanka 25% soli i piasku 75%, 4) koszt jednokrotnego odśnieżenia 1 km drogi – sprzętem typu ciężkiego zgodnie z wykazem w warunkach określonych przez zamawiającego 5) jednokrotne usuwanie śliskości 1 km drogi mieszanką – 50% soli i piasku 50% Zamawiający nie przewiduje finansowania dojazdów do dróg będących przedmiotem zamówienia. Koszty te należy uwzględnić w wycenie odśnieżania, odśnieżana z posypywaniem oraz posypywania. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznący deszcz, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury). 2) zapewnienia niezbędnego sprzętu umożliwiającego realizację przedmiotu umowy w sposób należyty i staranny. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy wykaz sprzętu, którym będzie realizować przedmiot zamówienia. 3) utrzymania w pełnej gotowości technicznej i eksploatacji sprzętu do odśnieżania, 4) przedstawienia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej na wypadek wyrządzenia szkody osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej SIWZ w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach oferowanego wynagrodzenia, a w przypadku wystąpienia łagodnych warunków atmosferycznych do zmniejszenia zakresu usług, a tym samym zmniejszenia wysokości oferowanego wynagrodzenia. Wynagrodzenia płatne będzie w cyklach miesięcznych, wyłącznie za kompleksowo wykonane usługi na terenie całej Gminy i rozliczone w oparciu o oferowane ceny jednostkowe. Potwierdzenie wykonania usług następować będzie przez podpisanie kart drogowych Wykonawcy (upoważniona osoba przez Zamawiającego), pod warunkiem wykonania usługi na terenie całej Gminy według wyznaczonych standardów. Wykonawca jest zobowiązany do pełnej i natychmiastowej gotowości w razie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi. 9. Wykonawca zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt zakupi wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia materiały (piasek, sól) oraz sporządzi właściwe mieszanki również solanek. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. 10. Poszczególne zadania zostały zawarte we wzorze kosztorysu ofertowego (kalkulacji) – zał. nr 7 do OFERTY. 11. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 8% - jak dla usług. 12. Wykonawca realizuje działania w ramach zadania bez poleceń Zarządcy w przypadku I i II standardu. Zamawiający może zażądać uzgadniania działań przed ich realizacją z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego. W przypadku intensywnych opadów śniegu uniemożliwiających utrzymanie wymaganych standardów lub zamieci powodujących powstawanie zasp zamawiający może zażądać od wykonawcy użycia ciężkiego sprzętu do wykonania działania na drogach objętych I i II standardem zimowego utrzymania. Użycie ciężkiego sprzętu bez zgody zamawiającego będzie podstawą do odmowy zapłaty za wykonane działanie. 13. Zimowe utrzymanie dróg zaliczonych do standardu III określonego w P.Z.U.D. realizowane jest wyłącznie na polecenie osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 14. Dla właściwej obsługi zimowego utrzymania dróg gminnych Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania: 1) bazą materiałowo-sprzętową zlokalizowaną w odległości maksymalnej 25 km od granicy obszaru objętego prowadzeniem usługi, umożliwiającej wykonanie zadania w przewidzianym standardami utrzymania czasie – wg załącznika nr 1 do SIWZ (P.Z.U.D.) 2) wystarczającą ilością sprzętu, 3) kwalifikowanym personelem, 4) zapasem soli i piasku, 5) sprawnie działającą łącznością telefoniczną. 15. W ciągu 7 dni licząc od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić zapas materiałów: soli i piasku w ilości umożliwiającej co najmniej 5- krotne posypanie dróg objętych przetargiem. 16. Cena ofertowa powinna uwzględniać: 1) zakup potrzebnych materiałów: soli i piasku, 2) produkcję mieszanek: piasku i soli, 3) załadunek materiałów, 4) posypywanie dróg na całej szerokości, 5) odśnieżanie dróg na całej szerokości, 6) odśnieżanie gruntowego pobocza, 7) użycie ciężkiego sprzętu do odśnieżania dróg oraz poboczy, 8) składanie meldunków z wykonanych zadań. 17. Sprzęt użyty w akcji zimowego utrzymania 2020/2021 winien być wyposażony w urządzenie GPS przystosowany do monitoringu pojazdów i sprzętu zimowego utrzymania dróg . Monitorowanie pracy pługa czy posypywarki, powiązanie danych z informacjami z odbiornika GPS czas pozycja prędkość pozwali na szczegółowe zweryfikowanie godzin przejazdu , czas reakcji, rozliczenie kilometrów czy czasu jazdy. 18. Uwagi końcowe do ogólnego opisu zakresu zadania : 1) Szczegółowe ustalenia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączonym projekcie umowy, a także w: a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do SIWZ, b) rzeczowym wykazie dróg i ulic objętych P.Z.U.D - zał. nr 1 do SIWZ, c) opisie standardów- zał. nr 3 do SIWZ d) mapie zimowego utrzymania 2020/2021- zał. nr 4 do SIWZ e) kosztorysie ofertowym ( kalkulacji )- zał. nr 7 do OFERTY 2) Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający może wymagać od Wykonawcy: a) próbek mieszanki piaskowo solnej, b) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że materiały odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 9) Całość prac wykonać należy zgodnie z załączoną dokumentacją PZUD, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zapisów zawartych we wzorze umowy oraz w myśl obowiązujących przepisów dotyczących przedmiotowego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.63.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na mocy art.93 ust.1 pkt.1 ustawy pzp- w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.