To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 6 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Oddziałów "0" przy Szkole Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 45 w Zielonej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 760066-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +44(68)3213644, +44(68)3211676
faks: +44(68)3213644
e-mail: gustawg@o2.pl, pspprzylep@gminazg.pl
www: https://bip.wrota.lubuskie.pl/psp-przylep
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 6 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Oddziałów "0" przy Szkole Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 45 w Zielonej Górze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZE6.3.360.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 6 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Oddziałów „0” przy Szkole Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 45 w Zielonej Górze
a. w ilości maksymalnie dziennie
270 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze i Oddziałów „0”;
- zupa – 250ml,
- ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne – 200g
- porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) – 150g
- pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300g
- surówka, jarzyny – 150g
- woda, kompot, napój – 200ml
ilość dni żywieniowych: 176 w terminie od dnia 04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: ferie zimowe 04.01-17.01.2021 r., przerwa świąteczna 01.04- 06.04.2021 r., 30.04.2021 r., 3.05-04.05.2021 r., przerwa egzaminacyjna 25.05-28.05.2021 r., 03.06.-04.06.2021 r., przerwa wakacyjna od 28.06.2021 r. do 31.08.2021 r., 01.09-03.09.2021 r., 01.11.-02.11.2021 r., 11.11.2021 r., przerwa świąteczno-noworoczna od 23.12.2021 r. do 31.12.2021 r.
Usługa obejmuje przygotowywanie obiadu, dostarczenie go Zamawiającemu: Szkoła Podstawowa nr 26 z oddziałami integracyjnymi im. Jana Brzechwy i Oddziałów „0” w Zielonej Górze, ul. Przylep – 8 Maja 6, 66-015 Zielona Góra:
-wykonawca zapewnia zastawę kuchenną ( talerze, talerzyki śniadaniowe, talerze głębokie, kubki, sztućce) i wyposażenie kuchenne ( tj. lodówkę, zmywarko–wyparzarkę, środki myjące do zmywarki )
Razem: 47520 obiadów
b. w ilości maksymalnie dziennie:
150 posiłków na co składa się: śniadanie, obiad, podwieczorek dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 45 w Zielonej Górze:
- śniadanie: pieczywo mieszane, masło, wędliny, sery, pasty, jaja, warzywa, mleko, kakao i inne
- obiad: zupa – 250ml,
- ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne – 200g
- porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) – 150g
- pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300g
- surówka, jarzyny – 150g
- woda, kompot, napój – 200ml
- podwieczorek: owoce, warzywa, jogurty, serki, budynie, kisiele, ciastka, drożdżówki i inne
ilość dni żywieniowych 193 w terminie od dnia 04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: 06.01.2021 r., 05.04.2021 r., 03.05.2021 r., 03.06.2021 r., przerwa wakacyjna – 1 miesiąc, 1.11.2021 r., 11.11.2021 r.
Usługa obejmuje przygotowywanie i wydanie posiłku składającego się ze śniadania, obiadu, podwieczorku i dostarczenie go Zamawiającemu: Miejskie Przedszkole nr 45 w Zielonej Górze, ul. Przylep – Solidarności 61, 66-015 Zielona Góra: śniadanie, obiad, podwieczorek wykonawca zapewnia zastawę kuchenną ( talerze, talerzyki śniadaniowe, talerze głębokie, kubki, sztućce) i wyposażenie kuchenne ( tj. lodówkę, zmywarko – wyparzarkę, środki myjące do zmywarki)
Razem 28950 posiłków.
c. w ilości maksymalnie dziennie:
75 posiłków na co składa się: śniadanie, obiad, podwieczorek dla dzieci przedszkolnych Miejskim Przedszkolu nr 45 w Zielonej Górze:
- śniadanie: pieczywo mieszane, masło, wędliny, sery, pasty, jaja, warzywa, mleko, kakao i inne
- obiad: zupa – 250ml,
- ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne – 200g
- porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) – 150g
- pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300g
- surówka, jarzyny – 150g
- woda, kompot, napój – 200ml
- podwieczorek: owoce, warzywa, jogurty, serki, budynie, kisiele, ciastka, drożdżówki i inne
ilość dni żywieniowych 39 w terminie od dnia 04.01.2021 r. do 17.01.2021 r. (ferie zimowe),
1 miesiąc wakacyjny w 2021 r. – kiedy przedszkole pracuje, 23,24,27,28,29,30 i 31.12.2021 r.
Usługa obejmuje przygotowywanie posiłku składającego się ze śniadania, obiadu, podwieczorku
i dostarczenie go Zamawiającemu: Miejskie Przedszkole nr 45 w Zielonej Górze, ul. Przylep – Solidarności 61, 66-015 Zielona Góra: wykonawca zapewnia zastawę kuchenną ( talerze, talerzyki śniadaniowe, talerze głębokie, kubki, sztućce) i wyposażenie kuchenne ( tj. lodówkę, zmywarko –wyparzarkę, środki myjące do zmywarki )
Razem 2925 posiłków
2. Całość przedmiotu zamówienia wynosi: 47 520 obiadów oraz 28950 szt. + 2925 szt. = 31 875 posiłków całodziennych (śniadanie, obiad, podwieczorek ).
2.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę :
1) Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby przy realizacji
zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę personel
bezpośrednio wykonujący czynności: związane z gotowaniem ( kucharza), pomocą kuchenną i
nadzorowaniem osób z wymogiem spełnienia następujących warunków :
a) umowa o pracę na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) co najmniej na okres wykonywania ww. czynności w czasie realizacji niniejszego zamówienia ;
b) wymiar czasu pracy co najmniej 1/2 etatu;
c) wynagrodzenie nie niższe niż wynagrodzenie za prace ustalone na podstawie art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.), obowiązujące w danym roku kalendarzowym.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy
oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac.
Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa
w § 8 ust. 2 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości
1000,00 zł brutto,
3. Wymagania w zakresie lokalu i transportu:
Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował :
a. minimum 1 środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu przygotowanych
posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności
przez Państwowego Inspektora Sanitarnego,
b. lokalem gastronomicznym ( zakładem) , który spełnia wymagania higieniczno- sanitarne dla
zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze.
Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie Decyzji dotyczącej samochodu i lokalu zgodnie z wymaganiami j.w.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt II SIWZ oraz załączniku nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 55.52.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 573439.81 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DAYA Natalia Samborska
Email wykonawcy: nataliasamborska86@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Racula - Jakuba Bojka 5
Kod pocztowy: 66-004
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 583329.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 668949.84
Waluta: zł
INNE PRZETARGI ZIELONA GÓRA
- Wymiana instalacji odgromowej na dachu Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
- Dostawa sprzętu komputerowego finansowanego w ramach projektu FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 pt. "Akcja - Migracja. Lubuskie Centrum Integracji Cudzoziemców"
- Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników stacjonarnych ośrodków szkolenia i wychowania Lubuskiej WK OHP
- Remont drogi wojewódzkiej nr 296 na odc. od skrzyżowania z DG nr 001874F do węzła A18 w km 38+658 - 38+743
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1140F do połączenia z drogą wojewódzką nr 289 w Nowogrodzie Bobrzańskim
więcej: przetargi ZIELONA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa przygotowania na miejscu w szkole i podawania posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 98 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
- Usługi restauracyjne na rzecz Szkoły Podstawowej nr 29 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.