eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubskoPrzebudowa budynku socjalno-biurowego na Szkółce Leśnej Marianka w ramach zadania "Rozwój zaplecza szkółkarskiego Szkółki Leśnej Marianka w Nadleśnictwie Lubsko"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398499-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko:

Przebudowa budynku socjalno-biurowego na Szkółce Leśnej Marianka w ramach zadania "Rozwój zaplecza szkółkarskiego Szkółki Leśnej Marianka w Nadleśnictwie Lubsko"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 584834-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko, krajowy numer identyfikacyjny 97004016100000, Emili Plater 15, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 068 3720400 w. 34
faks: 683 720 477
e-mail: zamowienia.lubsko@zielonagora.lasy.gov.pl
www: http://www.lubsko.lasy.gov.p
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku socjalno-biurowego na Szkółce Leśnej Marianka w ramach zadania "Rozwój zaplecza szkółkarskiego Szkółki Leśnej Marianka w Nadleśnictwie Lubsko"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia
W zakresie zadania nadleśnictwo planuje przebudowę budynku socjalno-biurowego na potrzeby szkółki leśnej o podstawowej funkcji socjalno-biurowej z pomieszczeniami technicznymi (wyłuszczarnia, magazyn, chłodnia) wraz z infrastrukturą towarzyszącą
w zakresie instalacji i nawierzchni na terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Lubsko, działka numer 1175/1, obręb 0010, Jeziory Wysokie, gmina Brody, powiat żarski, województwo lubuskie.

W ramach inwestycji przewidziano całkowitą przebudowę drewnianej nadbudowy budynku szkółki (rozbiórka i budowa nowej) oraz podwyższenie i utwardzenie terenu przyległego.

Budynek Socjalno-Biurowy - przebudowa, budynek socjalny to budynek parterowy, częściowo podpiwniczony z dachem dwuspadowym, krytym blachą. Projektowana elewacja, to odsłonięta konstrukcja z drewna i stali pokryta od środka płytami warstwowymi. Prawe skrzydło (biurowe) na istniejącej podmurówce ceglanej
o konstrukcji tradycyjnej murowane, obsypane gruntem do poziomu - 0,2 m od posadzki parteru, lewe skrzydło posadowione na istniejących pomieszczeniach chłodni. Dojścia do budynku: do części biurowo-socjalnej z terenu po schodach lub rampie gruntowej od frontu, do części magazynowej-chłodni z terenu po rapie lub
schodach betonowych do poziomu -1,5 m od poziomu terenu. Całość formą i kształtem będzie nawiązywała do charakteru obiektów na terenie szkółki.
Budynek składa się z dwóch zasadniczych części: parter z pomieszczeniami socjalno-biurowymi z dostępem od frontu, przyziemie z dostępem z boku i z tyłu budynku
o przeznaczeniu produkcyjno-magazynowym (w tym pomieszczenie chłodni). Budynek posiada dogodne połączenie z drogą wewnętrzną Szkółki. W ramach inwestycji przewidziano jej utwardzenie kostką betonową i kamienną.

Przedmiotowa przebudowa budynku ma na celu zaspokojenie potrzeb socjalnych pracowników szkółki oraz niezbędną powierzchnię biurową. Budowa nowego obiektu ma na celu zaspokojenie potrzeb na przechowywanie sprzętu. Szkółka pracuje
w systemie jednozmianowym; przewiduje się możliwość pracy na jednej zmianie
6 kobiet i 6 mężczyzn lub 12 kobiet.
Przedmiotem zamówienia jest również wyposażenie pomieszczeń budynku socjalno-biurowego.

BUDYNEK SOCJALNO-BIUROWY ZESTAWIENIE POMIESZCZEŃ
Zestawienie stref i pomieszczeń parteru
Nazwa części:
Numer pom.: Nazwa pomieszczenia Powierzchnia
Użytkowa
Cz. socjalna 47,3
1/01 Korytarz 9,2
1/02 Szatnia 7,5
1/03 Szatnia 4,8
1/04 Umywalnia 6,7
1/05 WC 1,4
1/06 Szatnia 4,8
1/07 Szatnia 4,8
1/08 WC 1,4
1/09 Umywalnia 6,7
Cz. biurowa i pomocnicza 57,0
1/10 Magazyn 9,9
1/11 Magazyn 3,1
1/12 WC - dostosowane dla niepełnosprawnych 5,1
1/13 Jadalnia/sala szkoleń 16,7
1/14 Kancelaria 11,1
1/15 Wiatrołap 11,1
SUMA 104,3 m2



Zestawienie stref i pomieszczeń piwnic – chłodnia
Nazwa części
Nr pom.: Nazwa pomieszczenia Powierzchnia
Użytkowa
Cz. produkcyjna
i magazynowa
0/1 Przedsionek 3,8
0/2 Komora stratyfikacji 9,9
0/3 Komora chłodnicza 21,3
0/4 Przedsionek 3,3
0/5 Wnęka nawiewu 3,4
0/6 Wnęka agregatu 4,7
0/7 Wnęka nawiewu 2,9
Razem przyziemnie 48,3 m2

Budynek zostanie dostosowany w pełni dla osób niepełnosprawnych.


2) Szczegółowy opis prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac) oraz szczegółowy opis technologii wykonywania poszczególnych prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w załącznikach: nr 10 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nr 11 – przedmiar robót, nr 12 – dokumentacja techniczna (projektowa).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 831135.37 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: p. Grzegorz Korona Usługi Ziemne Grzegorz Korona
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: m. Surowa 16, 68-200 Żary
Kod pocztowy: 68-200
Miejscowość: Żary
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 751748.51

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 751748.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1434803.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.