eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówUsługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa i napraw sprzętu medycznego,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397924-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

Usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa i napraw sprzętu medycznego,

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 557130-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540122621-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 43121995700000, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 81 855 66 08
faks: 81 855 66 08
e-mail: przetargi@spzoz-lubartow.pl
www: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa i napraw sprzętu medycznego,

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/13/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, napraw, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej (zwanej dalej sprzętem) w rozbiciu na pakiety określone w Załączniku nr 1 ( zamówienie zawiera 61 pakietów). 2. Zestawienie pakietów Pakiet nr 1 rtg basic Pakiet nr 31 respirator hamilton raphael Pakiet nr 2 rtg polyrad Pakiet nr 32 nosze Pakiet nr 3 rtg control Pakiet nr 33 kapnografy Pakiet nr 4 rtg ziehm Pakiet nr 34 aparaty ekg Pakiet nr 5 wstrzykiwacz kontrastu Pakiet nr 35 stoły BO+ZP+IP Pakiet nr 6 elektroterapia Pakiet nr 36 łóżka OIT+ZP Pakiet nr 7 wirówki Pakiet nr 37 łóżko żywiec OIT,chir Pakiet nr 8 inkubatory, bilirub Pakiet nr 38 lampy operac BO+IP Pakiet nr 9 inkub, stanowisk Pakiet nr 39 lampy operac ZP Pakiet nr 10 system ortoped stryker Pakiet nr 40 laser holm Pakiet nr 11 rejestr holter Pakiet nr 41 urf Pakiet nr 12 endoskopy Pakiet nr 42 laparosk olympus Pakiet nr 13 inkub giraffe Pakiet nr 43 laparoskop storz Pakiet nr 14 kardiomonitory pm mec bene Pakiet nr 44 artroskop Pakiet nr 15 aparat znieczul VENAR Pakiet nr 45 histeroskop Pakiet nr 16 aparat znieczul SIESTA Pakiet nr 46 sterylizatory Pakiet nr 17 aparat znieczul faLKON Pakiet nr 47 ssaki Pakiet nr 18 aparat znieczul fabius Pakiet nr 48 eeg Pakiet nr 19 ciepłe gniazdka Pakiet nr 49 urodyn Pakiet nr 20 suszarki, destylat. Pakiet nr 50 laryngoskopy światł Pakiet nr 21 usg LOGIQ Pakiet nr 51 napędy szpik ez-io Pakiet nr 22 usg accovix Pakiet nr 52 zniecz odcink Pakiet nr 23 usg aloka Pakiet nr 53 defibrylator zoll Pakiet nr 24 usg mdt Pakiet nr 54 defibrylatory lifepak Pakiet nr 25 usg affiniti Pakiet nr 55 pompa pilote Pakiet nr 26 usg chison Pakiet nr 56 pompa ascor Pakiet nr 27 aparaty elektrchir Pakiet nr 57 pompa medima Pakiet nr 28 respirator S2 RZW Pakiet nr 58 maceratory Pakiet nr 29 respiratory HFS TZW+TK Pakiet nr 59 radiologia pośrednia Pakiet nr 30 respirator BEAR Pakiet nr 60 urządzenie do krioterapii Pakiet nr 61 tomograf

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.42.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 61

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 102286.12 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TMS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiertnicza 84
Kod pocztowy: 02-952
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 26856

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26856
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36160
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5473.17 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: YAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 14
Kod pocztowy: 26-670
Miejscowość: Pionki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5535

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5535
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6307.20
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60,

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W zakresie Pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowania.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakietu nr 8, 17 i 22

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W zakresie Pakietu nr 8, 17 i 22 wartość złożonych i ważnych ofert, przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.