To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Dostawa zestawów narzędziowych na potrzeby bloku operacyjnego dla SPZZOZ w Gryficach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 605954-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 913 842 127
faks: 913 842 127
e-mail: zamowienia@medicam.pl
www: www.medicam.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa zestawów narzędziowych na potrzeby bloku operacyjnego dla SPZZOZ w Gryficach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 55/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów narzędziowych na potrzeby bloku operacyjnego dla SPZZOZ w Gryficach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.16.90.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 1, ponieważ postępowanie w tym zakresie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: Pakiet nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 2, ponieważ postępowanie w tym zakresie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4774.00 Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DAR-MED Dariusz Wolski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 11/86
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5314.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5314.68
Waluta: Pln
NAZWA: Pakiet nr 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 4, ponieważ postępowanie w tym zakresie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: Pakiet nr 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 5, ponieważ cena jedynej, złożonej dla tego pakietu oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Pakiet nr 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 6, ponieważ postępowanie w tym zakresie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: Pakiet nr 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 7, ponieważ postępowanie w tym zakresie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10351.87 Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADVANCE EUROPE Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skrzetuskiego 30/3
Kod pocztowy: 02-726
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10151.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10151.37
Waluta: Pln
NAZWA: Pakiet nr 9
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 9, ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23300.19 Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADVANCE EUROPE Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skrzetuskiego 30/3
Kod pocztowy: 02-726
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24289.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35686.00
Waluta: Pln
NAZWA: Pakiet nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4302.27 Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADVANCE EUROPE Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skrzetuskiego 30/3
Kod pocztowy: 02-726
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3072.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3072.09
Waluta: Pln
NAZWA: Pakiet nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2082.23 Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ADVANCE EUROPE Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skrzetuskiego 30/3
Kod pocztowy: 02-726
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1950.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1950.74
Waluta: Pln
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r."
- Dostawa płytek, wkrętów oraz specjalistycznych szwów do zabiegów ortopedycznych dla SPZZOZ w Gryficach
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY GRYFICE
- Etap I "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej w ulicach: Trzygłowska, Kamieńska.., Starogrodzka, Wiśniowa, Irysowa, Ogrodowa (od Wiśniowej), Zdrojowa w m. Gryfice"
- Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa resektoskopów i histeroskopów dla oddziału ginekologii i położnictwa dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawy narzędzi endoskopowych
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





