eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa jednorazowego sprzętu specjalistycznego dla Pracowni Angiografii i Hemodynamiki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510396918-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi:

Dostawa jednorazowego sprzętu specjalistycznego dla Pracowni Angiografii i Hemodynamiki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 584071-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540181584-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 675 75 00
faks: 42 678 92 68
e-mail: zam.publ@csk.umed.pl
www: www.csk.umed.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowego sprzętu specjalistycznego dla Pracowni Angiografii i Hemodynamiki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/52/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa jednorazowego sprzętu specjalistycznego dla Pracowni Angiografii i Hemodynamiki - 6 pakietów, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 3 do SIWZ – Parametry techniczne.
Pakiet Nr 1: Kleszczyki do usuwania ciał obcych
Pakiet Nr 2: Okluder do zamykania przecieków okołozastawkowych
Pakiet Nr 3: Okluder do zamykania przezskórnego PDA
Pakiet Nr 4: Koszulki proste z zastawką hemostatyczną dużego kalibru
Pakiet Nr 5: Urządzenie do zamykania miejsc dostępu na tętnicy udowej
Pakiet Nr 6: Koszulki naczyniowe – dostęp udowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.11.17.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MedLeader Łukasz Kruck
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łabiszyńska 2 lok 102,
Kod pocztowy: 86-061
Miejscowość: Olimpin
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8850.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art 93 ust. 1 pkt 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych, ponieważ w zakresie ww. pakietów nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: 3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie pakietów nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w zakresie pakietu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45750.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Abbot Medical Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Postępu 21B
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6318.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6318.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6318.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: 6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w zakresie ww. pakietów nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.