eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiOchrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych ul. Trzciniec 46 w okresie od dnia 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510396750-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Powiat Tomaszowski:

Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych ul. Trzciniec 46 w okresie od dnia 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759297-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000, ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 447 242 127
faks: 44 725 28 01
e-mail: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
www: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych ul. Trzciniec 46 w okresie od dnia 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.35.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bezpośredniej całodobowej ochronie fizycznej obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego „Borki" w Swolszewicach Małych, ul. Trzciniec 46, w tym :  Budynek stołówki,  Domki campingowe – 50 szt.,  Garaż samochodowy,  Kiosk gastronomiczny,  Zaplecze magazynowe. Zamawiający na terenie obiektu nie prowadzi żadnej działalności gospodarczej. Obiekt znajduje się w odległości 1 km od Zalewu Sulejowskiego. 2. Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: Świadczenia usług polegających na: bezpośredniej całodobowej stałej ochronie fizycznej w/w obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego „Borki" w Swolszewicach Małych ul. Trzciniec 46. Szczegółowy zakres przedmiotu ochrony (zwanego dalej także „obiektem") określi załącznik do zawartej umowy, który jednocześnie stanowił będzie podstawę (protokół) przekazania obiektu do ochrony. Zainteresowani realizacją zamówienia mają prawo do zapoznania się w siedzibie Zamawiającego ze szczegółowym wykazem zakresu przedmiotu umowy i posiadaną w tym zakresie dokumentacją fotograficzną obiektu. 3. Wykonywanie w/w ochrony winno odbywać się przez 24 godziny na dobę w okresie trwania umowy. 4. Realizacja umowy przez Wykonawcę odbywać się winna z należytą starannością z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej w sposób odpowiadającym zasadom wynikającym z: ▪ uzgodnień dokonanych z administratorem obiektu (Zamawiającym), ▪ ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, 5. Wykonawca winien posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem umowy. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: • zapewnienia we własnym zakresie bezpośredniej stałej całodobowej ochrony obiektu, • niedopuszczenia do przebywania na terenie chronionego obiektu osób nieuprawnionych, • dozorowania budynków oraz poszczególnych elementów obiektu w celu uniemożliwienia dokonania kradzieży lub włamania, zakłócenia porządku lub zniszczenia, • dozorowania budynków przez pracowników przygotowanych zawodowo, • natychmiastowego podejmowania działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku, zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, • dokonywania cogodzinnych obchodów zewnętrznych ochranianych budynków, • natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb policji jak i Zamawiającego o zaistniałych na terenie obiektu wszelkich nieprawidłowościach, szkodach czy zaistniałych okoliczności świadczących o dokonanej kradzieży czy próbie kradzieży, dewastacji, itp. Pracownicy ochrony winni być wyposażeni w telefon komórkowy w celu przekazywania swoim przełożonym bieżących informacji o sytuacji na chronionych obiektach, a w razie zaistnienia nieprawidłowości, szkody czy kradzieży itp. — niezwłocznego powiadamiania służb Policji i przedstawicieli Zamawiającego, • ścisłej współpracy w sytuacjach szczególnych ze służbami publicznymi, w tym Policją i Strażą Pożarną, • umożliwienia Zamawiającemu kontroli należytego wykonywania umowy, • wyposażenia wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnienia zadań oraz imienne identyfikatory jak i telefon komórkowy w celu przekazywania informacji do odpowiednich służb policji jak i Zamawiającego o zaistniałych na terenie obiektu wszelkich zdarzeniach, • przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie: - wykonywanej pracy - przepisów BHP i przeciwpożarowych, • określenia telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania usługi. 7. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązań określonych w zawartej umowie, do wysokości rzeczywiście poniesionej przez Zamawiającego szkody, a więc bez względu na wysokość ubezpieczenia Wykonawcy, a w szczególności za: 1) samowolne i bezpodstawne opuszczanie obiektu przez pracowników ochrony, 2) niezachowanie należytej staranności na dyżurach wykonywanych przez pracowników ochrony, 3) niewłaściwe działanie, bądź zaniechanie czynności, do których pracownicy ochrony byli zobowiązani, a w rezultacie czego powstała szkoda u Zamawiającego lub zostało naruszone inne dobro Zamawiającego lub osoby trzeciej. 8. Zamawiający jest obowiązany do: 1) ubezpieczenia na swój koszt obiektu, 2) udostępnienia Wykonawcy, bez odpłatności, pomieszczenia z szafą ubraniową do przechowywania umundurowania służbowego pracowników ochrony i sprzętu służbowego, 3) przedstawienia listy osób mających zgodę Zamawiającego do przebywania na terenie chronionym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 145600.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 13

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SCRONE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II nr 16
Kod pocztowy: 97-225
Miejscowość: Ujazd
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 131400.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 131400.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 257787.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.