eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA CZASOPISM W PRENUMERACIE ROCZNEJ NA 2021 ROK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-06

Ogłoszenie nr 510396375-N-2021 z dnia 2021-01-06 r.
Biblioteka Raczyńskich:

DOSTAWA CZASOPISM W PRENUMERACIE ROCZNEJ NA 2021 ROK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604149-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540218501-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biblioteka Raczyńskich, krajowy numer identyfikacyjny 27765800000000, Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 061 8529868, 8521734
faks: 618 529 868
e-mail: sekret@bracz.edu.pl
www: http://www.bracz.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA CZASOPISM W PRENUMERACIE ROCZNEJ NA 2021 ROK

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 4/2020/pn

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa czasopism w prenumeracie rocznej, od numeru
1 do numeru ostatniego za rok 2021 dla Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu, tj. do Biblioteki Głównej,
Al. Marcinkowskiego 23 oraz filii bibliotecznych. 2. Zamawiający składa zamówienie na prenumeratę
wszystkich tytułów wymienionych w Załączniku nr 2a do SIWZ bez dodatków płatnych, w wersji
wskazanej w Załączniku nr 2a do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian w
zakresie prenumerowanych tytułów i liczby zamówionych egzemplarzy na warunkach określonych we
wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać zamówioną prasę pod 30 adresów Zamawiającego, dla placówek znajdujących się na terenie miasta
Poznania. Wykaz placówek wraz z godzinami pracy i spisem tytułów dostarczanych do danej
placówki stanowi Załącznik nr 2b do SIWZ. 5. Dopuszcza się różne możliwości dostarczania prasy do
placówek Zamawiającego: 5.1. do rąk pracownika – w godzinach pracy placówki; 5.2. do najbliższego
kiosku, sklepu itp., z zastrzeżeniem, że zaproponowany punkt odbioru prasy nie może być położony
dalej niż 200 metrów od danej placówki Biblioteki; 5.3. do specjalnej skrzynki na prasę –
zamontowanej na zewnątrz, w pobliżu wejścia do placówki Biblioteki. 6. Opisane w ust 6. różne
możliwości dostarczania prasy do placówek Zamawiającego nie dotyczą dostarczania prasy do
Biblioteki Głównej przy Al. Marcinkowskiego 23. Do Biblioteki Głównej należy dostarczyć prasę
bezpośrednio w godzinach porannych – najpóźniej do godziny 7.00 od poniedziałku do soboty. 7.
Wykonawca określi w formularzu ofertowym swoje propozycje w tym zakresie. Jeżeli Wykonawca
zaoferuje dostawę prasy w formie opisanej w ust. 5 pkt 5.2, musi wskazać w formularzu ofertowym
adres i nazwę zaproponowanego punktu odbioru prasy. 8. Od Wykonawcy wymagane jest opisanie
sposobu zabezpieczenia i dostarczania egzemplarzy, których z różnych przyczyn nie można było
zostawić w umówionym miejscu lub które z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego nie mogły
zostać odebrane w terminie (choroba lub urlop pracownika, okresowe zamknięcie placówki itp.). 9.
Terminy dostaw: 9.1. dzienniki i tygodniki ukazujące się od poniedziałku do piątku: − do Biblioteki
Głównej – do godz. 7.00 w dniu ukazania się, − do filii bibliotecznych – najpóźniej do pierwszych
dwóch godzin pracy placówki w danym dniu; 9.2. dzienniki i tygodniki ukazujące się w sobotę: − do
Biblioteki Głównej – do godz. 7.00 w dniu ukazania się; − do filii bibliotecznych – w poniedziałek
następnego tygodnia, najpóźniej do pierwszych dwóch godzin pracy placówki w danym dniu,
pozostałe w terminie 3 dni od dnia ukazania się numeru, w godzinach wskazanych w punktach 9.1. i
9.2. 10. Reklamacje dotyczące dostaw czasopism, tzn. uzupełniania braków w dostawie i dostarczania
egzemplarza zastępczego za egzemplarz z wadą techniczną, załatwiane będą przez Wykonawcę w
terminach nie dłuższych niż: 10.1. dla dzienników: 1 dzień od otrzymania przez Wykonawcę
reklamacji, 10.2. dla pozostałych: 30 dni od otrzymania przez Wykonawcę reklamacji. 11. W
przypadku nieuzupełnienia braków w dostawie lub niedostarczenia egzemplarza zastępczego za
egzemplarz z wadą techniczną, Wykonawca wystawi, w terminie do trzech miesięcy od daty
zgłoszenia reklamacji, fakturę korygującą, pomniejszającą rzeczywisty koszt prenumeraty. 12.
Wykonawca będzie na bieżąco informował Zamawiającego o wszystkich zmianach wydawniczych.
13. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ – lista tytułów
czasopism wraz z liczbą zamawianych egzemplarzy oraz wykaz placówek Biblioteki z adresami oraz
tytułami zamawianych dla tych placówek czasopism.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 22.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania Zamówienia: Sukcesywnie, w okresie od dnia 01 stycznia 2021 roku do dnia 31 grudnia 2021 roku lub do wyczerpania wszystkich ukazujących się egzemplarzy
czasopism za 2021 roku objętych zamówieniem.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 124497.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „RUCH” S.A
Email wykonawcy: agnieszka.banasiak@ruch.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Annopol 17A
Kod pocztowy: 03-236
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 134401.49

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 134401.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 134401.49
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.