eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceBudowa monitoringu wizyjnego miasta - etap I - część aktywna II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395909-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Gmina Polkowice:

Budowa monitoringu wizyjnego miasta - etap I - część aktywna II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611450-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540237427-N-2020, 540529975-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Polkowice, krajowy numer identyfikacyjny 390647618, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 76/847-41-26
faks: 076 72 46 780
e-mail: aromanska@ug.polkowice.pl
www: https://bip.polkowice.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa monitoringu wizyjnego miasta - etap I - część aktywna II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.71.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nazwa zadania: „Budowa monitoringu wizyjnego miasta – etap I – część aktywna II”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń: 1. Akcesoria zasilające (CPV: 30237280-5): - zasilacze do punktów kamerowych – 19 sztuk. 2. Akumulatory elektryczne (CPV: 3140000-9): - akumulatory do punktów kamerowych – 68 sztuk. 3. Urządzenia do przesyłu danych (CPV: 32260000-3): - przełączniki magistralne – 9 sztuk, - przełączniki końcowe – 19 sztuk, - komplety wkładek SFP Fo – 38 kompletów, - wkładki SFP Cu – 40 sztuk, - kable połączeniowe 10Gbps – 7 sztuk. 4. Bezprzewodowy system telekomunikacyjny (CPV: 32510000-1): - zestaw radiolinii – 2 komplety. Szczegółowe wymagania wobec zamawianego sprzętu zawarte zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. W formularzu ofertowym należy podać producenta oraz model oferowanego urządzenia zgodnie ze wzorem formularza wskazanym w niniejszej SIWZ. W przypadku braku/nie podania producenta lub modelu oferowanego sprzętu oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawcy udzielą gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 12 do 36 miesięcy odrębnie dla każdego rodzaju urządzenia. Wykonawcy udzielą rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji dla przełączników sieciowych tj. przełączników końcowych i magistralnych stanowi kryterium nr 2 oceny ofert i musi być taki sam.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 32.26.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 271205.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Produs S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bystrzycka 69c
Kod pocztowy: 54-215
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 289773.87

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 232858.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 299464.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.