eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługę przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między wybranymi obiektami Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania: Znak sprawy 107/WZŻ/2020 Zadanie nr 1: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu i Żłobkiem nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 we Wrocławiu i Filią Żłobka nr 5 przy ul. Krystyny i Mariana Barskich 45 we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395188-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Wrocławski Zespół Żłobków:

Usługę przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między wybranymi obiektami Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania: Znak sprawy 107/WZŻ/2020 Zadanie nr 1: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu i Żłobkiem nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 we Wrocławiu i Filią Żłobka nr 5 przy ul. Krystyny i Mariana Barskich 45 we Wrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766059
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000, Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 4871 718 6246
e-mail: przetargi@wzz.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługę przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między wybranymi obiektami Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania: Znak sprawy 107/WZŻ/2020 Zadanie nr 1: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu i Żłobkiem nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 we Wrocławiu i Filią Żłobka nr 5 przy ul. Krystyny i Mariana Barskich 45 we Wrocławiu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Znak sprawy 107/WZŻ/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Umowa obowiązywać będzie od dnia 04 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia
2021 r. Przewozy odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku.
2. Maksymalną ilość dni, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań w poszczególnych miesiącach zawiera załącznik nr 6 do umowy Ilość dni transportów.
Maksymalna, łączna ilość dni, w których planowana jest realizacja usługi przewozu posiłków wynosi:
1) dla zadania 1: 230
2) dla zadania 2: 230
miesiąc zadanie nr 1 zadanie nr 2
styczeń 19 19
luty 20 20
marzec 23 23
kwiecień 21 21
maj 20 20
czerwiec 20 20
lipiec 0 22
sierpień 22 0
wrzesień 22 22
październik 21 21
listopad 20 20
grudzień 22 22
Razem 230 230

3. Sposób postępowania przy realizacji poszczególnych zadań opisano w SIWZ i umowach:
1) dla zadania 1
2) dla zadania 2
4. Odbiór i zwrot pojemników oraz termosów z poszczególnych placówek jest ewidencjonowany i potwierdzany przez zdających i odbierających każdorazowo na obiekcie z zaznaczeniem daty i godziny czynności na Karcie Ewidencji Transportów (załącznik nr 7 do umowy) dla każdego zadania odrębnie. Karta obejmuje okres jednego miesiąca kalendarzowego. Kartę przechowuje w czasie transportu Wykonawca usługi. Karta stanowi potwierdzenie wykonania usługi w danym miesiącu.
5. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotową usługę zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. z dnia 2019.09.01Dz.U.2018.2245 ) oraz Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych oraz przepisami BHP i sanitarno-epidemiologicznymi w zakresie zbiorowego żywienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 55.52.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Usługę przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między wybranymi obiektami Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania: Znak sprawy 107/WZŻ/2020 Zadanie nr 1: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu i Żłobkiem nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35328.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Autofutura Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sułowska 35
Kod pocztowy: 51-180
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 33350.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33350.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Usługę przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między wybranymi obiektami Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania: Znak sprawy 107/WZŻ/2020 Żłobkiem n Zadanie nr 2: Przewóz pojemników z posiłkami oraz artykułów spożywczych między Żłobkiem nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 we Wrocławiu i Filią Żłobka nr 5 przy ul. Krystyny i Mariana Barskich 45 we Wrocławiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33350.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Autofutura Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Sułowska 35
Kod pocztowy: 51-180
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 33350.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33350.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.