eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójZaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju materiałów promocyjnych projektu pn. "Powiat Buski - STOP koronawirusowi!"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394335-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Powiat Buski:

Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju materiałów promocyjnych projektu pn. "Powiat Buski - STOP koronawirusowi!"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych Poddziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606372-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Buski, krajowy numer identyfikacyjny 29101849000000, ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 783 051
faks: 413 783 578
e-mail: starostwo@powiat.busko.pl
www: www.powiat.busko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju materiałów promocyjnych projektu pn. "Powiat Buski - STOP koronawirusowi!"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SOZ.272.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zaprojektowanie, wydrukowanie i dostawa 1 000 sztuk kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2021 rok. 2. Zaprojektowanie, wydrukowanie i dostawa 1 000 sztuk kalendarzy biurkowych na 2021 rok. 3. Oznakowanie i dostawa 400 sztuk kalendarzy zeszytowych A-5 i A-4 na 2021 rok (po 200 szt.). 4. Zaprojektowanie, oznakowanie i dostawa 2 000 sztuk toreb bawełnianych z długim oraz krótkim uchwytem. 5. Zaprojektowanie, oznakowanie i dostawa 300 sztuk toreb z juty z krótkim uchwytem. 6. Oznakowanie i dostawa 500 szt. podkoszulków bawełnianych. 7. Trwałe oznakowanie i dostawa 5 000 sztuk samozaciskowych opasek odblaskowych. 8. Trwałe oznakowanie i dostawa 1 000 sztuk kamizelek odblaskowych. 9. Zaprojektowanie, nadrukowanie i dostawa 500 sztuk pamięci USB 32 GB. 10. Trwałe oznakowanie i dostawa 300 sztuk teczek formatu A-4 z ekoskóry. 11. Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa 2 000 sztuk notesów formatu A-6. 12. Zaprojektowanie, nadrukowanie i dostawa 1 000 sztuk notesów z magnesem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 39.29.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 84634.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AGENCJA REKLAMY I HANDLU POLIGRAFIK Sylwester Fąfara
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stokowa 7
Kod pocztowy: 25-702
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 64889.44

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64889.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 135000.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.