eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług technicznego utrzymania budynków Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 510323794-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach: Świadczenie usług technicznego utrzymania budynków Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634822-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 24059887900000, ul. Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 6047704, e-mail wicekierownik.finansowy@katowice-zachod.sr.gov.pl, faks 0-32 6047713, 2072769.
Adres strony internetowej (url): www.katowice-zachod.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług technicznego utrzymania budynków Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OG-25-P-7/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) prace ślusarskie (naprawa i wymiana zamków, wkładek, zawiasów drzwiowych i meblowych, drobne naprawy mebli), b) wymianę, drobne naprawy i konserwacje instalacji wody (zawory, spłuczki, baterie, ogrzewacze wody, kontrola szczelności instalacji), c) wymianę, drobne naprawy i konserwacje instalacji kanalizacyjnej (syfony, muszle, pisuary, deski sedesowe), d) wymianę, drobne naprawy i konserwacje instalacji elektrycznej (włączniki, gniazdka, przedłużacze, lampy, żarówki, świetlówki, ogrzewacze wody), e) drobne naprawy wyposażenia biur (wentylatory, niszczarki), f)okresowa kontrola drożności instalacji odprowadzania wody deszczowej oraz drenażowej (kontrola i czyszczenie rewizji rynien, osadników drenażowych, i odprowadzenia wody), g) wykonywanie drobnych prac związanych z reorganizacją pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń z aktami (przenoszenie i ustawianie mebli, sprzętu, regałów, akt, wody mineralnej w butlach i dystrybutorach itp.), h) transport materiałów biurowych do poszczególnych komórek organizacyjnych, i) w okresie grzewczym konserwacja instalacji centralnego ogrzewania (codzienna kontrola ciśnienia wody, odpowietrzanie pionów i grzejników, wymiana zaworów grzejnikowych), j) malowanie pomieszczeń, płotów, barierek oznakowania parkingu, stolarki, k) drobne prace porządkowe wewnątrz i na zewnątrz budynków, l) udrażnianie kanalizacji, m) wywieszanie flag państwowych dzień przed przypadającymi świętami państwowymi, n) układanie płytek, wymiana lub naprawa podłogi, gipsowanie, szpachlowanie, wymiana kostki brukowej, o) montaż odbojnic, tablic, luster, elementów ściennych, znaków drogowych, barierek, słupków, p) asystowanie przy transporcie poczty sądowej między budynkami Sądu oraz do innych instytucji przy wykorzystaniu środków transportu zapewnionych przez Sąd, wspomaganie pracownika Sądu odpowiedzialnego za transport poczty, q) wykonywanie innych drobnych prac konserwatorskich zlecanych na bieżąco, w zależności od zaistniałej sytuacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Klauzule społeczne: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu czynności ślusarskich, hydraulicznych, stolarskich, budowlanych, transportowych, montażowych, konserwatorskich.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50760000-0


Dodatkowe kody CPV: 50850000-8, 98395000-8, 98392000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPU BEST-BUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Korola 35
Kod pocztowy: 42-605
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159900
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.