eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-31

Ogłoszenie nr 510283663-N-2019 z dnia 31-12-2019 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620506-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540246049-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000, ul. ul. Żelazna 79, 00-875 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 620 90 01 wew. 668, 669, e-mail zp@wsse.waw.pl, faks 22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-23/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zgodna z zamówieniem szczegółowym Zamawiającego, dostawa wraz z transportem i rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych do drukarek zwanych dalej "Urządzeniami", do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie, z siedzibą przy ul. Żelaznej 79 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w -Załączniku nr 2 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia -Formularzu kalkulacji cenowej". Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadać swoją charakterystyką opisowi podanemu w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga, by oferowane materiały eksploatacyjne nie były produktem regenerowanym i poddanym procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie), w całości ani też w części w skład innych materiałów eksploatacyjnych.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wszystkim cechom jakościowym ujętym w specyfikacji jakościowej. Wykonawca w celu potwierdzenia tego faktu powinien załączyć do oferty stosowny dokument tj. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy lub inny równoważny dokument, z którego w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. 3.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony nieużywany, fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r., nieuszkodzony mechanicznie oraz elektronicznie. 4.Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie na podstawie odrębnych zamówień szczegółowych składanych drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, na adres poczty elektronicznej przedstawiciela Wykonawcy, 5.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy, na podstawie zamówienia szczegółowego, przesłanego drogą elektroniczną, w terminie do 2 dni roboczych, licząc od otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Za godziny robocze uważa się godziny od godz.8.00 do godz. 14:30,dni w dniach od poniedziałku do piątku, 6.W szczególnie uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego dopuszcza się dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, niż te wskazane w zamówieniu szczegółowym. 7.Za szczególnie uzasadnione przypadki uważa się: 1)Zmianę sposobu konfekcjonowania oferowanych materiałów eksploatacyjnych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem, że nie ulegnie zmianie jego wartość wynikająca z Załącznik nr 2 do umowy pt: "Opis przedmiotu zamówienia Formularz kalkulacji cenowej", a dostarczony przedmiot umowy będzie odpowiadał swoimi parametrami w zakresie jakości i wydajności materiałom eksploatacyjnym wskazanym w zamówieniu szczegółowym oraz zastosowany zamiennik nie spowoduje uszkodzenia sprzętu. 2)Zaprzestanie produkcji lub wycofanie z obrotu handlowego oferowanych materiałów eksplatacyjnych, będącego przedmiotem umowy pod warunkiem, że nie ulegnie zmianie jego wartość wynikającego z Kalkulacji cenowej (Załącznik nr 2 do umowy), z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, brak możliwości ich pozyskania, a dostarczony przedmiot umowy będzie odpowiadał swoimi parametrami w zakresie jakości i wydajności materiałowi eksploatacyjnemu wskazanemu w zamówieniu szczegółowym oraz zastosowany zamiennik nie spowoduje uszkodzenia sprzętu. 8.Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 8 godzin roboczych od otrzymania zamówienia szczegółowego powiadomić pocztą elektroniczną Zamawiającego, o braku możliwości dostarczenia asortymentu wynikającego z zamówienia szczegółowego oraz zaproponować zamiennik, podając jego nazwę, typ oraz nr katalogowy produktu . Zamawiający w terminie do 8 godzin roboczych od otrzymania informacji od Wykonawcy o braku możliwości dostarczenia asortymentu prześle swoje stanowisko w sprawie wyrażenia zgody na dostawę zamiennika na adres poczty elektronicznej Wykonawcy. 10.Materiały eksploatacyjne muszą być "fabrycznie nowymi" posiadającymi wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe co najmniej takie jak materiały oryginalne potwierdzone certyfikatami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 wskazane przez Zamawiającego - wymagane przez producenta Urządzenia. Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania, nie zamazywania się druku) odpowiadające wyrobom producenta. 11.Materiały eksploatacyjne równoważne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany w symbolu oryginał, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych. 12.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie: 1)aktualnego certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez zaoferowane materiały eksploatacyjne norm ISO/IEC 19752 w przypadku produktów do urządzeń monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku produktów do urządzeń kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych. 2)poświadczenia producenta Urządzenia o dopuszczeniu tych materiałów eksploatacyjnych do stosowania bez utraty gwarancji na urządzenie - w przypadku awarii urządzenia spowodowanej użyciem dostarczonego materiału eksploatacyjnego, koszt naprawy urządzenia ponoszony będzie przez Wykonawcę. 13.Wykonawca dostarczy, od producenta materiałów eksploatacyjnych, kopie certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001, istnieje bowiem ryzyko, że materiały nieposiadające takich dokumentów mogą nie spełniać wymagań bezawaryjności i jakości wydruku. 14.Wykonawca gwarantuje,że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości, zapewnia kompatybilność pracy z urządzeniem Zamawiającego i bezpieczeństwo podczas jego użytkowania. 15.Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 16.Wykonawca gwarantuje, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne, są dedykowane na rynek Unii Europejskiej. 17.Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów znacznie (powyżej 10%) odbiega od wymagań producenta drukarek, kserokopiarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy w terminie 2 dni roboczych, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego drogą elektroniczną, o zaistnieniu w/w zdarzenia. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 18.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy sprzętu, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub bębna dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy sprzętu (włączając w to wymianę bębna lub tonera lub innego uszkodzonego podzespołu sprzętu), uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta Urządzenia. Naprawa Urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta Urządzenia, w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy drogą elektroniczną przez Zamawiającego, konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z ekspertyzą, naprawą i zakupem nowego materiału eksploatacyjnego ponosi Wykonawca. 19.Zamawiający niezależnie od wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: "Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni z nim współpracowały. W przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt." 20.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostaw przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stosownie do rzeczywistych potrzeb. 21.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć w ramach umowy, nie może przekroczyć 20 % ceny brutto umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2


Dodatkowe kody CPV: 30125110-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15937.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Automatyka Biurowa Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Prymasa Tysiąclecia 103
Kod pocztowy: 01-424
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19869.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19869.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20421.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.