eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn."Rozbudowa skrzyżowania ulicStanisława Staszica, Górnicza, Poznańska, Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-31

Ogłoszenie nr 510283629-N-2019 z dnia 31-12-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn.: "Rozbudowa skrzyżowania ulic: Stanisława Staszica, Górnicza, Poznańska, Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617579-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540240689-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 92366360000000, ul. ul. Poznańska 384 c, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 353 72 28, e-mail inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl, faks ---.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdpinowroclaw.com.pl/przetargi_nieograniczone_2019.php

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn.: "Rozbudowa skrzyżowania ulic: Stanisława Staszica, Górnicza, Poznańska, Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/17/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Rozbudowa skrzyżowania ulic: Stanisława Staszica, Górnicza, Poznańska, Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu. 2. Inspektorzy nadzoru zobowiązani będą wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji i rękojmi. 3. Szczegółowy opis oraz zakres robót inwestycyjnych stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, a także SIWZ postępowania nr PN/14/2019. Dokumentacja na zadanie pn.: Rozbudowa skrzyżowania ulic: Stanisława Staszica, Górnicza, Poznańska, Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/przetargi_nieograniczone_2019.php 4. Usługa Nadzoru Inwestorskiego obejmuje kompleksową obsługę inwestycji w skład której wchodzą: a) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej, pełniący jednocześnie funkcję Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego - posiadający uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej bez ograniczeń (lub uprawniania równoważne nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa), b) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej - posiadający uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), c) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej - posiadający uprawnienia zawodowe do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), d) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży teletechnicznej - posiadający uprawnienia zawodowe do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). 5. Zakres czynności Nadzoru Inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: a) zapewnienie ciągłości nadzoru poprzez - przeprowadzenie przez każdego z inspektorów Nadzoru regularnych inspekcji Terenu Budowy, w częstotliwości uzasadnionej przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż 2 dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu), w toku prac związanych z daną branżą. Inspekcje będą prowadzone przez ok 2 godziny w ciągu każdego dnia inspekcji, (ilość przeprowadzonych inspekcji będzie weryfikowana na podstawie listy obecności prowadzonej w siedzibie Zamawiającego lub na podstawie wpisu do dziennika budowy), b) bieżąca kontrola terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, c) bieżąca kontrola robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzja ZRID, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, d) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, e) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, f) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, Szczegółowy zakres czynności Nadzoru Inwestorskiego zawarty jest w umowie, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający oczekuje również przeprowadzenia badań laboratoryjnych, które pomagają skontrolować jakość materiałów budowlanych. Badania należy zlecić niezależnemu laboratorium badawczemu. badań stopnia zagęszczenia gruntu; badań betonu w zakresie oznaczania wszystkich cech wytrzymałościowych oraz trwałościowych Zamawiający oczekuje m.in. zgodnie z normami serii PN-EN, PN-B i PN-S; badania składu (ekstrakcji) MMA, wg: PN-EN 12697-1, PN-EN 12697-2 uziarnienie mieszanki mineralnej i zawartość lepiszcza. Koszt przedmiotowych badań należy wliczyć w cenę oferty. 7. W cenę oferty należy również doliczyć koszty związane z opłatami za Nadzór właścicielski i Odbiory Prac wymagane przez gestorów sieci teletechnicznych. 8. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie ryczałtowe. 9. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu zapisów zawartych w załącznikach do niniejszej SIWZ, a w szczególności w dokumentacji projektowej i uzgodnieniach. 10. W związku z powyższym cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem usług, materiałów, środków transportu, koszty nakładów prac nieprzewidzianych, a niezbędnych do wykonania zamówienia. 11. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 12. Podczas prowadzenia prac Wykonawca robót zobowiązany jest do przestrzegania czasowej organizacji ruchu drogowego, którą wykona we własnym zakresie na podstawie obowiązujących przepisów. Inspektor nadzoru odpowiedzialny będzie za prawidłowe wprowadzenie i przestrzeganie czasowej organizacji ruchu drogowego. Zamawiający przewiduje potrącanie kar umownych jeśli roboty wykonywane będą niezgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. 13. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonywane na podstawie faktur VAT częściowych stanowiących łącznie nie więcej niż 40% wartości umowy i faktury VAT końcowej stanowiącej 60% wartości umowy. 14. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
Email wykonawcy: biuro@prostaprojekt.pl
Adres pocztowy: ul. Kielecka 37, Piotrkowice
Kod pocztowy: 26-020
Miejscowość: Chmielniki
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134070.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134070.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177542.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.