To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 510283051-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Gmina Korzenna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2019/2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625010-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Korzenna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189229700000,
ul. Korzenna
325,
33-322
Korzenna, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 440 66 10, e-mail
izp@korzenna.pl, faks
18 441 70 39.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2019/2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.24.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 108,670 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2020r., nie więcej niż przez 40 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału. Założono odśnieżanie dodatkowo 0,7 km w przypadku części IV, 1 km w przypadku części II, 1,5 km w przypadku części III i VI, 2 km w przypadku części V oraz 2,25 km w przypadku części I dróg dziennie, jako odcinki rezerwowe, które będą rozliczane oddzielnie wg faktycznej długości odśnieżonego odcinka. Zlecenia odcinków rezerwowych będzie się odbywać na zasadach jak dla pozostałych dróg. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Części od I do VI CZĘŚĆ I - LIPNICA WIELKA, NIECEW, BUKOWIEC; CZĘŚĆ II - ŁYCZANA, JASIENNA CZĘŚĆ III - JASIENNA CZĘŚĆ IV - ŁĘKA, TRZYCIERZ, SIEDLCE CZĘŚĆ V - LIPNICA WIELKA CZĘŚĆ VI - WOJNAROWA
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: LIPNICA WIELKA, NIECEW, BUKOWIEC |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120466.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Tadeusz Szafrański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130104.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ŁYCZANA, JASIENNA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 2.3. INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA: Unieważniono postępowanie dla części II ww. postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. 2.4. UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. 2.5.UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godz. 09:00 dnia 29.11.2019 r., wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. W związku z powyższym postępowanie w Części II zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: JASIENNA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie dla części III ww. postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. 3.4. UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. 3.5.UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godz. 09:00 dnia 29.11.2019 r., wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. W związku z powyższym postępowanie w Części III zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ŁĘKA, TRZYCIERZ, SIEDLCE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie dla części IV ww. postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. 4.3.UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. 4.4.UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godz. 09:00 dnia 29.11.2019 r., nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie w Części IV zostaje unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: LIPNICA WIELKA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75963.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA USŁUGOWA BEST KOP WOJCIECH KWARCIŃSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82040.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: WOJNAROWA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66950.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72306.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Olesno
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Pawłowice
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego w sezonie zimowym 2025/2026.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Serock w sezonie 2025/2026
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz i wewnątrz budynku Sądów w Sieradzu wraz z utrzymaniem zieleni a także sprzątanie w Ośrodku Kuratorskim nr 1 przy SR w Sieradzu
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego 2025/2026.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.