eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorzennaZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2019/2020 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-30

Ogłoszenie nr 510283051-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.

Gmina Korzenna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2019/2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625010-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Korzenna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189229700000, ul. Korzenna 325, 33-322 Korzenna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 440 66 10, e-mail izp@korzenna.pl, faks 18 441 70 39.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2019/2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.24.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 108,670 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2020r., nie więcej niż przez 40 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału. Założono odśnieżanie dodatkowo 0,7 km w przypadku części IV, 1 km w przypadku części II, 1,5 km w przypadku części III i VI, 2 km w przypadku części V oraz 2,25 km w przypadku części I dróg dziennie, jako odcinki rezerwowe, które będą rozliczane oddzielnie wg faktycznej długości odśnieżonego odcinka. Zlecenia odcinków rezerwowych będzie się odbywać na zasadach jak dla pozostałych dróg. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Części od I do VI CZĘŚĆ I - LIPNICA WIELKA, NIECEW, BUKOWIEC; CZĘŚĆ II - ŁYCZANA, JASIENNA CZĘŚĆ III - JASIENNA CZĘŚĆ IV - ŁĘKA, TRZYCIERZ, SIEDLCE CZĘŚĆ V - LIPNICA WIELKA CZĘŚĆ VI - WOJNAROWA

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: LIPNICA WIELKA, NIECEW, BUKOWIEC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120466.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Tadeusz Szafrański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-323 Lipnica Wielka 67
Kod pocztowy: 33-323
Miejscowość: Lipnica Wielka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130104.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130104.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130104.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ŁYCZANA, JASIENNA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

2.3. INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA: Unieważniono postępowanie dla części II ww. postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. 2.4. UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. 2.5.UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godz. 09:00 dnia 29.11.2019 r., wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. W związku z powyższym postępowanie w Części II zostaje unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: JASIENNA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie dla części III ww. postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. 3.4. UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. 3.5.UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godz. 09:00 dnia 29.11.2019 r., wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. W związku z powyższym postępowanie w Części III zostaje unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: ŁĘKA, TRZYCIERZ, SIEDLCE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie dla części IV ww. postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. 4.3.UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. 4.4.UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do godz. 09:00 dnia 29.11.2019 r., nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie w Części IV zostaje unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: LIPNICA WIELKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75963.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA USŁUGOWA BEST KOP WOJCIECH KWARCIŃSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-322 KORZENNA, WOJNAROWA 11
Kod pocztowy: 33-322
Miejscowość: WOJNAROWA
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82040.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82040.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82040.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: WOJNAROWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66950.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72306.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72306.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72306.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.