To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 510282682-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Minsku Mazowieckim: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635067-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Minsku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 14609900500000,
ul. Siennicka
17,
05-300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 758 56 11, e-mail
sekretariat@sp4mm.edu.pl, faks
25 758 56 11.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła podstawowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 2.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące pakiety: Część 1 - Mięso drobiowe (CPV-15112000-6) Część 2 - Warzywa, owoce świeże i jaja (CPV - 03221000-6, 03212100-1, 15300000-1) Część 3 - Różne produkty spożywcze (CPV - 03200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000) Część 4 - Ryby i produkty spożywcze mrożone (CPV-03311210-7, 03311700-9, 03311000-2, 15330000-0, 15221000-3) Część 5 - Wyroby garmażeryjne (CPV - 15800000) Część 6 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV - 15810000-9)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15112000-6
Dodatkowe kody CPV: 03221000-6, 15300000-0, 15400000-0, 15500000-0, 15600000-0, 15800000-0, 03300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: mięso drobiowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45500
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia HELRYB "BIS"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45171
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastosowaniem oceny wielokryterialnej, na podst. pkt. 15 SIWZ. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: warzywa, owoce świeże i jaja |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: różne produkty spożywcze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38600
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURT-DETAL ART. SPOŻ.-ROLNE Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37645.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta została wybrana na podst. pkt 1.17 SIWZ oraz jako najkorzystniejsza z zastosowaniem oceny wielokryterialnej, na podst. pkt 15 SIWZ. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ryby i produkty spożywcze mrożone |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33350.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURT-DETAL ART. SPOŻ.-ROLNE Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32279.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta została wybrana na podst. pkt 1.17 SIWZ oraz jako najkorzystniejsza z zastosowaniem oceny wielokryterialnej, na podst. pkt 15 SIWZ. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: wyroby garmażeryjne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "TOLA" Wyroby Garmażeryjne i Cukiernicze Sławomir Zychowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36556.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta została wybrana na podst. pkt 1.17 SIWZ oraz jako najkorzystniejsza z zastosowaniem oceny wielokryterialnej, na podst. pkt 15 SIWZ. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: brak ofert |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- "Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2026 r. - Służba Drogowo- Mostowa w Mińsku Mazowieckim"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim oraz referatów zamiejscowych w Sulejówku i Halinowie (2).
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa owoców i warzyw na wykonanie śniadań i kolacji w celu wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Międzyszkolnego Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 45 w Bytomiu w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





