eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogdaniecŚwiadczenie usługi transportu zbiorowego osób na terenie gminy Bogdaniec w okresie 01/01/2020-31/12/2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-30

Ogłoszenie nr 510282605-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.

Gmina Bogdaniec: Świadczenie usługi transportu zbiorowego osób na terenie gminy Bogdaniec w okresie 01/01/2020-31/12/2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627298-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bogdaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 21096651000000, ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 510 210, e-mail przetargi@bogdaniec.pl, faks 957 510 209.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bogdaniec.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.bogdaniec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi transportu zbiorowego osób na terenie gminy Bogdaniec w okresie 01/01/2020-31/12/2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIT.271.06.2019.MGL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Zamówienie obejmuje następujące zadania: A. Zadanie nr 1. dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Bogdaniec, realizowany w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego, tj. od dnia 01 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2021r. z wyłączeniem przerw w zajęciach dydaktyczno-wychowawczych: wakacji, ferii, przerw świątecznych, i innych dni wolnych od zajęć (20 miesięcy) Dowóz uczniów na liniach regularnych do następujących szkół podstawowych: o Szkoła Podstawowa w Jeninie - z miejscowości Racław; o Szkoła Podstawowa w Lubczynie - z miejscowości Wieprzyce, Jeżyki, Jasiniec, Chwałowice; o Szkoła Podstawowa w Bogdańcu - z miejscowości Stanowice; o Szkoła Podstawowa w Jenińcu-z miejscowości: Gostkowice, Włostów, Krzyszczyna, Krzyszczynka, Podjenin, Jeninek Dzieci należy przewieźć do placówek przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych na godzine 7:30, i odwieźć po zakończonych zajęciach lekcyjnych w godz. od 12.30 do 15.30. Szczegółowy rozkład jazdy uzależniony będzie od rozkładu zajęć szkolnych i zostanie ustalony bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym po otrzymaniu rozkładów zajęć placówek wymienionych wyżej. W przypadku zajęć odbywających się w dniach innych niż dni nauki szkolnej, ale wynikających z organizacji pracy placówki, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym dniu przewóz uczniów. B. Zadanie 2 - Dowóz (i odwóz) podopiecznych (ok 25 osób w tym 2 osoby na wózkach inwalidzkich) do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzyszczynce na linii regularnej specjalnej, z miejscowości Łupowo-Jenin-Stanowice-Bogdaniec-Podjenin-Chwałowice-Włostów-Krzyszczynka. - Dowóz realizowany od dnia 01 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2021r. z wyłączeniem przerw przerw świątecznych, i dni wolnych od zajęć (24 miesiące); - Rozpoczęcie trasy planujemy na godz. 7.00., poranny dowóz osób do ŚDS planujemy na godz. 8.30, odwóz około godziny 14.30. C. Zadanie 3 - Przewóz osób w ramach linii regularnej otwartej jako komunikacja wewnętrzna na biletach jednorazowych w okresie od dnia 01 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2021r. (24miesiące) z wyłączeniem przerw przerw świątecznych, i innych dni wolnych od zajęć realizowanych w Środowiskowym Domu Samopomocy (24 miesiące); - Trasa: Włostów -Krzyszczyna - Gostkowice - Jeniniec - Podjenin - Jeninek - Kwiatkowice - Bogdaniec - Jenin - Łupowo - Gorzów (Wieprzyce). - 2 kursy - poranny (około 9:00) oraz popołudniowy (około 13:00).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 736314.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe ARGOS Agata Miłostan
Email wykonawcy: argosgorzow@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Matejki 25/1
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 795220.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 795220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 795220.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.