eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKIUsługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w roku 2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-24

Ogłoszenie nr 510281374-N-2019 z dnia 24-12-2019 r.

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ: Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w roku 2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637104-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. GRABOWIECKA 7, 27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 262 00 23, e-mail biuro.dps7@home.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.ostrowiec.naszdps.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Pomoc Społeczna DPS

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w roku 2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.45.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w roku 2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie - usługi ochroniarskie. 4. Minimalna odsada pracowników przy realizacji zamówienia - 2 umundurowanych pracowników ochrony wpisanych na listę pracowników kwalifikowanych, jedna osoba w godzinach 5:30 - 22:30, druga osoba 7 godzin na dobę, przy czym godziny ustalone będą z Zamawiającym w harmonogramie miesięcznym. 5. Ochrona fizyczna obiektów Zleceniodawcy będzie wykonywana w godzinach 5:30 - 22:30 we wszystkie dni robocze oraz soboty, niedziele i święta, przy czym jedna z osób pełni służbę na portierni, druga patroluje teren obiektu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości jednoczesnego przebywania dwóch pracowników ochrony w portierni. 6. Prowadzony będzie również całodobowy video nadzór obiektów DPS przy ul. Grabowieckiej 7 i ul. Długiej 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej w/w obiektów przed przystąpieniem do złożenia oferty. 8. Wykonawca zaświadcza, że dysponuje zdolnością techniczną oraz systemem do prowadzenia całodobowego video nadzoru. 9. Wykonawca sporządzi instrukcję ochrony, która będzie zatwierdzona przez Zamawiającego. 10. Płatność za przedmiot umowy nastąpi na konto Wykonawcy na podstawie faktur cząstkowych wystawionych po faktycznym wykonaniu usługi jeden raz w miesiącu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170995.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Ochrony SPARTAN Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Jana Pawła II 45
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Św.
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170995.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170995.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194477.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.