eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZdunyRewitalizacja terenów poprzemysłowych i zdegradowanych w Zdunach - Przebudowa i rozbudowa zabudowy pofabrycznej dawnej Kaflarni w Zdunach z przystosowaniem jej do celów kultury, edukacji i turystyki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-24

Ogłoszenie nr 510281248-N-2019 z dnia 24-12-2019 r.

Gmina Zduny: Rewitalizacja terenów poprzemysłowych i zdegradowanych w Zdunach - Przebudowa i rozbudowa zabudowy pofabrycznej dawnej Kaflarni w Zdunach z przystosowaniem jej do celów kultury, edukacji i turystyki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - Działanie 9.2. Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych, Poddziałanie 9.2.1. Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610014-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zduny, Krajowy numer identyfikacyjny 53112800000000, ul. ul. Rynek 2, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 215 001, e-mail zampub@zduny.pl, faks 627 215 243.
Adres strony internetowej (url): www.zduny.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja terenów poprzemysłowych i zdegradowanych w Zdunach - Przebudowa i rozbudowa zabudowy pofabrycznej dawnej Kaflarni w Zdunach z przystosowaniem jej do celów kultury, edukacji i turystyki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DG.271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji budowlanej i robót budowlanych dla zadania pn. Rewitalizacja terenów poprzemysłowych i zdegradowanych w Zdunach - Przebudowa i rozbudowa zabudowy pofabrycznej dawnej Kaflarni w Zdunach z przystosowaniem jej do celów kultury, edukacji i turystyki. 2. Kody CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45000000-7 Prace budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45320000-6 Roboty izolacyjne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) oraz Koncepcja przebudowy obiektów starej kaflarni Zduny, które stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie prac projektowych - obejmujących: o projekt zagospodarowania terenu, o projekt architektoniczno - konstrukcyjny remontu, rozbudowy, nadbudowy i przebudowy, związanej ze zmianą sposobu użytkowania poszczególnych budynków poprzemysłowych na cele społeczno - kulturalno - edukacyjne, o projekty przyłączy instalacyjnych niezbędnych do realizacji zdania, o projekt instalacji sanitarnych (instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej), o projekt budowlany i technologiczny kotłowni oraz projekt ogrzewania pomieszczeń budynków, o projekt wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, o projekt instalacji elektrycznych (instalacji oświetleniowej, zasilającej, oświetlenia ekspozycyjnego, awaryjnego i ewakuacyjnego), o projekt instalacji elektrycznych niskoprądowych (sieci komputerowej, internetowej), o projekt instalacji nagłaśniającej, o projekt budowy sygnalizacji pożaru, o projekt budowy systemu sygnalizacji włamań i napadu. Elementem zamówienia jest uzyskanie stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie. W skład zamawianej dokumentacji wchodzi opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wytycznych do planu BIOZ. b) wykonanie robót budowlanych: o robót przygotowawczych związanych z przygotowaniem terenu i obiektów do prowadzenia robót budowlanych (zabezpieczenie cennych elementów wyposażenia wnętrz, świadczących o pierwotnym jego wyglądzie - stolarka okienna i drzwiowa, schody, podłogi, piece i kominki, urządzenia i maszyny technologiczne itp.), o robót budowlanych związanych z rozbudową, nadbudową i przebudową obiektów do nowych funkcji, o robót budowlanych związanych z dociepleniem stropów budynków, o robót instalacyjnych wewnętrznych oraz niezbędnych przyłączy do obiektów, o robót konserwatorskich maszyn i urządzeń związanych z produkcją kafli, o robót związanych z zagospodarowaniem terenu działek nr 1721 i 1722 (dojścia i dojazdy, miejsca postojowe, miejsce składowania odpadów, zieleń, utwardzenie nawierzchni - przywrócenie pierwotnej kostki brukowej w sąsiedztwie najstarszych obiektów, przystosowanie terenu do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, oświetlenie i monitoring terenu). Efektem technicznym przedmiotowego zadania będzie odrestaurowana zabudowa poprzemysłowa adaptowana na potrzeby lokalnej i ponadlokalnej społeczności, jako ośrodek integracji społecznej i ośrodek historii i tradycji przemysłu kaflarskiego na terenie miasta Zduny. Poszczególne budynki podlegające przebudowie, nad budowie bądź remontowi, rozbudowie bądź remontowi winny być wykonane "pod klucz" z wyposażeniem. Jedynie pomieszczenie konferencyjno-edukacyjne w budynku Wiaty nr 3 pozostaje bez wyposażenia. Wszystkie budynki winny posiadać niezbędne do funkcjonowania instalacje wewnętrzne zgodnie z PFU, z tym, że pomieszczenia konferencyjne winny być wyposażone dodatkowo w klimatyzację. Obiekt dawnej wiaty nr 2 winien posiadać również instalację grzewczą na kondygnacji podziemnej. W ramach instalacji monitoringu wizyjnego przewiduje się montaż 6 kamer o rozdzielczości nie mniejszej niż 4 MPx i podłączenie do istniejącego systemu monitoringu miejskiego. Wszystkie elementy ruchome znajdujące się w budynkach kaflarni np. kafle winno zostać zachowane bądź wykorzystane do robót budowlanych w celach dekoratorskich. Zamawiający dopuszcza możliwość w razie potrzeby rozbiórki wiaty nr 2 i wiaty nr 3 i budowy nowych budynków. Zamawiający przewiduje prowadzenie okazjonalnej produkcji kafli przy użyciu znajdującej się w Kaflarni linii produkcyjnej. Wszelkie urządzenia produkcyjne Kaflarni zgodnie z PFU winny zostać poddane bieżącej konserwacji. Zmiany wprowadzone w ramach prac adaptacyjnych uchronią obiekty przed zniszczeniem i pozwolą zachować relikt XIX wiecznej zabudowy industrialnej dla następnych pokoleń. 4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: 1) warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Koncepcji przebudowy obiektów starej kaflarni Zduny, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 2) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 5. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić minimum 21 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania budynku; 5) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy; 6) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: murarskich, wykończeniowych, prac montażowych dotyczących instalacji wew. oraz ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 3 ust. 5 i § 9 ust. 1 pkt. 11) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie składania oferty - Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71242000-6, 71320000-7, 45100000-8, 45111291-4, 45210000-2, 45212350-4, 45300000-0, 45400000-1, 45453000-7, 45320000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6001030.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe Spółka Jawna R.M.T. Ludzis
Email wykonawcy: inwestycje@ludzis.pl
Adres pocztowy: ul. Towarowa 1 Zduny
Kod pocztowy: 63-760
Miejscowość: Zduny
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7995000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7995000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9800000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.