eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CewiceBudowa i przebudowa drogi gminnej nr 149041G łączącej drogę powiatową nr 1324G z drogą wojewódzką nr 212 w Cewicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510280748-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy: Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 149041G łączącej drogę powiatową nr 1324G z drogą wojewódzką nr 212 w Cewicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616611-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nd


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 77097975000000, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 613 460, e-mail sekretariat@cewice.pl, faks 598 613 462.
Adres strony internetowej (url): www.cewice.pl
Adres profilu nabywcy: nd
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nd

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 149041G łączącej drogę powiatową nr 1324G z drogą wojewódzką nr 212 w Cewicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-ZIR.271.30.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: 1. Odcinek od drogi wojewódzkiej do placu zabaw - kanalizacja deszczowa: a. Roboty ziemne - w obrębie istniejącego uzbrojenia roboty bezwzględnie należy wykonywać ręcznie. b. Kanalizację deszczową należy wykonać z rur PVC SN8 łączonych na wcisk o średnicy Ø200 - min. 34,1 mb, z rur PVC SN8 łączonych na wcisk o średnicy Ø160 - min. 5,80 mb. c. Studzienki ściekowe o średnicy Ø500 z osadnikiem bez syfonu z koszem metalowym i klapą żelbetową typu ciężkiego - min. 2 szt. 2. Odcinek od drogi wojewódzkiej do placu zabaw - budowa i przebudowa drogi: a. Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 149041G o długości 148,74 mb. Nawierzchnia drogi z betonu asfaltowego 0/12,8 o gr. min. 5 cm - min. 1063,0 m2, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/8 o gr. min. 2 cm - min. 53,15 t, podłoże przygotowane przez frezowanie starej nawierzchni; całość odcinka ograniczona obustronnie krawężnikami betonowym wystającymi o wymiarach 15x30x100 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem. b. Ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce z betonu B15 o gr. 4 cm posadowionej bezpośrednio na przygotowanej podbudowie. Ściek o szerokości 20 cm, min. 9,6 m2. c. Humusowanie i obsianie trawą pasa zieleni oraz pobocza. d. Znaki drogowe pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. e. Regulacji studni, zaworów, kratek ściekowych. f. Materiały z rozbiórki (m. in. płyty chodnikowe, obrzeża, krawężniki, kostka brukowa, masa bitumiczna) Wykonawca zobowiązany jest do ich załadunku i wyładunku wraz z wywiezieniem na miejsce wskazane przez Inwestora w m. Cewice (na odległość do 4 km). 3. Odcinek od Ośrodka Zdrowia do drogi powiatowej - kanalizacja deszczowa: a. Roboty ziemne - w obrębie istniejącego uzbrojenia roboty bezwzględnie należy wykonywać ręcznie. b. Kanalizację deszczową należy wykonać z rur PVC SN8 łączonych na wcisk o średnicy Ø400 - min. 622,04 mb, z rur PVC SN8 łączonych na wcisk o średnicy Ø250 - min. 39,15 mb, z rur PVC SN8 łączonych na wcisk o średnicy Ø160 - min. 159,60 mb. c. Wpusty uliczne betonowe o średnicy Ø500 z pierścieniem odciążającym i wpustem żeliwnym typu ciężkiego z zawiasem - min. 31 szt. d. Studnia PVC Ø250 przelotowa z rurą wznoszącą o średnicy Ø400 z włazem żeliwnym - min. 1 szt. e. Studnie rewizyjne z PP o średnicy Ø600 i głębokości do 3 m - min. 17 szt. f. Studnia rewizyjna z kręgów betonowych o średnicy Ø1200 i głębokości do 3 m - min. 1 szt. 4. Odcinek od Ośrodka Zdrowia do drogi powiatowej - budowa i przebudowa drogi: a. Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 149041G o długości 708,81 mb. Nawierzchnia drogi z kostki brukowej betonowej typu BEHATON o gr. 8 cm koloru szarego - min. 4636,0 m2; całość odcinka ograniczona obustronnie krawężnikami betonowym wystającymi o wymiarach 15x30x100 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Konstrukcja jezdni: warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 gr. 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm. b. Chodnik należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 6 w kolorze szarym, grafitowym i żółtym wg załączonego wzoru - min. 732,00 m2. Konstrukcja chodnika: warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 gr. 10 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm. Chodnik ograniczony od strony jezdni krawężnikiem betonowym wystającym o wymiarach 15x30x100 cm posadowionym na ławie betonowej z oporem natomiast od strony posesji obrzeżem chodnikowym o wymiarach 6x20x100 cm posadowionym na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm. c. Zjazdy należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze grafitowym - min. 118,0 m2. Konstrukcja zjazdu: warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 gr. 15 cm, podsypka cementowo-piaskowa - 5 cm. Od strony drogi krawężniki obniżone o wymiarach 22x15x100 cm. d. Humusowanie i obsianie trawą pasa zieleni oraz pobocza. e. Znaki drogowe pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. f. Regulacji studni, zaworów, kratek ściekowych. g. Materiały z rozbiórki (m. in. płyty chodnikowe, obrzeża, krawężniki, kostka brukowa, masa bitumiczna) Wykonawca zobowiązany jest do ich załadunku i wyładunku wraz z wywiezieniem na miejsce wskazane przez Inwestora w m. Cewice (na odległość do 4 km). Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji. 2. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 5 prawa budowlanego. 3. Uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych na czas realizacji robót. 4. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, kabli, przewodów, kanałów itp. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. 5. W przypadku uszkodzenia kamieni granicznych Wykonawca będzie zobowiązany do ich odtworzenia na własny koszt. 6. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury. 7. Uporządkowanie terenu budowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wszystkich niezbędnych instytucji oraz zarządców sieci o rozpoczęciu prac budowlanych na co najmniej 7 dni wcześniej wraz z uzyskaniem odpowiednich oświadczeń po zakończeniu robót oraz zapozna się z treścią uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej. 9. Wykonawca przed wejściem na tereny będące własnością osób fizycznych zobowiązany jest do ich powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, co najmniej 7 dni wcześniej. Po wykonaniu robót na działkach prywatnych, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od właściciela pisemnego oświadczenia, że nie wnosi on uwag do wykonanych robót oraz, że teren został uporządkowany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1. Dokumentacja projektowa (branża drogowa, sanitarna). 2. Dokumentacja projektowa na niewykonane odcinki drogi wraz z infrastrukturą (branża drogowa, sanitarna). 3. Przedmiar robót. 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 5. Projekt stałej organizacji ruchu. 6. Wzór chodnika. Informacje pozostałe 1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej, a następnie przedmiaru robót. 2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dokonanym dokumentacją techniczną i STWiOR, w przypadku braku polskich norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich EOG przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaga się, aby zostały uwzględnione zgodnie z art. 30 ust. 3 ustawy pzp w kolejności polskie normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw oraz krajowe deklaracje zgodności i krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) 3. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem zachowania funkcjonalności, bezpieczeństwa, użytkowości, efektywności oraz innych cech szczególnych opisanych daną normą, oceną, aprobatą, specyfikacją, systemem, itp. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 5. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z nich przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się (odpowiednie zlicowanie położonej nawierzchni z istniejącą poza obszarem robót)). 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej, zgodnie z zapisami Karty Gwarancji Jakościowej, stanowiącej załącznik do umowy. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert Wymagania związane z zatrudnieniem na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w każdym wyszczególnionym zakresie, polegającym na wykonywaniu określonych poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne, b) roboty brukarskie, c) roboty montażowe przy budowie kanalizacji deszczowej. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub równoważnej instytucji w przypadku Wykonawców zagranicznych, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń; o inne dokumenty Dokumenty powyższe powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności 7. Powyższe zapisy nie dotyczą przypadków prawem wyłączonych, np.: gdy wspólnicy spółki będą samodzielnie wykonywać wskazane czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-7


Dodatkowe kody CPV: 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nd

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1506057.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Leśne Budowlane Krystian Wenta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Popowo 5a
Kod pocztowy: 84-311
Miejscowość: Popowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1163703.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1163703.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1829059.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nd


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.