eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieSukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2020 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510280146-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej: Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630372-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 68647085927000, ul. ul. Rzemieślnicza 9, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 721 573, e-mail dps_zawiercie@isn.pl, faks 326 722 256.
Adres strony internetowej (url): bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w 2020 r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów, wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu wraz z rozładunkiem w DPS Zawiercie, ul. Rzemieślnicza 9 (magazyn), wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1) Ilości towarów podane w tabeli 1 stanowiącej załącznik nr 2, stanowią jedynie orientacyjną wartość zapotrzebowania ilościowego. Tabela ta stanowi zestawienie kosztów. 2) Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i podroby mięsne; 15131130-5 Wędliny; 15112000-6 Drób. 3) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 2. Wymagania wobec Wykonawcy w zakresie realizowanych dostaw towarów: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 2) Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, systemem HACCAP oraz prawem żywnościowym, warunkami określonymi w SIWZ (zgodną z zamawianą jednostką objętościową lub wagową) oraz musi posiadać: - nazwę producenta, - aktualny termin przydatności do spożycia, - wartość odżywczą, - skład, 3) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymagania sanitarne) oraz rozładunku w magazynie DPS Zawiercie. 4) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 5) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 6) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego, w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę. 7) W wyjątkowych sytuacjach zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu oraz ilości zamawianych produktów. Powyższa zmiana musi być uzgodniona przez obie strony. 8) W przypadku dostarczenia towaru: a) z wadami jakościowymi - Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od tych wad. b) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych - Zamawiający może odmówić jego przyjęcia. c) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością - Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy. d) z opóźnieniem w terminie dostawy - Zamawiający może odmówić jej przyjęcia. e) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi (okres przydatności do spożycia) podczas jego magazynowania, Zamawiający zwróci go do dyspozycji Wykonawcy (na jego koszt), powiadamiając go niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9


Dodatkowe kody CPV: 15131130-5, 15112000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161956.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H. "MARKUS" Krupa Marek
Email wykonawcy: biuro@fh.markus.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Matejki 46
Kod pocztowy: 43-600
Miejscowość: Jaworzno
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170052.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170052.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170052.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.