To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 510279650-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
Gmina Miasto Częstochowa: Postępowanie na zakup i dostawę podręczników, tablic suchościeralnych, pomocy dydaktycznych do programowania i drona na potrzeby projektu pn. "Zawodowa współpraca 2" - 4 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Zawodowa współpraca 2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615860-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Częstochowa, Krajowy numer identyfikacyjny 15139900200000,
ul. ul. Śląska
11/13,
42-217
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48343707100, e-mail
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl, faks
+48343707170.
Adres strony internetowej (url): bip.czestochowa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie na zakup i dostawę podręczników, tablic suchościeralnych, pomocy dydaktycznych do programowania i drona na potrzeby projektu pn. "Zawodowa współpraca 2" - 4 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FER.042.41.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podręczników, tablic suchościeralnych, pomocy dydaktycznych do programowania i drona na potrzeby projektu pn. "Zawodowa współpraca 2" - 4 części: CZĘŚĆ 1. Zakup i dostawa książek, podręczników i norm na potrzeby projektu "Zawodowa współpraca 2" CZĘŚĆ 2. Zakup i dostawa tablic suchościeralnych na potrzeby projektu "Zawodowa współpraca 2" CZĘŚĆ 3. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do programowania na potrzeby projektu "Zawodowa współpraca 2" CZĘŚĆ 4. Zakup i dostawa drona na potrzeby projektu "Zawodowa współpraca 2" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 22111000-1, 22110000-4, 30195400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa książek, podręczników i norm na potrzeby projektu "Zawodowa współpraca 2" |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części 1 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa tablic suchościeralnych na potrzeby projektu "Zawodowa współpraca 2" |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części 2 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do programowania na potrzeby projektu "Zawodowa współpraca 2" |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części 3 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup i dostawa drona na potrzeby projektu "Zawodowa współpraca 2" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4550
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5596.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych z podziałem na części w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Zielona klasa - Powrót do Natury dla Szkoły Podstawowej w Różynach"
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





