eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinDostawa towarów użytkowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin (realizacja w formie talonów towarowych)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-20

Ogłoszenie nr 510279361-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa towarów użytkowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin (realizacja w formie talonów towarowych)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620810-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235395400000, ul. ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, e-mail ozp@spzozgarwolin.pl, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.
Adres strony internetowej (url): www.spzozgarwolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielmny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa towarów użytkowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin (realizacja w formie talonów towarowych)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP/17/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa towarów użytkowych dla pracowników zatrudnionych w SP ZOZ w Garwolinie (realizacja za pośrednictwem talonów towarowych w formie papierowej) o łącznej wartości nominalnej 208 180,00 zł, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1 000 szt. talonów o nominałach po 100 zł; 1 800 szt. talonów o nominałach po 50 zł; 600 szt. talonów o nominałach po 20 zł; 618 szt. talonów o nominałach po 10 zł. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: ? zapewnienie różnorodności towarów, m.in. artykuły spożywcze, artykuły gospodarstwa domowego, środki czystościowe; ? realizacja talonów w punktach handlowych na terenie miasta Garwolin i okolic, wskazanych w ofercie Wykonawcy (pod pojęciem okolice Garwolina należy rozumieć miejscowości położone w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego); ? termin ważności talonów co najmniej do 31 marca 2020 roku; ? nominały po 10,00 zł, 20,00 zł i 50,00 zł i 100,00 zł; ? papierowa forma talonów; ? koszt dostawy talonów ponosi Wykonawca; ? możliwość płatności w trzech ratach. 3. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 30.19.97.50 - Talony Talony. 4. Zgodnie z art. 15 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1010, 1649 - t. j.) Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych rabatów i upustów w cenie talonów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30199750-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku: - zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, - zmiany nazwy Wykonawcy, - zmiany osób reprezentujących strony, - zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa towarów użytkowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin (realizacja w formie talonów towarowych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208180.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kłobucka 25
Kod pocztowy: 02-699
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208180.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208180.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208180.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Otwarcie ofert - 18.11.2019r. godz. 10:30 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 - t. j.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 - t. j. ). 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zamówień Publicznych 08- 400 Garwolin, ul. Lubelska 50 NIP: 826-17-76-028 faks (25) 684-37-08, (25) 684-46-32 e-mail: ozp@spzozgarwolin.pl Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na w/w adres-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: OZP/17/2019. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na powyżej wymieniony adres e-mail. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 3, przed upływem wymaganego terminu. 5. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. 6. Składanie ofert, przygotowanych zgodnie z wymaganiami rozdziale X niniejszej SIWZ, odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 - t. j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 7. Zamawiający pracuje z wyjątkiem świąt od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 - 15.05. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osoby uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: * w sprawach proceduralnych Joanna Cieślak - Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych * w sprawach merytorycznych Marianna Szubińska - Kierownik Działu Służb Pracowniczych 2. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. Z osobami wymienionymi w ust. 1 można kontaktować się w dni robocze w godz. 08:00-14:00. Zgodnie z przepisami ustawy Zamawiający nie udziela informacji telefonicznie. Wyjaśnienie dokumentów składających się na specyfikację istotnych warunków zamówienia Treść wszystkich dokumentów stanowiących specyfikację istotnych warunków zamówienia należy odczytywać wraz ze wszystkimi wprowadzonymi przez Zamawiającego uzupełnieniami i zmianami.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.