To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 510279220-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
Sąd Okręgowy w Koszalinie: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627469-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540259587-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32252536061000,
ul. ul. Waryńskiego
7,
75-541
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 428 742, e-mail
informatyk@koszalin.so.gov.pl, faks
943 423 755.
Adres strony internetowej (url): https://koszalin.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka finansów publicznych - Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-2151-9/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego: komputerów typ 1 (standardowych), komputerów typ 2 (AllinOne), laptopów typ 1 oraz drukarek typ 1. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt (wraz z rozładunkiem) do siedziby jednostek wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez poszczególne jednostki. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: CZĘŚĆ I : ZAKUP I DOSTAWA KOMPUTERÓW. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów dla jednostek wskazanych poniżej: a) komputery typ 1 (standardowe) w ilości 81 szt.: - 10 szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, - 45 szt. dla Sądu Rejonowego w Wałczu, ul. Sądowa 2 78-600 Wałcz, - 26 szt. dla Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno. b) komputery typ 2 (AllinOne) w ilości 12 szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ. CZĘŚĆ II: ZAKUP I DOSTAWA LAPTOPÓW. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów w ilości 31 szt. dla jednostek wskazanych poniżej:- 10 szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, - 15 szt. dla Sądu Rejonowego w Wałczu, ul. Sądowa 2 78-600 Wałcz, - 6 szt. dla Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ. CZĘŚĆ III: ZAKUP I DOSTAWA DRUKAREK. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek w ilości 19 szt. dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30213100-6, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA KOMPUTERÓW |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195540.65
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BLUE ENERGY SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
318332.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA LAPTOPÓW |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUNTAR SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144894.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA DRUKAREK |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6840.65
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PERCEPTUS SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10282.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Realizacja kursu prawa jazdy kat. C i C+E i kwalifikacji wstępnej dla uczniów Zespołu Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego w Koszalinie w ramach projektu "Koszalińska Szkoła Zawodowców - Etap I" (...)
- REMONT MOSTU KOLEJOWEGO W TORZE NR 101 WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 835 W DARŁOWIE (2 ZADANIA).
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
- Naprawa powypadkowa pojazdu marki Scania o nr rejestracyjnym ZK3422A
- Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - cz. I
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





