eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę 96 sztuk pendrive´ów na potrzeby realizacji projektu "Małopolska chmura edukacyjna w szkołach Powiatu Nowosądeckiego- IV edycja"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-19

Ogłoszenie nr 510278377-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę 96 sztuk pendrive´ów na potrzeby realizacji projektu "Małopolska chmura edukacyjna w szkołach Powiatu Nowosądeckiego- IV edycja"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Małopolska chmura edukacyjna w szkołach Powiatu Nowosądeckiego - IV edycja

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624933-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na dostawę 96 sztuk pendrive´ów na potrzeby realizacji projektu "Małopolska chmura edukacyjna w szkołach Powiatu Nowosądeckiego- IV edycja"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.272.28.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 96 sztuk pendrive´ów na potrzeby realizacji projektu "Małopolska chmura edukacyjna w szkołach Powiatu Nowosądeckiego - IV edycja". Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.4. Małopolska Chmura Edukacyjna. II. Szczegółowe wymagania dotyczące zamawianego sprzętu: a) Pojemność: 16 GB, b) Ilość: 96 sztuk, c) Interfejs: USB 3.0 (zgodność wsteczna z USB 2.0), d) Szybkość transmisji danych: min. 20 MB/s., e) Konstrukcja: nasadka, otwór na smycz, plastikowo-metalowa obudowa, f) Gwarancja: min. 24 miesiące. III. Zasady dostawy: 1) Miejsce dostawy: siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz. 2) Wykonawca był zobowiązany poinformować zamawiającego o planowanym terminie dostawy co najmniej na 2 dni robocze przed tym terminem. 3) Dostawa zostanie zrealizowana jednorazowo w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 14.00. 4) Wykonawca był zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. IV. Przedmiot dostawy musiał być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. Zamawiający wymagał dostawy towaru bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. V. Przedmiot dostawy musiał być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. VI. Zamawiający wymagał, by na towar/urządzenia, stanowiący/-e przedmiot niniejszego zamówienia, wykonawca udzielił minimum 2-letniej gwarancji jakości (uwaga: okres gwarancji jakości stanowił kryterium oceny ofert - patrz pkt 19 SIWZ). VII. UWAGA: Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) miały charakter przykładowy, a ich wskazanie miało na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany był przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazał, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, był obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. VIII. Zamawiający nie przewidywał wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. IX. Zamawiający wskazał, iż dostawa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego realizowana jest dla potrzeb osób fizycznych jako pomoc dydaktyczna dla uczniów szkół, których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględniał wymogi art 29 ust. 5 ustawy Pzp. X. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. XI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1738.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU SABINA Stanisław Motyka
Email wykonawcy: hurt_sabina@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 16
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2138.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1753.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3542.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.