To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-19
Ogłoszenie nr 510278027-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.
Miasto Oświęcim: Wykonanie wyjścia ewakuacyjnego nr 3 z tuneli pod Zamkiem Piastowskim w ramach zadania pn. "Przebudowa tuneli pod wzgórzem zamkowym w zakresie dostosowania do potrzeb zwiedzających wraz z zabezpieczeniem wzgórza zamkowego i muru oporowego w Oświęcimiu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Przebudowa tuneli pod wzgórzem zamkowym w zakresie dostosowania do potrzeb zwiedzających wraz z zabezpieczeniem wzgórza zamkowego i muru oporowego w Oświęcimiu", dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.1 Ochrona i opieka nad zabytkami.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615917-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 07218178700000,
ul. Zaborska
2,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48338429311, e-mail
zp@um.oswiecim.pl, faks
+48338429361.
Adres strony internetowej (url): www.oswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wyjścia ewakuacyjnego nr 3 z tuneli pod Zamkiem Piastowskim w ramach zadania pn. "Przebudowa tuneli pod wzgórzem zamkowym w zakresie dostosowania do potrzeb zwiedzających wraz z zabezpieczeniem wzgórza zamkowego i muru oporowego w Oświęcimiu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.46.2019.II
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa ws. niniejszego zamówienia, jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wyjścia ewakuacyjnego nr 3 z tuneli pod Zamkiem Piastowskim w Oświęcimiu (od strony ul. Zamkowej) - objętych projektem pn. "Przebudowa tuneli pod wzgórzem zamkowym w zakresie dostosowania do potrzeb udostępnienia zwiedzającym", realizowanym w ramach zadania związanego z szerszym przedsięwzięciem pn. "Przebudowa tuneli pod wzgórzem zamkowym w zakresie dostosowania do potrzeb zwiedzających wraz z zabezpieczeniem wzgórza zamkowego i muru oporowego w Oświęcimiu", zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w niniejszej SIWZ oraz w dokumentach do niej dołączonych opublikowanych w toku postępowania. 2. Lokalizacja, stan istniejący 1) Teren objęty inwestycją położony jest w obszarze miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Śródmieścia Starego Miasta w Oświęcimiu. 2) Pod wzgórzem zamkowym przebiegają dwa tunele na działkach o nr ewidencyjnych: 1/1, 1/3, 2, 3, 4/1, 6/1, 7/3, 2082, 1753/1. w obr. 0001 M. Oświęcim położone pomiędzy ulicami: Zamkową i Bulwary. a) pierwszy z nich, starszy, przebiega w kierunku wschód - zachód i łączy przeciwległe skarpy wzgórza, tunel został wybudowany za czasów zaboru austriackiego; b) drugi tunel pochodzi z czasów okupacji hitlerowskiej i przebiega w kierunku północ - południe, krzyżując się z tunelem austriackim. 3) Obiekt wpisany jest do rejestru obiektów zabytkowych i podlega ochronie konserwatorskiej (wpis do rejestru A-279/78). 4) Tunele są dostępne z dziedzińca zamkowego poprzez zejście po klamrach w pionowym szybie wentylacyjnym oraz przez wejście do starszego z tuneli, usytuowane w zachodnim zboczu wzgórza od strony ul. Bulwary. Powierzchnia zajmowana przez tunele wynosi ok. 300 m². 5) W bieżącym roku wykonano wyjścia w szczytowych ścianach korytarzy: zachodniego (wyjście nr 1), północnego (wyjście nr 2), a także prace elektryczne, przebudowę przyłącza c.o. oraz prace porządkowe. Do wykonania pozostało wyjście nr 3 od strony wschodniej (na ul. Zamkową), którego dotyczy niniejsze postępowanie. 6) W związku z planami Zamawiającego co do udostępnienia tuneli dla zwiedzających konieczne, ze względów bezpieczeństwa, jest przywrócenie istniejących niegdyś wyjść na końcu każdego korytarza. 3. Charakterystyka zadania: 1) W celu stworzenia możliwości udostępnienia tuneli dla zwiedzających i zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, konieczne jest przeprowadzenie prac związanych z wykonaniem wyjścia ewakuacyjnego nr 3 od strony wschodniej (ul. Zamkowa). 2) Zamówienie obejmuje w szczególności: a) wykonanie zabezpieczenia z palisady z betonowych pali zbrojonych o śr. około 30 cm, która będzie jednocześnie szalunkiem dla ścian klatki schodowej i zostanie pozostawiona w zboczu po zakończeniu robót, b) rozebranie około dwumetrowego odcinka końcowego korytarza, c) wykonanie żelbetowej klatki schodowej umieszczonej równolegle do wewnętrznego lica muru oporowego, biegnącej z końcowej komory korytarza w kierunku na południe i zakończonej drzwiami umieszczonymi w zewnętrznym licu muru oporowego na poziomie terenu od strony ul. Zamkowej. Klatka schodowa będzie wykończona w surowym betonie zatartym na gładko. Po prawej stronie biegu schodowego należy wykonać poręcz wykonaną z rury stalowej ocynkowanej o śr. 5 cm przymocowanej do ściany klatki. d) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SIWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.: o opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody itd.) oraz koszty z tym związane (energii elektrycznej, wody), o sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, o wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania lub utylizacji, o ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji, o ogrodzenie i oświetlenie placu budowy oraz oraz jej oznakowanie, o inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza, 4. Dokumentacja projektowo - przedmiarowa: 1) Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiot niniejszego zamówienia określony został w dokumentacji projektowo-przedmiarowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SIWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona w sposób określony w niniejszym ustępie dokumentacja projektowo-przedmiarowa wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia planowanego zestawienia kosztów (kosztorysu ofertowego). 2) W skład dokumentacji, o której mowa w pkt. 1, wchodzą następujące opracowania: a) projekt budowlany zamienny stanowiący załącznik do pozwolenia na budowę z dnia 29.07.2019 r. znak: WAB 6740.1.420.2019.IS, zatwierdzony przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (nr pozwolenia konserw. 491/19 z dnia 24.05 2019 r.) b) szczegółowa specyfikacja techniczna, c) przedmiar robót. 5. Użyte w SIWZ oraz w dokumentacji projektowo-przedmiarowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "lub równoważne". Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111300-1, 45210000-2, 45200000-9, 45111230-9, 45220000-5, 45223000-6, 45223500-1, 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
168098.47
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOLEY Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
274708.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





