eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziłów › Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2020 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 510277027-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

Gmina Radziłów: Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621829-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540248639-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radziłów, Krajowy numer identyfikacyjny 54224400000000, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 737 110, e-mail zamowienia@gminaradzilow.pl, faks 862 737 111.
Adres strony internetowej (url): http://radzilow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

In. 271.24.2019 AM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Radziłów. Poprzez zagospodarowanie rozumie się składowanie na składowisku odpadów oraz zagospodarowanie w sposób pozwalający na odzysku/recyklingu odpadów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach: - 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe - 20 01 01 - Papier i tektura - 20 03 99 - Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach - 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów - 20 02 03 - Inne odpady nie ulegające biodegradacji - 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji - 10 01 15 - Popioły paleniskowe, żużle i pyły z kotłów ze współspalania inne niż wymienione w 10 01 14* - 20 01 40 - Metale - 17 03 80 - Odpadowa papa - 16 01 03 - Zużyte opony - 15 01 07 - Opakowania ze szkła - 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe - 15 01 04 - Opakowania z metali - 15 01 02 - Opakowania z tworzyw sztucznych - 15 01 01 - Opakowania z papieru i tektury - 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03 - 16 02 14 - Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09, 16 02 13. 3. Dane dotyczące ilości poszczególnych rodzajów odpadów przeznaczonych do zagospodarowania pochodzących z terenu Gminy Radziłów - na podstawie danych za 2018 rok oraz 2019 rok. Poniższe dane dotyczą odebranych i zagospodarowanych odpadów z terenu Gminy Radziłów: odpady o kodzie 20 03 01 - odpady niesegregowane (zmieszane) w ilości 530 Mg/rok, odpady o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe w ilości 16 Mg/rok, odpady o kodzie 20 01 01 - papier i tektura w ilości 0,4 Mg/rok, odpady o kodzie 20 03 99 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach w ilości 0,5 Mg/rok, odpady o kodzie 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów w ilości 0,5 Mg/rok, odpady o kodzie 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji w ilości 0,6 Mg/rok, odpady o kodzie 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji w ilości 1 Mg/rok, odpady o kodzie 10 01 15 - popioły paleniskowe w ilości 70 Mg/rok, odpady o kodzie 20 01 40 - metale w ilości 8 Mg/rok, o kodzie 17 03 80 - opadowa papa w ilości 0,5 Mg/rok, odpady o kodzie 16 01 03 - zużyte opony w ilości 2 Mg/rok, odpady o kodzie 15 01 07 - opakowania ze szkła w ilości 50 Mg/rok, odpady o kodzie 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe w ilości 6 Mg/rok, odpady o kodzie 15 01 04 - opakowania z metali w ilości 1 Mg/rok, odpady o kodzie 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych w ilości 35 Mg/rok, odpady o kodzie 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury w ilości 2 Mg/rok, odpady o kodzie 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów w ilości 3 Mg/rok, odpady o kodzie 16 02 14 - zużyte urządzenia w ilości 0,2 Mg/rok 4. Wskazane w ust. 3. ilości odpadów komunalnych są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych ust. 3 bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 5. Jeżeli instalacja komunalna nie będzie w stanie przyjąć odpadów, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do Wykonawcy. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od Gminy Radziłów większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje różnicę w kosztach wynikającą z konieczności transportu odpadów komunalnych na większą odległość. 6. Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że nie jest w stanie przyjąć odpadów, a także wskaże temu podmiotowi inną instalację komunalną oraz dni i godziny przyjmowania przez nią odpadów najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów. 7. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godz. od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów. Brak informacji o zaistniałych zmianach w funkcjonowaniu instalacji może skutkować naliczeniem kar umownych. 8. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady na instalację komunalną w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2


Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 241486.30
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarowania odpadami Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@zgo.lomza.eu
Adres pocztowy: ul. Akademicka 22
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 259880.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 259880.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259880.94
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.