To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-18
Ogłoszenie nr 510276973-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa ambulansu medycznego w ramach programu Ministerstwa Zdrowia pn.: "Program wymiany ambulansów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595337-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540196375-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 91033303600000,
ul. Szpitalna
3,
88-200
Radziejów, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48542856200, e-mail
poczta@szpitalradziejow.pl, faks
+48542853701.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalradziejow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansu medycznego w ramach programu Ministerstwa Zdrowia pn.: "Program wymiany ambulansów"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN-10/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2019 roku ambulansu medycznego typu C wraz z fabrycznie nową zabudową (dalej zwanych również "ambulansem") oraz sprzętem i wyposażeniem medycznym, o standardzie ambulansu drogowego spełniającym cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, których szczegółowe dane zostały określone w Polskiej Normie PN-EN 1789+A1:2011, zgodnie z wymaganiami (parametrami) techniczno - użytkowymi określonymi, szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy - TABELA I i II). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu dla wskazanych przez Zamawiającego osób, tj. personelu medycznego oraz pracowników, w zakresie działania, obsługi, eksploatacji i konserwacji ambulansu, sprzętu i wyposażenia medycznego. Jeżeli w niniejszej SIWZ użyto parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt dostarczony przez konkretnego Wykonawcę i mogłoby to uprzywilejować lub wyeliminować niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań (urządzeń równoważnych), albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania (urządzenia) będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu (funkcjonalności, rozwiązań technicznych) dla tych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia/produkty lepsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego rozwiązania (urządzenia/produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych rozwiązań (urządzeń/produktów) wraz z ofertą. GWARANCJA: Wykonawca udzieli gwarancji na okres od daty podpisania protokołu odbioru: - na pojazd bazowy minimum 24 miesiące; - na zabudowę medyczną minimum 24 miesiące; - na perforację nadwozia minimum 120 miesięcy; - na powłokę lakierniczą minimum 36 miesięcy.- na sprzęty i urządzenia oraz inne materiały niezbędne do realizacji przedmiotu umowy minimum 24 miesiące. SERWIS: Wykonawca zapewnia dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego. Koszty związane z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w składanej ofercie. Serwis medycznej zabudowy specjalistycznej realizowany w okresie gwarancji w siedzibie Zamawiającego lub w razie potrzeby dostępu do wyposażenia specjalnego (np. podnośnik, kanał itp.) w wynajętym przez wykonawcę, na koszt wykonawcy warsztacie naprawczym w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego. Czas reakcji serwisu max 3 dni robocze od przyjęcia zgłoszenia. Miejsca realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 3 w Radziejowie. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Ambulans medyczny typu C wraz z zabudową oraz sprzęt i wyposażenie medyczne dla ambulansu |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
377687.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ratownik - Ambulanse Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
464555.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa ambulansu typu P z wyposażeniem do Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





