eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Zakup i dostawa fortepianu koncertowego dla potrzeb edukacyjnych Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. I. J. Paderewskiego w Koninie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 510276938-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego: Zakup i dostawa fortepianu koncertowego dla potrzeb edukacyjnych Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. I. J. Paderewskiego w Koninie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626620-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. I. J. Paderewskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 28614300000000, ul. ul. 3 Maja 50, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-63 242 88 24, e-mail sekretariat@psmkonin.pl, faks 0-63 242 88 24.
Adres strony internetowej (url): www.psmkonin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Publiczna szkoła artystyczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa fortepianu koncertowego dla potrzeb edukacyjnych Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. I. J. Paderewskiego w Koninie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PSM-1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej z ławą z regulowaną wysokością siedzenia oraz pokrowcem na instrument. 2. Fortepian musi być fabrycznie nowy. 3. Zamawiający wymaga aby wykonawca dostarczył trzy egzemplarze oferowanego fortepianu do oceny jakościowej w warunkach Auli koncertowej PSM I i II st. w Koninie wraz z ofertą . 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również ustawienie i strojenie dostarczonych instrumentów. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonanie w technologii tradycyjnej, 2. Wymagane wymiary instrumentu ze względów technicznych: 1) długość w przedziale 270- 280 cm, 2) szerokość w przedziale 150-160 cm, 3) wysokość min. 99 cm 3. Waga instrumentu - od 450 kg do 520 kg 4. Wykończenie - kolor czarny, 5. Rama żeliwna, szlifowana i pokryta warstwami lakieru, 6. Szkielet - belkowanie wykonane z litego drewna wysokogatunkowego świerku, 7. Strojnica - wykonana z warstw twardego drewna, zapewniająca pewną pracę kołków stroikowych, 8. Płyta rezonansowa - wykonana z sezonowanego drewna świerku, 9. Ożebrowanie płyty rezonansowej - wykonane z sezonowanego litego wysokogatunkowego drewna świerku, 10. Struny wiolinowe - wykonane z drutu stalowego, 11. Struny basowe - posiadające rdzeń stalowy owijany drutem z czystej miedzi, 12. Rama żeliwna szlifowana i pokryta warstwami lakieru, 13. Kołki stroikowe - z hartowanej, nierdzewnej stali, niklowane, 14. Mechanizm - części ruchome wykonane z sezonowanego drewna liściastego, 15. Belki mechanizmu wykonane z aluminium lub mosiądzu, 16. Młotki - wykonane z drewnianego rdzenia oraz twardego naturalnego filcu, w części dyszkantowej bez filcu podkładowego, 17. Tłumik - główki z litego drewna, filc tłumikowy naturalny, 18. Klawiatura - 88 klawiszy z pełnego drewna świerkowego, indywidualnie wyważanych ciężarkami ołowianymi, 19. Pokrywa - o co najmniej dwóch pozycjach otwarcia, zamykana na zamek, 20. Pulpit - posiadający co najmniej trzy pozycje ustawienia, 21. Pedały - 3 pedały odlane z mosiądzu, polerowane; środkowy centralny pedał: sostenuto, 22. Nogi - wyposażone w podwójne mosiężne rolki transportowe, przednie z hamulcami. WYMAGANE WYPOSAŻENIE DODATKOWE: 1. Ława fortepianowa - koncertowa, czarna, z hydrauliczną regulacją wysokości siedziska, siedzisko pokryte naturalną skórą w kolorze czarnym, 2. Dedykowany pokrowiec, przykrywający klawiaturę oraz boki instrumentu, wodoodporny, wykończony miękkim materiałem od środka. 5. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; 2) nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych; 3) nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN; 5) nie dopuszcza dokonywania zaliczek; 6) nie przewiduje aukcji elektronicznej; 7) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu; 8) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 9) nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 10) nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani w art. 22 ust.2 ustawy Pzp; 9. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 11) Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej. 12) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. Przyjmuje się, że brak wskazania Podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia Podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty. UWAGA: Jeżeli jakakolwiek dokumentacja związana z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, parametry równoważności zostały opisane w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37311000-1


Dodatkowe kody CPV: 37321600-0, 37321000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 424365.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PASJA Jolanta Zalewska
Email wykonawcy: sylwester@sklep-muzyczny.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wiktorska 7/11 02-587 Warszawa
Kod pocztowy: 02-587
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 521970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 521970.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 521970.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.