eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaWynajem mobilnego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod lodowisko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-16

Ogłoszenie nr 510274748-N-2019 z dnia 16-12-2019 r.

Ośrodek Sportu i Rekreacji: Wynajem mobilnego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod lodowisko

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622633N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 32982300000000, ul. ul. Królowej Jadwigi 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 49 13 440, e-mail sekretariat@osirbrodnica.pl, faks 056 49 13 441.
Adres strony internetowej (url): https://osirbrodnica.mojbip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wynajem mobilnego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod lodowisko

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DR. 2610.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dzierżawa wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem, serwisem i demontażem sztucznie mrożonego lodowiska, a także dostawa i dzierżawa maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska, tzw. "rolby", kontenera do jej przechowywania, agregatu chłodniczego, maszyny do pielęgnacji łyżew, ostrzałki, suszarki do łyżew, pingwinów, kasków, dwóch kontenerów biurowych połączonych długim bokiem w jedną salkę oraz przeszkolenie Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania lodowiska oraz "rolby". Lodowisko zostanie zamontowane na terenie dz. nr 865/5 na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Brodnicy, przy ul. Królowej Jadwigi 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Dostawa, montaż i uruchomienie lodowiska sezonowego o wymiarach 20 m x 30 m. b) Agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej zapewniający właściwe funkcjonowanie lodowiska o wymiarach 20m x 30m, c) System chłodniczy dla tafli lodowiska o powierzchni 600 m2 , d) Samoprzymarzalne bandy lodowiska o wymiarze 1200mm x 2400mm wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, wyłożone białą płytą PEHD gr. 8mm oraz żółtą płytą okopową gr. 10 mm z listwą poręczową koloru niebieskiego, wyposażone w dwie furtki wejście-wyjście oraz wjazd dla rolby, e) Wytworzenie tafli lodowiska o grubości, co najmniej 3,5 cm (licząc od górnej krawędzi systemu chłodzenia tafli lodu) przy średniej temperaturze dobowej mniejszej niż +100 C, f) Czynnik chłodniczy w ilości niezbędnej do właściwego funkcjonowania lodowiska, g) Samojezdna maszyna do konserwacji lodu dostosowana do utrzymania lodowiska o powierzchni 600m2, h) Suszarka na łyżwy, i) Chodnik gumowy o gr. 6 mm szer. 1,0 m - 60 mb, j) Manualna ostrzałka do łyżew, k) Pingwin do nauki jazdy na łyżwach - 4 szt., l) Łyżwy - 100 par, m) Garaż na rolbę - ogrzewany, n) Dwa kontenery biurowe połączone długim bokiem w jedną salkę, wymiar salki po złączeniu kontenerów ok. 6,0 m x 4,8 m. Kontener wyposażony w okno z roletą zewnętrzną, grzejnik elektryczny. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37400000-2


Dodatkowe kody CPV: 92620000-3, 42513000-5, 45331231-4, 45342000-6, 37411000-2, 37481000-3, 37411200-4, 37411220-0, 42716200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLES COOL Chłodnoctwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Jacek Stempin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 13b
Kod pocztowy: 63-300
Miejscowość: Kępno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 216400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 216400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220170.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.