eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › Zakup i sukcesywna dostawa opału do 5 obiektów Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w sezonie grzewczym 2019/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-16

Ogłoszenie nr 510274514-N-2019 z dnia 16-12-2019 r.

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: Zakup i sukcesywna dostawa opału do 5 obiektów Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w sezonie grzewczym 2019/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620868-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540246318-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i sukcesywna dostawa opału do 5 obiektów Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w sezonie grzewczym 2019/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IIPP.271.1.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oraz rozładunek paliw opałowych do wyznaczonych obiektów Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w sezonie grzewczym 2019/2020, tj. w okresie od podpisania umowy do dnia 30.04.2020 r. 2. Zamawiający informuje, że wskazane ilości opału, tj. ekogroszku i pelletu mają wyłącznie charakter szacunkowy i mogą ulec zmianom w zależności od warunków atmosferycznych lub aktualnych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego opału bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I - "Dostawa i rozładunek ekogroszku". Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa ekogroszku w szacunkowej ilości 70 ton w sezonie grzewczym 2019/2020. 1) Wymaga się, aby dostarczane paliwo (ekogroszek) przy każdej dostawie posiadało co najmniej poniższe parametry: a) forma dostarczanego ekogroszku - luzem, nieworkowany, b) wartość opałowa min. 25 MJ/kg c) zawartość popiołu max. do 6 %, d) wilgotności do 10 %, e) zawartość siarki do 1,0 %, f) granulacja w przedziale od 8 mm do 25 mm, g) ekogroszek musi być jednorodny, tj. nie może być mieszaniną różnych typów ani sortymentów ani nie może zawierać domieszek substancji niepalnych, mułów, iłów, śmieci i pyłów, itp. 2) Miejsce dostawy: kotłownia budynku Urzędu Miasta i Gminy w Jabłonowie Pomorskim, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, 3) Dostawa ekogroszku każdorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem opału sprzedaż; załadunek; transport; rozładunek. Każdorazowa dostawa będzie się odbywała przy użyciu sprzętu Wykonawcy i na jego koszt. 4) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego ekogroszku zgodną ze stanem faktycznym, bez wagi środka transportu. 5) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi niezwłocznie dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe dostarczanego ekogroszku (np. protokoły z badań, analizy ekogroszku, certyfikaty potwierdzające jakość dostarczonego ekogroszku, itp.). 6) Każdorazowe zamówienie dostawy (partii) paliwa będzie się odbywało z wyprzedzeniem, telefonicznie lub drogą elektroniczną, wraz ze wskazaniem: ilości zamawianego w danej dostawie ekogroszku, miejsca dostawy oraz terminie dostawy. Zamówienia będą dokonywane wyłącznie przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 7) Każda dostawa będzie się odbywała w terminach i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku, w godzinach przez niego wskazanych. 8) Każda dostawa ekogroszku odbywać się będzie w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9) Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, bez żadnych konsekwencji finansowych, jeżeli potwierdzi że dostarczony ekogroszek nie spełnia warunków zamówienia w szczególności w zakresie zamówionej ilości lub/i jakości. 10) Zamawiający informuje, że wszelkie koszty transportu związane z realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na tą okoliczność umowy, będzie ponosił Wykonawca. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II - "Dostawa i rozładunek pelletu". Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w szacunkowej ilości 45 ton w sezonie grzewczym 2019/2020. 1) Wymaga się aby dostarczane paliwo przy każdej dostawie posiadało co najmniej poniższe parametry: a) rodzaj pelletu - drzewny. b) pellet nie może zawierać żadnych związków chemicznych, farb, laminatów, domieszek kleju, trocin z płyt, plastiku, gumy, papieru, ciał obcych itp. Pellet nie może być wytwarzany z drewna zanieczyszczonego impregnatami i powłokami ochronnymi, które mogą zawierać związki chlorowcoorganiczne lub metale ciężkie, oraz z drewna pochodzącego z odpadów budowlanych lub z rozbiórki. Pellet nie może być wytwarzany z odpadów z płyty pilśniowej, wiórowej, MDF oraz HDF, c) pellet o gładkiej powierzchni, bez spękań, d) kawałki pelletu powinny być jednakowej wielkości, e) forma dostarczanego pelletu drzewnego - workowany po 15-20 kg, worki foliowe, folia bezbarwna (przezroczysta), worki zgrzewane, worki wykonane z trwałej folii, tj. nie nadające się łatwo rozerwać, f) wartość opałowa min. 19 000 kJ/kg, g) wilgotność max. do 12 %, h) zawartość popiołu do 2%, i) zawartości siarki nie większa niż 0,08 %, j) długość do 30 mm, k) średnica od 6 mm do 8 mm, l) Uwaga - pojedyncze kawałki pelletu muszą pozytywnie przejść test wody, tj. muszą tonąć w wodzie, m) mile widziany certyfikat DIN PLUS lub A1. 2) Miejsce dostawy: a) kotłownia budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jabłonowie Pomorskim, ul. Główna 22, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, b) kotłownia budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Lembarg, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, c) kotłownia budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Wieś, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, d) kotłownia budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Buk Pomorski, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki. 3) Dostawa pelletu każdorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem opału sprzedaż; załadunek; transport; rozładunek. Każdorazowa dostawa będzie się odbywała przy użyciu sprzętu Wykonawcy i na jego koszt. 4) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego pelletu zgodną ze stanem faktycznym, bez wagi środka transportu. 5) Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi niezwłocznie dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe dostarczanego pelletu (np. protokoły z badań, analizy, certyfikaty potwierdzające jakość dostarczonego pelletu, itp.). 6) Każdorazowe zamówienie dostawy (partii) paliwa będzie się odbywało z wyprzedzeniem, telefonicznie lub drogą elektroniczną, wraz ze wskazaniem: ilości zamawianego w danej dostawie pelletu, miejsca dostawy oraz terminie dostawy. Zamówienia będą dokonywane wyłącznie przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 7) Każda dostawa będzie się odbywała w terminach i w ilościach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego, tj. w dni powszednie z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz w godzinach przez niego wskazanych. 8) Każda dostawa pelletu będzie się odbywać w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9) Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, bez żadnych konsekwencji finansowych, jeżeli potwierdzi że dostarczony pellet nie spełnia warunków zamówienia w szczególności w zakresie zamówionej ilości lub/i jakości. 10) Zamawiający informuje, że wszelkie koszty transportu związane z realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na tą okoliczność umowy, będzie ponosił Wykonawca. 11) Zamawiający dopuszcza pellet drzewny z drewna mieszanego. 5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część I - 09111200-2 paliwa na bazie węgla, 09242000-7 produkty pochodne węgla, Część II - 09111400-4 paliwa drzewne 6. Do realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 2) dostarczyć Zamawiającemu produkt nowy, nieuszkodzony, o wymaganych parametrach. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 9. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), osoby sprzedające i kierowców dostarczających opał (ekogroszek, pellet), chyba że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09111200-2


Dodatkowe kody CPV: 09242000-7, 09111400-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i rozładunek ekogroszku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41332.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Węglopasz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: weglopasz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań
Kod pocztowy: 60-648
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39175.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39175.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48999.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i rozładunek pelletu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42073.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOKUR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: ekokur@wp.pl
Adres pocztowy: Grzybno 66 a, 87-327 Bobrowo
Kod pocztowy: 87-327
Miejscowość: Grzybno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35977.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35977.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45276.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.